رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Par3a

ارسال و دریافت ایمیل با sms

پست های پیشنهاد شده

جیمیل یک سرویس دهنده پست الکترونیکی م??ید و ساده است که کاربران زیادی دارد و هر روز به روز محبوب تر می شود. گوگل به تازگی سرویسی را طراحی کرده که به کاربران برخی کشورهای آ??ریقایی نظیر کنیا،نیجریه و غنی کمک می کند که ایمیل های خود را از طریق اس ام اس دریا??ت کنند. با این سرویس دیگر نیازی به داشتن گوشی های هوشمند و یا اینترنت نیست.این کاربران ??قط کا??یست یک تنظماتی را در جیمیل خود انجام دهند تا بعد از آن ایمیل های خود را از طریق پیامک دریا??ت نمایند. gmail_logo.jpg

 

  • این سرویس چگونه کار می کند.

جیمیل با ??وروارد کردن ایمیل ها به شماره تل??ن همراه شخص کاربر ایمیل مورد نظر را ارسال می کند و کاربر قادر است در بین پیام های خود آن را بخواند،همچنین کاربر قادر است از طریق همان گوشی اقدام به ارسال ایمیل نماید که به نحوی کارایی کاربران را ا??زایش داده و مخاطبین را راضی نگه داشته است.

  • چگونه این تنظیمات را انجام دهیم؟

اول از هرچیز نیاز به داشتن یک حساب جیمیل داریم . به محص ورود به حساب کاربری خود به بخش پرو??ایل می رویم، a16-520x208.jpg بعد از ورود به پرو??ایل گزینه Phone and SMS را مشاهده می کنید . بقیه تنظیمات باید از اینجا صورت بگیرد، b9-520x132.jpg با ??شردن دکمه add phone number ص??حه ای مطابق زیر باز می شود : c6-520x382.jpg در اینجا باید کشور و شماره تل??ن همراه خود را وارد نمایید. با این کار کدی به شماره همراه شما ارسال می شود که باید این کد را به ص??حه تنظیمات وارد نمایید.به محض ??عال شدن این سرویس در کشور ما( که البته شاید این سرویس مشمول تحریمات بشود) شما می توانید از این روش برای دریا??ت و ارسال ایمیل است??اده نمایید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...