رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
alibarghdar

قیمت ویندوز 8 چه قدر است ؟

پست های پیشنهاد شده

شاید برای کشورهایی چون ما که نرم*ا??زار در آن بی*ارزش است و قیمتی ندارد، قیمت نرم ا??زارها مهم نباشد؛ ولی به هر حال هم دانستن قیمت آنها خالی از ??ایده نیست و هم ممکن است در قیمت نهایی دستگاه*هایی که به طور پیش ??رض این گون نرم ا??زارها در آن نصب شده است، تاثیر گزار باشد.

 

مایکروسا??ت اعلام کرد که هنوز قیمت نهایی ویندوز 8 مشخص نیست؛ اما ویندوز " آر تی " بین 500 تا 700 دلار قیمت خواهد داشت. یعنی برای نصب ویندوز جدید باید به طور میانگین حدود یک میلیون تومان پرداخت کرد. در حال که ما عادت داریم تنها هزینه نصب و یک دی وی دی خالی را پرداخت کنیم.

 

ویندوز RT - آر تی – نسخه*ای از سیستم عامل ویندوز 8 است که خاص تبلت*ها می*باشد؛ یعنی دستگاه*هایی که با ریزپردازنده ARM کار می*کنند.

بر این اساس قیمت نهایی تبلت*های جدید بسیار ??راتر از قیمت کنونی خواهد ر??ت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای این گونه دستگاه*ها کم خواهد شد.

تبلت*های تولیدی جدید که قرار است که با ویندوز 8 کار کنند هنوز قیمت نهایی خود را اعلام نکرده*اند. به عنوان مثال تبلت ایسوز 600 که یک تبلت 10.1 اینچی است و به تازگی معر??ی شده است قیمتش اعلام نشده است.

11556611.PNG

ویندوز 8 که مراحل نهایی تولید خود را می*گذراند، اگر به همین قیمت؛ یعنی بین 500 تا 700 دلار نهایی شود یک چالش جدی برای خریداران و یخصوص تولید کنندگان این گونه دستگاه*ها خواهد بود چراکه در رقایبت با سایر رقبا با مشکل جدی مواجه خواهند شد. آیپد اپل تنها 499 دلار قیمت*گذاری شده است.

 

این نکته را نباید از نظر دور داشت که هنوز مشخصات و امتیازات ویندوز آر تی به طور دقیق مشخص نیست و تنها این را م*یدانیم که همه نرم ا??زارها با این ویندوز قابل انطباق نیستند.

کارشناسان این طرز ??کر مایکروسا??ت که می*خواهد سیستم عامل جدید را به بالاترین قیمت (بیشتر از حد معمول) ب??روشد را نکوهش کرده*اند. این کار ضریه بزرگی به تولیدکنندگان سخت ا??زار وارد خواهد کرد و در رقابت با تبلت*های ارزان قیمت 200 دلاری با مشکل مواجه خواهند شد؛ زیرا باید حدود 100 دلار برای هر دستگاه پرداخت کنند و این میزان، قیمت نهایی دستگاه را بسیار بالا خواهد برد.

 

به احتمال زیاد تبلت*های با وبندوز آر تی ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد. تا آن زمان باید صبر کرد تا قیمت دقیق تبلت*های جدید با ویندوز 8 مشخص شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...