رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohamadrad

اطلاعات و جزییات جدیدی از gta v منتشر شد!

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

تریلر بازی بالاخره منتشر شد

بازی تو لوس سانتوس هست و سبک اوپن ورد

اولی خداییش گرا??یکی داره که الانم دهنم باز مونده

یاد سان ا??تادم

سان جدید برگشته

اینم لینک دانلود اولین تریلر رسمی جی تی ا وی

:دانلود

تشکر یادت نره

ویرایش شده توسط rezaeipes

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

تریلر

اشتباه تایپی بود ببخشید

 

تصحیح شد

ویرایش شده توسط rezaeipes

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اطلاعات و جزییات جدیدی از gta v منتشر شد!

 

gtav_logo_-_Game2Download.png

به تازگی در ??روم GTA اطلاعاتی منتشر شده بود که سریعا هم توسط مدیران سایت حذ?? شد که با حذ?? سریع خبر این احتمال را میرساند که تمامی این اخبار حقیقت دارد اما از ان جا که در دنیای اینترنت همه چیز به سرعت ات??اق می??تد در نهایت این اطلاعات به بیرون درز پیدا کرد که در ادامه ان ها را میتوانید مشاهده کنید.

این اطلاعات رو می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید...

 

 

» Los Santos تنها شهر اصلی در بازی است با این حال این به این معنا نیست که گشت و گذار و اکتشا??ات در بازی محدود شده باشد Los Santos در حدود 50 درصد بزرگتر از شهر لیبرتی سیتی است تعداد اندکی از شهرستانها ، شهر های کوچکتر و روستا ها در بازی وجود دارد. یکی از این شهر ها non-LS cities که در San Bernardino قرار دارد دیگری هم Tucson است هر دوی این شهر هم به اندازه Alderney هستند.

 

» قطعا نمیشود که تمامی سلایق کوچک مردم را در بازی اورد انتظار مناطق بر??ی ، بیابانی و بیشتر را در بازی داشته باشید.

 

» شهر Los Santos به تنهایی بزرگتر از تمامی مناطق GTA IV است.Los Santos بزرگترین و مهمترین شهر بازیست برخلا?? San Andreas بازیکنان برای انجام یک ماموریت لازم نیست از یک شهر به مکانی دیگر بروند و ماموریت ها مختص به همان منطقه است.

 

» حداقل دو شهر جدا از Los Santos به اندازه Alderney در بازی وجود دارد

 

» Los Santos به تنهایی به اندازه همان دوران San Andreas است.

 

» کوه های بسیار بزرگی برای حداکثر ارت??اع هواپیما در بازی وجود دارد بنابر این غیر ممکن است که از ار ارت??اع کوه ها بتوانید بیشتر پرواز کنید.

 

» Los Santos به تنهایی دارای سه ??رودگاه میباشد که بیشتر ان ها خارج از شهر هستند.

 

» شما این بار برای خرید سلاح باید ان را از دلالان اسلحه ها تهیه کنید.

 

» با است??اده از جت مسا??ربری میتوانید بالاتر از NPC ها و یا حتی هواپیماهایی که دارای سرنشین هستند در اسمان پرواز کنید.

 

» 5 شهرستان در بازی وجود دارد که لس سانتوس بزرگترین ان هاست به طور کلی لس سانتوس 1/3 از نقشه کل را شامل میشود نقشه بازی بیش از دوبرابر از RDR بزرگتر است.

 

» بازی بولینگ بازگشته است و به یکی از ماموریت های بازی هم ربط دارد.

 

» ??صل های بازی تقابل تغییر است داستان بازی در زمانی بیش از یک سال ات??اق می ا??تد.

 

» بیش از سه ??روشگاه لباس در بازی وجود دارد با این حال بخش عمده ای از ان ها در داستان بازی هستند و در نتیجه اختیاری نمیباشند.

 

» در حال حاضر قابلیتی جدید به بازی اضا??ه شده است که میتوانید از یک بیابان تا مناطق بر??ی رانندگی کنید.

 

» Mt. Slippery یکی از بلندترین قله ها در بازیست.

 

» کودک در بازی وجود خواهد داشت اما نمیتوانید ان ها را بکشید.

 

» شخصیت بازی دارای دو ??رزند به نام های دانیل پسر و اسکایلر دختر است . ان ها حدود ده سال سن دارند و به اندازه جوانان درک بالای از جنایت ها دارند.

 

» قهرمان داستان از همسر خود طلاق گر??ته است و حضانت کامل بچه برای همسرش است.

 

» شهر های San Andreas عبارتند از :

 

Los Angeles County --> Los Santos County

Orange County --> Valais County

San Diego County --> Santa Hueso County

San Bernardino County --> Brigham County

Ventura/Santa Barbara County --> Santa Catarina County

Riverside/Imperial County --> Trecena County

 

» کوه هایی با پوشش بر?? در بازی وجود خواهد داشت بسیاری از ان ها در داخل Brigham County هستند که در مقایسه با لس سانتوس دومین شهر بزرگ بازیست.

 

» در غرب و مناطق جنوب نقشه اقیانوس ارام است.

 

» بخش جنوب شرقی نقشه مرز مکزیک و امریکاست با این حال تنها به عنوان مرز شناخته شده است اگر از مرز عبور کنید 5 ستاره خواهید شد مگر این که بازیکن به سرغت به داخل شهر اصلی برگردد مرز های بیبان هم هیچ وقت پایان ندارند.

 

» باند های امریکایی ا??ریقایی تبار بازگشته اند و با نام اتحاد خانواده (Families Alliance )شناخته میشوند رنگ ان ها سیاه و سبز است. رقبای ان ها هم باند Mafioso Alliance که پیراهن های ابی میپوشند و سومی که از همه کوچکتر است باند The Tracers با ا??رادی امریکایی ا??ریقاییست که مهترین نقش را در داستان دارند.

 

» اوباش های کره ای ، Yakuza ، اراذل و اوباش ایرلندی و روسی هم در بازی وجود خواهد داشت.

 

» نام شخصیت بازی ری Ray با 53 سال سن و دارای دو کودک است و سابقا در ازادی مناطق شمالی نیویورک نقش داشته است. او بعد از طلاق با همسر خود به لس سانتوس نقل مکان کرده است و به دلیل کارهای مجرمانه و سو پیشینه حضانت پچه ها از او گر??ته شده و به همسرش داده شده است.

 

دوستان نقشه بازی هم عکس زیر است:

[ATTACH=CONFIG]2142[/ATTACH]

 

 

 

منبع: www.gameranx.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ماشینای بازی مثل درایور لایسنس شدن یا مثل بقیه جی تی ای ها تخیلین؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اطلاعات خیلی خوب و م??یدی بود ممنون امیدوارم هرچه زودتر بیاد 4 ساله که منتظریم:sa0d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش من به جای این که 60 MG دانلود کنم واسه ??یلمش چقد واسه دانلودش باید صبر کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:w00t::w00t::w00t:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام موضوعات [h=2]gta v باهم ادغام شد هر اطلاعاتی در مورد این بازی دارین رو در همین تاپیک بنویسید نیازی به زدن تاپیک جدا نیست[/h]======================================================

باتشکر مدیریت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

44348_1.jpg

اولین تریلر رسمی GTA یک دقیقه نگاه ارزشمند به عنوانی که راک استار از آن به عنوان "کارگردانی جسورانه جدید" در دنیای GTA یاد میکند به ما هدیه کرد. تریلر شامل چندین و چند صحنه است،تعدادی از انها بسیار کوتاه نمایش داده میشوند. دلتنگی برای بسیاری از چیزهای جالبی که نشان داده میشوند چیز عجیبی نیست، هرچند تا الان مطمئنا تریلر رو بارها و بارها نگاه کرده اید.

در ادامه مطلب تحلیل من از تریلر را میخوانید که با چندین تصویر آنرا کالبدشکا??ی کرده ام.

 

 

تریلر با تصویری از زوجی که به همراه سگ خود در ساحل لس سانتوس قدم میزندد آغاز میشود. بله، یک سگ!

اهالی ??ن در سال 2004 بعد از عرضه اولین تریلر GTA:SAN ANDREAS احتمالا شایعاتی پیرامون سگ ها رو به یاد دارند.بعد از اینکه تعدادی هوادار به چیزی که در بازی شبیه سگی در ساحل بود اشاره کردند.

راک استار حتما با این قضیه آشناست،چرا که اونها بعدها در پاسخ ??ایل صوتی که به بخش های K-9 اشاره میکردند رو از سایت اصلی San andreas پاک کردند. آیا این ادای دینی به آن قضیه است؟ شاید، و شاید هم نه! ولی دیدنش مطمئنا جذاب است.

44355_2.jpg

دراینجا توجه به جزئیات در عابرین در GTA V رو به وضوح میتوانیم ببینیم. نه تنها به جنبه هنری ،بلکه به نظر میرسد به ر??تار آنها با یکدیگر نیز توجه شده است. دو زن از مرد بدون پیرهنی که در حال دویدن است گذر کرده اند و نگاه به پشت سرشان میکنند.همچنین نکته با ارزش علامتی در سمت چپ با عنوان "اسکله خوشگذرونی" بر رویش است-عنوانی خیالی برای اسکله سانتا مونیکا.

44363_3.jpg

مردی را میتوان دید که ضربه ای را در هشتمین ح??ره زمین گل??ی در مرکز لس سانتوس وارد کرده. ماشین گل?? در گوشه ای پارک شده است. آماده برای بردن به گردش. کسی نوستالوژی از Vice City داره؟ اینکه کسی میتونه تو این زمین گل?? بازی کنه یا نکنه باید دید،ولی این میتونه راهی باشه واسه راک استار تا تاکید کنه ??عالیتهای جانبی زیادی در بازی وجود خواهد داشت.

44371_4.jpg

آبهای لس سانتوس بدون وسایل حمل نقل آبی شیک به چه دردی میخورند؟ جت اسکی ها بازگشت با شکوهی به سری دارند،قبلا تنها در یک شماره بودند-Vice City Stories . حس شوخ طبعی راک استار از این بازی رخت بر نمیبندد. عنوان روی جت اسکی SpeedoPhile 2000 است که یک ایهام واضح است.

44375_5.jpg

عجب صحنه ای ! این یکی از صحنه های مورد علاقه من در تریلر است.این اولین نگاه ما به محوطه به راستی وسیع خارج از شهر اصلی است. آیا چیزی پشت ان کوهها هست؟ آیا دست یا??تنی هستند؟ کسی ممکن است ??کر کند که برش نقشه روش خوبی است چیزی شبیه کوها در RDR ، تا اینکه مانند شماره های قبلی GTA کاملا توسط آب احاطه شده باشد

به هرحال اگه چیزی پشت اون کوهها قابل دسترسیست،عالیه!

44376_6.jpg

این شخصیت مرد، که در کروک قرمز دیده میشود چند بار در تریلر حضور دارد. حتما چیز مهمی در رابطه با اون وجود داره که در اولین تریلر کوتاه بازی چندین بار به اون پرداخته شده .احتمالا یکی از شخصیت های شایعه شده قابل بازی است.

Stephen Totillo از سایت Kotaku به درستی محل رو حدس زده است،با توجه به اطلاعاتی درمورد کارگردانی جدید که به موجب آن چندین شخصیت در طول بازی قابل بازی خواهند بود. اینکه تعداد شخصیت های مختل?? اجازه ماموریت های متنوعی رو میدهند ، خوب به نظر میرسد. شخصیت برجسته شده بعدی رو در طول مقاله نشان خواهیم داد.

44380_43.jpg

دومین صحنه از حومه شهر! یک جیپ یا کامیون در حال حرکت رو میشود در زیر دید، و اگه دقیقتر نگاه کنید، هواپیمای آبپاشی در بالا دیده میشود. توربینهای بادی بیشتر با??ت پشرقته امروز کالی??ورنیای جنوبی رو ت??هیم میکنند، البته اگر تا الان واضح نبوده است!

44377_9.jpg

در اینجا نگاه گذرایی به چند کاخ در Vinewood hills داریم.مدخل ورودی در طبقه بالایی دیده میشود. اگر این ??قط منزل یه شخص تصاد??ی است،وقتی شما وارد آنجا شوید عکس العملشان چه خواهد بود؟ بدون شک باید جالب باشد. اگرچه این که چیزی شبیه به بخش ماموریت های دزدی شبانه در بازی San andreas داشته باشیم ممکن است مقداری بلند پروازانه باشد، ولی حداقل میبینیم که توجه بسیار زیادی به جزئیات در طراحی بازی شده است.

44349_10.jpg

البته که لس سانتوس بدون آزاد راه لس سانتوس نخواهد بود! دو منطقه، Downtown و Little Seoul را در تابلوی بالایی میتوان دید.آخری مطمئنا بر اساس واقعیت و منطقه KoreaTown در لس آنجلس بنا شده است.

44350_11.jpg

 

منبع: بازی سنتر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شاید مثل قبلیا تخیلی باشن

:=d::=d::=d::=d::=d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام داداشدقیقا خبر داری چه تاریخی واسه pc میاد ؟ یا کلا چه تاریخی وارد ایران می شه ؟ لط??ا اگه اطلاع داری به منم خبر بده قربان شما

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بر اساس خبری که امروز بر روی بلاگ رسمی عنوان GTA V قرار گر??ته*است، قرار است که این بازی در تاریخ ۱۷ دسامبر سال جاری میلادی برای پلت??رم*های معمول عرضه شود.

هم*چنین گ??ته شده*است که ه??ته آینده نیز دومین تریلر رسمی همراه با اطلاعاتی جدید از بازی GTA V منتشر خواهد شد!

یعنی 27 آذر 91

منبع:www.mggames.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مطمئنی سر کاری نیست اگه راست میگن چرا سایت Rockstar games چیزی اعلام نکرده؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کلا راک استار همینجوریه مگه سان اندریاسو گ??ت؟

نگ??ت من کاملا یادمه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایول بابا عجب گرا??یکی داره ! خیلی دوست دارم هر چه زود تر بیاد و بازیش کنم ! به تاریخ ایران دقیقا کی بازی وارد بازار میشه !؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه با تاخیری که ??قط به ایرانی ها به دلیل تحریم میخوره 3 یا 4 دیماه 1391

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

معلوم نشد واسه pc تایید شد یا نه ؟ البته به احتمال زیاد برای pc هم میاد چون چندین برابر کنسول ها قدرت داره و اوج بازی رو pc است.

معلوم نیست قراره از اون تاخیرای 6 ، 7 ماهه بخوره ؟ یا نه ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای هرسه کنسول xbox360وps3وpc منتشر میشه.

نه نمیخوره چون تا حالا گیم پلی بازی به اتمام رسیده و دارن روی گرا??یک کار میکنن.

بازم میتونی ویدئوی زیبای گیم پلی رو توی سایتم mggames.ir پیدا کنی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اون ویدیو واقعی نیست چون تو تلویزیون پشت سرشون نوشته E3 2010 و اون 2 ن??ری که صحبت می کنن یکی از IGN و اون یکی از UNITED FRONT هستش به نظرم گیم پلی واسه sleeping dogs بود ولی قسمت مولتی پلیرش واسه APB بود چون وسط قسمت مولتی پلیر مینویسه online action 100% که خاصیته APB هستش.

منظورم این بود که واسه PC تاخیر 6 ، 7 ماهه داره یا نه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به تازگي شايعات عظيمي از Grand Theft Auto V به بيرون درز پيدا کرده که تقريبا تمامي آن ها هيجان انگيز به نظر مي رسد .

 

نکته : چون اطلاعات واقعا زياده من سعي کردم موارد اصلي را بنويسم.

 

??ردي با نام Brendan که طرح هاي گرا??يکي بزرگي را در دانشگاه دريانوردي کامل کرده ادعا کرده است که به مدت 12 ماه به عنوان کار آموز براي Rockstar کار مي کرده است و در اين مدت توانسته اطلاعاتي از Grand Theft Auto V به دست بياورد . همچنين Brendan حتي تاييد کرده است که بازي هاي Red Dead Rebellion, Bully 2, و Wild Metal 2 توسط راک استار در حال ساخته شدن است.

 

قسمتي از صحبت هاي اين ??رد : من خيلي هيجان زده هستم . نه تنها به خاطر GTA V بلکه مي توانم بگويم که Red Dead Rebellion ( بله قسمت سوم ) يک Bully جديد و Wild Metal 2 هم تاييد شده است.

 

لس سانتوس تنها شهر بازی است . لس سانتوس تا حد زیادی نسبت به قبل رشد کرده است و تبدیل به شهر و شهرستان هایی شده که به سه استان تقسیم می شود.که عبارتند از :

 

The Greater Naranja Area

Los Puerta

Greater Los Santos

 

تعداد کمی از نام های منطقه لس سانتوس باز گشته است مانند مناطق Jefferson, Vinewood, Mullholland, and Idlewood که کماکان به همین نام شناخته می شوند . اما اکثرا بسیاری از مناطق دیگر تغییر نام داده اند . باند خانواده Grove Street بازگشته است یا حداقل چیزی با همین نام . مشخص نیست که ایا اعضای این باند نقش محوری در بازی خواهند داشت یا نه .

 

نقشه بازی سه برابر بزرگتر از لیبرتی سیتی است . دو ??رودگاه ، یک ??رودگاه اختصاصی ، و یک پایگاه نظامی در این نقشه شامل می شود و همچنین دو ??رودگاه کوچک تر هم در مناطق حومه شهر و روستایی پراکنده شده است.

 

اگر شما اولین تریلر بازی را مشاهده کرده باشید ??ردی که سق?? ماشینش را پایین می آورد در واقع شخصیت اصلیست نام او آدریان می باشد او یک ??ردی عادیست که البته برای به دست آوردن پول آسان ، همه کار می کند . آدریان از اواخر نوجوانی خود دردنیای جنایات بوده است و با است??اده کردن خوب از پول به زن ، شهرت جزیی رسیده است . آلبرت مردی که در تریلر با کت و شلوار مشکی رنگ دیده می شود ثروت آدریان را به عنوان ??رصتی برای گسترش علاقه مندی های خود می بیند . در طول ماموریت های خودد ممکن است با ا??راد غریبه ای روبرو شوید که سعی می کنند مهارت ها و تخصص هایشان را به شما ارایه دهند . مثلا ممکن است با ??رد غریبه ای برخورد کنید که جزور ??روشندگان بازار سیاه اسلحه است اگر او را به استخدام خود در آورید می توانید زمانی که سلاح کم آوردید از او بگیرید یا این که به عنوان یک تک تیرانداز شما را در ماموریت های سخت پشتیبانی کند.

 

شما می توانید شخصیت خود را س??ارشی سازی کنید . لباس ها در GTA V بسیار بهبود یا??ته است هر لباسی که عابران پیاده می پوشند هم برای شخصیت شما از از همان اول قابل دسترس خواهد بود . آمار سلامتی نیز ممکن است بازگردد . مذاکراتی بین هماهنگی کار کردن و بدن سازی در جریان است . برای بدن سازی شما نیاز به خوردن ندارید . غذا خوردن در کار شما تاثیر نمی گذارد . خوردن هنوز هم جزو موارد اختیاری بازیست اما اگر غذا هم بخورید چاق نخواهید شد اما عدم کار کردن کار هیکل شما را از حالت ??یزیکی خارج خواهد کرد . سیستم های stregnth و stamina هم بازخواهد گشت.

 

 

پول :

 

پول که در اين زمان بسيار سخت به دست مي آيد هنوز هم در اين سري با بسياري از کارها به راحتي به دست خواهد آمد همچنين همه چيز از لحاظ مقدار پرداخت به واقعيت نزديک شده است . قيمت گذاري بر روي ، غذا ، ملک ، مسکن ، وسايل نقليه و بسياري از موارد ديگر شباهت هايي به دنياي واقعي دارند . قيمت safehouse ( خانه ، انبار ، محل سکونت ) با توجه به محله و مکانش مت??اوت خواهد بود . شما بايد براي خانه هايتان اجاره هم بپردازيد و کم کم با پرداخت اجاره کل خانه از آن شما مي شود مثلا اگر اجاره يک خانه ماهي 1000 دلار باشد با جمع شدن 12.000 هزار دلار خانه را خواهيد خريد.

 

تجارت مواد مخدر هم نقش بزرگي در چگونگي به دست آوردن پول خواهد داشت.

 

در طول بعضي از ماموريت ها ( که عمدتا از سرقت يا دستبرد گروهي تشکيل شده ) مي توانيد طلاها و جواهراتي که برداشته ايد يا ذخيره کنيد يا ب??روشيد . به همين علت ??روشگاه هاي با نام PawnStar به بازي اضا??ه شده است که هر شخص در ??روشگاه خود کالاهاي مخصوصي را به ??روش مي رساند و شما هم در مواقع لزوم مي توانيد تعدادي از وسايل خود را براي دريا??ت پول به ان ها ب??روشيد.همچنين ماموريت هاي ت***ي هم در اين شماره بازگشته است.

 

وسایل نقلیه :

 

وسايل نقليه اي که در GTA IV وd The Episodes of Liberty City ديده ايد مانند 1984, 1986, 1992, 1998, 2001, 2008, و 2012 برگردانده شده است حتي خودروهاي جديدي هم مانند Dewbauchee Zagato GT ، the Grotti T2 Widow ، Pfister Hannover و Dinka S-EX در بازي مشاهده خواهيد کرد.حبر خوب در اين است که دوچرخه هم در بازي وجود دارد.

 

قطار، سيستم مترو، اتوبوس و ت***ي طوري برنامه ريزي و در سرتاسر نقشه گسترده شده اند که بتوانند به حمل و نقل بازيکن کمک کنند. خود روهايي هم مانند The Caddy, Journey, Baggage Handler, Kart, Quad, و Vortex در حال بازگشت هستند.

 

ايرکرا??ت و طي?? وسيعي از هواپيماهاي مسا??ربري و جت هاي خصوصي در بازي وجود خواهد داشت . س??ارشي سازي ماشين ها با عمق بيشتري طراحي شده است حتي مي توانيد موتورسيکلت خود را هم س??ارشي کنيد.اطلاعات کاملي از اين قسمت در دسترس نيست اما مي توان اطمينان حاصل کرد که از سن آندرياس بسيار بهتر است.

 

اسلحه ها

 

سلاح هاي بازي بسيار زيادتر از قبل شده است . حداقل 48 تا 50 سلاح مختل?? را در بازي قابل است??اده است . تعدادي از اين اسلحه ها از قسمت بعدي Max Payne برداشته شده است . حتي تعدادي از اسلحه هاي بازي Red Dead Redemptiion را هم خواهيد ديد . اين اسلحه ها بسيار نادر هستند و ??قط ا??رادي که در ساکن صحرا هستند ، مغازه هاي عتيقه ??روشي و ??روشندگان بازار سياه به اين سلاح ها دسترسي دارند.

 

جاروها ، صندلي ها ، لامپ ها و هر موانعي که در سر راه شما قرار دارد را مي توانيد برداشته و پرتاب کنيد ، اين درحالي است که در GTA IV ??قط قابليت برداشتن آجر و بطري را از روي زمين داشتيد.

 

هم اکنون مي توانيد در هنگام بالا ر??تن از نردبان ، آويزان شدن از جايي يا طناب و ماشين ها هم تيراندازي کنيد با اين نکته که تيراندازي در اين حالت ت??اوت هاي کوچکي خواهد داشت.

 

در GTA به سلاح هاي مکس پين هم دسترسي خواهيد داشت . HUD بازي همانيست که در GTA IV است??اده شد . سيتم تعقيب بازي به همان صورت باقي مانده است هوش مصنوعي بهبود خوبي يا??ته است . پليس ها براي گر??تن يک مظنون با پاي پياده به دنبالش مي دوند و با است??اده از تاکتيک هاي متنوع سعي مي کنند بازيکن را زماني که در جايي پنهان شده به بيرون بکشانند ديگر اين که ارتش هم بازگشته است اما در مواقع شش ستاره از تاکتيک APC و جليقه ضد گلوله است??اده خواهند کرد.

 

ماموریت ها و کارهای ??رعی

 

کارهاي ??رعي بازي از GTA IV بازگشته است . شامل موارد trip clubs/drinking ، تجارب مواد مخدر ، مبارزه در باشگا ه ها و مسابقات ريسينگ و چند موارد اندک ديگر هست.قمارهاي قاوني و ورق بازي هم به بازي اضا??ه شده است.

 

سرقت بخش اعظمي از ماموريت هاي GTA V را تشکيل مي دهد . اين بخش در حال حاضر به دو بخش تقسيم مي شود . يک سرقت تک ن??روه و دو گروهي .اگر زماني به يک ??روشگاه يا خانه به تنهايي دستبرد بزنيد تمام پول ها از آن شما مي شود اما اگر زماني گروهي هم همراه شما باشد بايد پول را تقسيم کنيد. ا??راد بيشتر باعث راحت کردن کار شما در دزدي خواهد شد اما در عوض با توجه به تعداد ا??راد بيشتر پول کمتري هم به شما مي رسد پس شما مجبور هستيد يا آمار مکان هاي بزرگ و سخت تر را براي پول بيشتر به دست آوريد يا کوچکتر که ريسک تنهايي کار کردن خطراتي خواهد داشت.

 

کلاس هاي آموزش پرواز و رانندگي بازگشته است . در مدرسه تيراندازي مي توانيد دقت تيراندازي خود را بالا ببريد همانطور که در بخش قايقراني هم اين بخش وجود دارد اما خبري از سيگار در اين نسخه نيست.

 

دوست دختر ها بازگشته اند اما با پيچ و تاب و ??راوان و طي?? وسيعي از چيزهاي جديد هم به آن ها اضا??ه شده است . شما مي توانيد رابطه خود را با آن ها قطع کنيد و قلبشان را بشکنيد ( با جواب ندادن به تماس هاي تل??ني مکررشان )

 

بازيکن مي تواند آيتم هاي مختل??ي را مانند پول ، جواهرات و مواد مخدر را در قسمتي از خانه اش نگه دارد انتخاب اسلحه هنوز هم به همان سادگيست . اما بعضي از سلاح هاي نادر را مي توانيد در جاي امني قرار دهيد . در بازي مي توان از خانه بيرون ر??ته و مواد مخدر ??روخت . ديگر در هنگام کشتن يک ??رد پول هايش در اطرا?? پخش نمي شود بلکه هم اينک بايد به مانند Red Dead Redemption با زدن دکمه اي جيب هايشان را بگرديد . البته گاهي اوقات به غير از پول موارد ديگر هم پيدا خواهيد کرد.

 

منبع DualShock Nexus: Massive Rumor: Ex-Rockstar Intern Leaks GTA V Info, Confirms Red Dead Rebellion, and More

 

این ??ایل از pardisgame.net کپی شده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

بیش از دو ماه میشه که این تریلر در اومده شما هنوز حالا با خبر شدین:76:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بیش از دو ماه میشه که این تریلر در اومده شما هنوز حالا با خبر شدین:76:

جنابی که خیلی خبر دارین :76: اگه یه نگاهی به تاریخ بالای نظر بندازین می ??همین که این تریلر 5 ماه پیش عرضه شده نه 2 ماه پیش :1231907333:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

این تریلر بین 3 و 4 ماه که منتشر شده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

این بازی برای هر سه پلت??ورم در می 2013 عر ضه میشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...