رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

آش زن با يك وجب روغن برای جدایی از مرد آشپز

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاری ??ارس، مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست تمکین زن خود به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

 

این مرد با اشاره به اینکه من و همسرم از 19 سالگی و به مدت 7 سال با یکدیگر دوست بودیم، اظهار داشت: من و همسرم از طریق دایی او با یکدیگر آشنا شدیم ولی ای کاش هیچ *وقت این آشنایی صورت نمی*گر??ت.

 

وی با بیان اینکه 6 ماه است که به دلیل نزاع ل??ظی، همسرم خانه را ترک کرده است، ادامه داد: هر بار که به ملاقات همسرم می*روم تا شاید مو??ق به بازگرداندنش شوم، او حتی در خانه مادرش را به روی من باز نمی*کند.

 

مرد بار دیگر در برابر قاضی این پرونده با اشاره به اینکه من تنها یک آشپز ساده هستم، ا??زود: یک سال و نیم است که زیر یک سق?? زندگی می*کنیم و من حاضر نیستم زندگی*ام را نابود کنم بلکه تنها به ??کر بازگشت همسرم هستم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه طی این چند باری که برای بازگشت همسرم به خانه،* به دنبالش ر??تم، تنها یک بار مو??ق شدم که آن زمان هم همسرم 2 روز در خانه بود و مجدداً خانه را ترک کرد، عنوان کرد: همسرم در این 2 روزی که به خانه آمد، ماده مخدر شیشه در خانه جاسازی کرد و به مأموران پلیس اطلاع داد که من پخش*کننده مواد هستم و در خانه مواد مخدر نگهداری می*کنم؛ بعد از دو ه??ته مأموران متوجه شدند که این کار را همسرم، برای بدنامی من انجام داده است.

 

مرد در برابر قاضی عموزادی بیان کرد: من سن کمی داشتم که عاشق همسرم شدم و این امر موجب شد که هیچ گاه به ت??اوت*های ??رهنگی موجود توجه نداشته باشم.

 

وی گ??ت: می*خواهم همسرم به خانه بازگردد و از من تمکین کند؛ به هیچ*وجه با جدایی موا??ق نیستم.

 

قاضی عموزادی، رئیس شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده بعد از شنیدن صحبت*های مرد بیان کرد: در زمان ازدواج زن و مرد باید تحقیقات بیشتری کرده و با چشم باز تصمیم به ازدواج درست بگیرند.

 

وی در ادامه گ??ت: باید در هنگام ازدواج به ت??اوت*های ??رهنگی و اجتماعی خانواده*ها همچنین دختر و پسر توجه شود تا طی زندگی مشترک، مشکلاتی پیش نیاید.

 

بعد از صحبت*های قاضی این پرونده، اعلام شد که پرونده در حال رسیدگی است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...