رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohamadrad

9 طرح مفهومی از لپ تاپ های آینده

پست های پیشنهاد شده

دنیای تکنولوژی همیشه هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی است و همیشه در حال تغییر است. شما هیچوقت نمی دانید چه تکنولوژی ای در سال های آینده به وجود خواهند آمد. 30 سال پیش هیچ کس ??کرش را نمی کرد که هر ن??ری به یک کامپیوتر شخصی احتیاج داشته باشد. 20 سال پیش هیچ کس حتی خواب کامیپوترهای کوچک و قابل حمل که امروز ما به آن ها لپ تاپ میگوییم را هم نمی دید. در طول زمان، هزاران مدل لپ تاپ از تمام اندازه ها معر??ی شده اند اما هیچ کس نمی داند چه چیز دیگری در آینده منتظرش است.

بهتر است یک نگاهی به آینده دنیای تکنولوژی و به خصوص لپ تاپ ها بیاندازیم.

1- سونی Vaio Zoom

Vaio-Zoom.jpg

از قابلیت های لپ تاپ Vazio Zoom داشتن ص??حه هلوگرا??یکی است به این صورت که آن طر?? ص??حه به وضوح پیداست و دارای کیبوردی می باشد که وقتی لپ تاپ خاموش است رو به مات شدن می رود.

2- Plant Book

plant_book1.jpg

این سیستم با است??اده از یک مخزن آب خارج از لپ تاپ کار می کند، از این رو Plant Book به طور مداوم از مخزن آب انرژی جذب می کند و در حالی که در آب غوطه ور است با ایجاد الکتوریلز و با است??اده از قدرت های ذخیره شدی در یک پنل خورشیدی که در بالای لپ تاپ نصب شده است انرژی لازم برای لپ تاپ ایجاد می کند و این عمل را با است??اده از هیدروژن به عنوان منبع انرژی و ***یژن برای تخلیه انرژی انجام می دهد. وقتی شما با لپ تاپ کار نمی کنید می توانید لپ تاپ را در یک پارچ آب بگذارید، به این ترتیب باتری لپ تاپ شما اتوماتیک شارژ می شود و ***یژن داخل لپ تاپ را استخراج می کند.

3- LG Ecological

LG-Ecological.jpg

طراحی لپ تاپ LG Ecological با است??اده از باتری های سلول سوختی کار می کند و برای ص??حه نمایش خود از تکنولوژی OLED است??اده می کند، این طرح جایزه بهترین طراحی را در نمایشگاه محصولات جدید مدرسه ای گر??ته است.

4- COMpenion

Compenion.jpg

طراحی این لپ تاپ توسط آقای Felix Schmidberger صورت گر??ته است و شامل دو ص??حه نمایش OLED کشویی است که در صورت لزوم یکی از آنها می تواند به عنوان یک ص??حه نمایش است??اده شود.

5- Flexi PDA

Flexi-PDA.jpg

طراحی Flexi PDA یک طراحی خیلی جالب است ولی نه برای کسانی که به طرح های شیک اهمیت می دهند، چیزی که طرح این لپ تاپ را منحصر به ??رد کرده است انعطا?? پذیری ص??حه نمایشگر آن است که به شما اجازه می دهد سیستم را باز کنید و شکل ??علی آن را تغییر دهید، آقایDaniel Alexander طراح این لپ تاپ می گوید: این لپ تاپ بر اساس تکنولوژی ص??حه نمایش انعطا?? پذیر ساخته شده است و حتی به ما اجازه می دهد از آن به عنوان موبایل نیز است??اده کنیم حتی در هوای بارانی! چون این موبایل ضد آب است.

6- Fujitsu Fab Pc

Fujitsu-Fab-PC.jpg

طرح این لپ تاپ بیشتر به واقعیت نزدیک است. نوع ص??حه نمایش آن کاغذ الکترونیکی است یا به اصطلاح e-ink و پوشش با??ت مانندی که این طرح دارد باعث می شود آن را بسیار انعطا?? پذیر و سبک وزن کند، همانند پوشه شرکتی است که به حالت باز شده در آمده است.

7- Moonlight Laptop

Moonlight-Laptop.jpg

Moonlight Laptop که توسط آقای Teo Braun طراحی شده است مانند ماه به نظر می رسد و ویژگی های ص??حه نمایش آن با دو منحنی که ص??حه نمایش بزرگتر نسبت 16:9 و ص??حه نمایش دوم و کوچک تر آن با نسبت 4:3 است. ص??حه نمایش پایین این لپ تاپ به عنوان پیوست برای ص??حه نمایش بزرگتر که بالای لپ تاپ است قرار گر??ته است.

8- MAC Folder

mac-folder.jpg

بعد از Macbook ـ MAC Folder می تواند وجود داشته باشد، طراح این لپ تاپ آقای Tryi Yeh این لپ تاپ را به شکلی طراحی کرده است که آن به مانند طراحی Ipod Touch با Interface آی??ون است، این لپ تاپ از قابلیت Multi-Touch پشتیبانی می کند و بدنه ی ??وق العاده نازک و ظری??ی دارد. به همراه ص??حه نمایش این لپ تاپ یک ص??حه کیبورد (ص??حه کلید) نازک نیز به صورت جداگانه وجود دارد که وقتی لپ تاپ خاموش است از این ص??حه کلید به عنوان پوشش ص??حه نمایش نیز است??اده می شود.

9- Droll

D_Roll.jpg

Hua Hua D-roll یا Digital Roll طرح لپ تاپ است که به ما ثابت می کند در آینده لپ تاپ هایی قابل اختراع هستند که جمع می شوند، این لپتاپ دارای ص??حه نمایشی ??وق العاده نازک است و ص??حه کلیدی دارد که شما می توانید به طور کامل دور میله که زیر لپ تاپ است جمع کنید. تسمه ای که بغل این چرخه قرار گر??ته از وسط جدا می شود و سر های جدا شده تسمه هر کدام یک پورت USB هستند.

 

شهرت یادت نره

تشکر یادت نره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جالب بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود:heheh:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...