رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
nini7khat

۱۰ غذا برای تقویت هوش...

پست های پیشنهاد شده

بهتر است از غذاهایی که ارزش غذایی ندارند بپرهیزید،غذاهایی که ??قط باعث چاقی شما میشوند، نه تنها حا??ظه شما را تقویت نمی کنند بلکه کلسترول خونتان را نیز بالا می برند .

 

این ده ماده غذایی به ترتیب زیر می باشد :

 

۱- اس??ناج :

اس??ناج به دلیل با??ت های گیاهی که دارد از بسیاری از بیماری ها در خانم های پیشگیری می کند.تحقیقات نشان می دهد خانم هایی که از اس??ناج و سبزی های سبز دیگری است??اده می کنند،پیر شدن سلول هایشان را به تاخیر می اندازند.اس??ناج به دلیل آنزیم هایی که در برگ های آن وجود دارد،سیناپس بین سلول های را تسهیل می بخشد.و هوش را تقویت می کند.اس??ناج دارای ماده ی دارویی به نام ??ولیک اسید است که در جهت تقویت حا??ظه موثر می باشد.و هم چنین برای ا??رادی که دارای عارضه ی قلبی هستند نیز بسیار م??ید می باشد. اس??ناج حاوی مواد آنتی ***یدان نیز می باشد،

 

۲- قهوه :

قهوه دارای موادی مانند :آنتی ***یدانها،آمینو اسید،ویتامین و مینرال است.بخصوص اگر دانه های قهوه را دم کنید و بخورید در جهت تقویت حا??ظه بسیار م??ید می باشد.قهوه به دلیل کا??ئینی که دارد در جهت تقویت حا??ظه م??ید است.قهوه ی هم چنین بر ضد آلزایمر میباشد و با مصر?? مداوم قهوه دچار آلزایمر نخواهید شد .

۳- غلات:

غلاتی مانند سویا ،لوبیا،نخود ??رنگی،عدس سبزیجات دارای روغن بسیار م??یدی هستند که در جهت تقویت حا??ظه لازم می باشد .

۴- میوه و سبزیجات :

میوه و سبزیجات دارای آنتی ***یدان های بسیار م??یدی هستند.میوه و سبزیجات بسیار برای تقویت حا??ظه م??یدند.

۵- تخم مرغ :

تخم مرغ ماده ی بسیار م??یدی در جهت تقویت حا??ظه می باشد بخصوص این که مادران باردار به هنگام بارداری و در هنگامی که جنینی را در رحم دارند،تخم مرغ مصر?? کنند در هوش ??رزندشان بسیار موثر است .

۶- ماست :

آیا می دانید یک پیاله ماست دارای امگا ۳ و دی اچ ای می باشد.امگا ۳ و دی اچ ای مواد بسیار م??یدی در جهت تقویت حا??ظه می باشند .اگر ??رزندتان در زمان رشدش هر روز ماست مصر?? کند،تاثیر بسیاری را بر روی رشد او می گذارد .

۷- انبه :

این میوه ماده ی دیگری است که در تقویت حا??ظه بسیار م??ید می باشد.با این که میوه چرب است و دارای با??تهای چربی می باشد اما باعث می شود که گردش خون تسریع یابد.هنگامی که گردش خون سریعتر شود باعث می شود خون بیشتری به مغز برسد و همچنین این میوه در حا??ظه نیز موثر است .

۸- سیب زمینی :

محققان استرالیایی به تازگی دریا??ته اند که موادی مانند کربوهیدرات های،که به و??ور در سیب زمنی یا??ت می شوند باعث تقویت حا??ظه می شوند .

۹- ماهی :

ماهی نیز یکی دیگر از مواد غذایی است که باعث تقویت و رشد سرییع تر سلول های مغز می شود . در نتیجه باعث تقویت حا??ظه می شود .ماهی برای عارضه ی قلبی نیز م??ید است .

۱۰- شکلات :

شکلات نیز یکی دیگر از موادی است که باعث تقویت حا??ظه می شود،البته بهتر است شکلات هایی را مصر?? کنید که یا تلخ هستند و یا شکلات هایی را که حاوی شیر باشند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سودمند بود

مرسی:39368n1b2x3prdz:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چی؟ ماست؟

قهوه؟

:lol:

اینم از همون مقاله های حر?? رو هوا هست

ماست و قهوه که باعث ??راموشی میشن:lol:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...