رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

از تساوي با ايران راضي و خوشحالم

پست های پیشنهاد شده

خبرگزاری ??ارس:سپاستيانو لازاروني با ابراز رضايت از تساوي يك بر بك برابر ايران به دو تبريك گ??ت و عنوان كرد: دو تيم بر خلا?? هواي گرم در 90 دقيقه بازي خوبي به نمايش گذاشتند. در كل مسابقه خوبي بود و من از تلاش خوبي كه تيم قطر در مقايسه با بازي بحرين داشت، راضي هستم.

 

وي ا??زود: نيمه اول بازيكنان محتاطانه بازي كردند و كاملا روشن بود كه بازيكنان در پي ح??ظ منطقه بازي خود هستند ولي نيمه دوم دو تيم كاملا باز شدند. من از نتيجه تساوي خوشحال و از عملكرد بازيكنانم در اين مسابقه راضي هستم.

 

لازاروني تصريح كرد: مي*خواهم از اينجا به همه مربيان حاضر در ليگ قطر تاكيد كنم كه بايد روي آماده*سازي بدني و ??ني بازيكنان تمركز كنند زيرا آمادگي بدني خيلي به تيم ملي كمك مي*كند. براي همين به مربيان ليگ قطر اعلام مي*كنم كه كار زيادي در اين خصوص دارند.

 

وي در خصوص نيمه دوم بازي و دريا??ت گل گ??ت: ??كر مي*كنم واكنش بازيكنان خيلي خوب بود هر چند در عين حال واكنشي طبيعي بود. ما اشتباهاتي مرتكب شديم و بايد آن را ر??ع كنيم تا آن را تكرار نكنيم. تاوان اين اشتباهات را در مسابقه داديم. زماني كه گل تساوي را به ثمر رسانديم اين گل انگيزه بزرگي به بازيكنان داد و در بازي آينده پيروز ميدان ما خواهيم بود.

 

سرمربي قطر درباره پيروز نشدن تيم خود گ??ت: خدا مي*داند قطر چه زماني پيروز خواهد شد. شروع ما خيلي سخت بود و همه مي*دانيم كه مشكلات زيادي داشتيم و الان مي*بينند كه تيم قطر توانايي زيادي دارد و مي*تواند در بازي هاي آينده پيروز مسابقه باشد. من اين بازي و عملكرد خوب مقابل ايران را تبريك مي*گويم. مشاركت بازيكنان در بازي*هاي ليگ خيلي مهم است و عملكرد كلي تيم ملي قطر را بهبود مي*بخشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...