رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

رأي*گيري براي تحقيق و تفحص از ايرانسل

پست های پیشنهاد شده

خبرگزاری ??ارس:بهمن محمد یاری در گ??ت*وگو با خبرنگار ??ناوری اطلاعات خبرگزاری ??ارس، در خصوص طرح موضوع تحقیق و ت??حص از شرکت ایرانسل، اظهار داشت: در حال حاضر ایرانسل بیش از سق?? 15 میلیون و 800 هزار، دارای مشترک است.

 

*رگولاتوری به دنبال عقد قرارداد جدید با ایرانسل

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اخیرا به دنبال انعقاد یک قرارداد جدید با ایرانسل است که با لحاظ کردن تعهداتی از جمله ا??زایش پوشش جاده*ها و شهرها، مجوز ا??زایش سق?? را به اپراتورها بدهد.

محمد یاری ادامه داد: به این ترتیب اگر وزارت ارتباطات معتقد است که نیاز به ا??زایش سق?? نیست، پس ضرورتی نیز به انعقاد قرارداد جدید نیست.

وی ادامه داد: همچنین اگر به انعقاد قرارداد جدید نیاز است، پس چرا ایرانسل پیش از انعقاد قرارداد، ا??زایش سق?? داده است و در این مسئله تناقص آشکاری وجود دارد.

 

*تناقض حر?? تا عمل رگولاتوری

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به همین دلیل، برای مشخص شدن این تناقص، درخواست تحقیق و ت??حص از ایرانسل را ارائه داده*ایم و به دنبال بررسی و پیگیری این موضوع هستیم.

محمد یاری تاکید کرد: البته این قضیه باید در جلسه روز 3 شنبه کمیسیون صنایع رای*گیری شود و سپس گزارش آن به صحن علنی مجلس ارائه شود.

 

*هنوز در خصوص تعداد مشترکان ایرانسل قانع نشده*ام

وی تصریح کرد: هنوز در این زمینه قانع نشده*ام و بر حر?? خودم در این زمینه مصرّ هستم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این قضیه بحث چند هزار میلیارد تومان منابع وجود دارد؛ زیرا اگر از ابتدا در پروانه ایرانسل، سق?? گذاشته شده بوده، این یک تخل?? از سوی وزارت ارتباطات است و می*تواند تضییع کننده حقوق دیگر شرکت*کنندگان در مزایده اپراتور دوم باشد.

وی گ??ت: زیرا اگر شرایط مزایده به این شکل بوده است؛ قطعا شرکت*کنندگان در مزایده می*توانستند درصد پرداختی به دولت را بیشتر پیشنهاد کنند و چه بسا که شرکت دیگری به جای ایرانسل در این مزایده برنده می*شد.

وی گ??ت: بنابراین این موضوع قابل بررسی و دقت بیشتری است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...