رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

گزارش فيلم*هاي آخر هفته در تلويزيون

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاري ??ارس، ??یلم**های سینمایی* و تلویزیونی تولدی دیگر، عمر مختار، شب گمشده، جایزه نوبل، پسر کارگردان، آسایشگاه وودلین، بیگانگان، نبرد الجزایر، تابستان خود را چگونه گذراندم، خارج از قانون، بچه*های محله الرشید، بازگشت پاندا به خانه، زیر بمب*ها، سایه*های شهر و برگی برای زیتون پنجشنبه و جمعه 3 و 4 شهریور ماه از شبکه**های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می**شود.

**«تولدي ديگر»

??یلم تلویزیونی «تولدی دیگر» به کارگردانی و تهیه*کنندگی عباس را??عی، پنجشنبه 3 شهریور ماه ساعت 16 از شبکـه یک سیما پخش می*شود.

زهیر ملوان جوانی است که برای کسب درآمد بیشتر از لبنان خارج شده و در یک کشتی که عازم آ??ریقای جنوبی است مشغول به کار است. او هنگامی که با خبر می*شود همسرش در جنگ گم شده به لبنان بر می*گردد و به جستجوی همسر م??قودش می*پردازد.

طلال جردی، دارین حمزه و مونا کریم به* عنوان بازیگران* اصلی در ??یلم تلویزیونی «تولدی دیگر» بازی کرده*اند.

 

**«عمر مختار»

??یلم سینمایی « عمر مختار» به کارگردانی مصط??ی عقاد پنجشنبه 3شهریورماه ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش می*شود.

این ??یلم زندگینامه، اندیشه، بزرگواری، مقاومت و شجاعت، قهرمان استقلال لیبی، عمر مختار را به تصویر می*کشد. مردی که بدون ترس در برابر ستمگران، یاغیان و سلطه*گران ایستاد و از جان و مال خود در این راه گذشت.

آنتونی کوئین، الیور وید و ایرنه پاپاس در ??یلم سینمایی «عمر مختار» به ای??ای نقش پرداختند.

 

**«شب گمشده»

??یلم تلویزیونی «شب گمشده» به کارگردانی کریم رجبی و تهیه*کنندگی غلامرضا محمدزاده ، جمعه 4 شهریور ماه ساعت 16 از شبکه* یک سیما روی آنتن می*رود.

ماریا دختر سرهنگ پاتریک اندرسون است که به خاطر شغل پدرش در مناطق اشغالی زندگی می*کند و به عکاسی از درگیری*ها مشغول است.

او همکاری به نام "جان اسمیت" دارد که سخت دلباخته او است. جان اسمیت که عکاس و خبرنگار خارجی است در واقع یک جوان مبارز ??لسطینی است که به عنوان نیروی ن??وذی خود را به این شکل درآورده است.

بهمن دان، ایمان باقری و آرزو ا??شاره در ??یلم سینمایی «شب گمشده» به ای??ای نقش پرداخته*اند.

 

**«جايزه نوبل»

30دقیقه بامداد روز پنجشنبه 3 شهریور ماه ??یلم سینمایی «جایزه نوبل» از شبکه دو سیما پخش می*شود.

«لئوش??ر» نویسنده ??رانسوی است که بنا به تشخیص آکادمی سوئد، مو??ق به دریا??ت جایزه نوبل شده است. «پل» برادر زاده او که بعد از مرگ والدینش در کودکی به همراه خواهرش «ویرجینیا» با لئو زندگی می*کرده و به دلیل بد ر??تاری*های او، در حال حاضر مستقل از آنها زندگی می*کند، با انتشار این خبر تصمیم می*گیرد او را ببیند و در مورد اختلا??ات گذشته، با او صحبت کند.

ویرجینیا خواهر پل، که در حال حاضر منشی لئو و مسئول رسیدگی به امور اوست، مانع ارتباط آنها می*شود. پل تصمیم می*گیرد در مسیر حرکت لئو به سوئد، او را ملاقات کند. لئو از دیدن او چندان خوشحال نشده و سعی دارد او را از خود دور کند.

??یلم سینمایی «جایزه نوبل» محصول سال 2001 کشورهای ??رانسه، کانادا و انگلستان به کارگردانی جاکوب برگ و تهیه کنندگی پاتریک بوردیر ساخته شده است.

 

**«پسر كارگردان»

??یلم سینمایی « پسر کارگردان» به کارگردانی و تهیه کنندگی لی وو یول، محصول 2007 کره جنوبی پنجشنبه 3 شهریورماه ساعت 14:30 در قالب برنامه «سینما آ??تاب» روی آنتن شبکه دو سیما می*رود.

پسری کوچک به نام "سانگو" در سانحه*ای پدر، مادر و خاله خود را از دست داده است. او تنها چیزی که از پدر خود به یادگار دارد؛ دوربین ??یلم*برداری 8 میلی متری او و نقاشی*هایی است که او روی دیوارهای انبار خانه*اش کشیده است. سانگو در تلاش است تا یاد بگیرد به کمک دوربین ??یلم*برداری پدرش از نقاشی*های او ??یلم*برداری کند. اما به دلیل آنکه می*خواهند ساختمان*های سست و قدیمی روستا را به همراه نقاشی*های پدر خراب کنند؛ او برای ??یلم*برداری عجله به خرج می*دهد که این عجله منجر به خراب شدن ??یلم*های پدرش می**شود.

 

**«آسایشگاه وودلین»

??یلم سینمایی « آسایشگاه وودلین » به تهیه کنندگی وئل پرژن وسارا رادکلی ??ی 30 دقیقه بامداد روزجمعه 4 شهریورماه ازشبکه دو سیما پخش می شود.

داستان درمورد «الی» زنی است که تصمیم دارد به همراه نامزدش «دان» به دور دنیا س??ر کند. او برای اینکه از یک طر?? در مخارجش صر??ه???جویی کند و از طر?? دیگر باز هم پول بیشتری دربیاورد به نزد خواهرش «کیت» که صاحب یک آسایشگاه سالمندان است می???رود و از او می???خواهد یکی از اتاق???های آسایشگاه را مجانی به او بدهد و او در کنار آن برای آسایشگاه کار خواهد کرد. کیت نیز با اکراه می???پذیرد. آسایشگاه چهار سالمند بد اخلاق دارد و سال نو نیز نزدیک است. این چهار سالمند هیچ جایی را ندارند بروند و آسایشگاه???های دیگر نیز آنها را به هیچ وجه نمی???توانند بپذیرند.

آنتونی بیرنه در سال 2007 ??یلم سینمایی «آسایشگاه وودلین» محصول کشور ایرلند را کارگردانی کرده است.

 

**«بيگانگان»

??یلم تلویزیونی «بیگانگان » به کارگردانی عباس را??عی و تهیه*کنندگی منصور سهراب*پور، جمعه 4 شهریورماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می*رود.

داستان ??یلم تلویزیونی« بیگانگان» خاطرات یک ??لسطینی مبارز از زمان اشغال کشورش توسط یهودیان صهیونیست است. احمد دانشجوی دانشگاهی است که لیلا نیز در آن مشغول به تحصیل است. احمد به لیلا علاقه*مند است اما نمی*تواند علاقه خود را بیان کند. ??اروق دوست احمد، به او پیشنهاد می*دهد برای پرستاری از پیرمردی به نام ح??سام به خانه او برود. احمد به خانه ح??سام می*رود و با قبول شرایط ??رزندان حسام، مشغول به کار می*شود.

??یلم تلویزیونی «بیگانگان» با بازی قصی خولی، مکسیم خلیل، محمد حداقی، لیلیا الاطرش محصول مشترک ایران و لبنان است.

 

**«نبرد الجزاير»

??یلم سینمایی «نبرد الجزایر» ساعت 24 روز پنجشنبه 3 شهریورماه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

دراین ??یلم با بازی ابراهیم هدجادج و جین مارتین تاریخچه آزادی و طریقه مبارزه رهبران آزادی بخش الجزایربا عوامل استعمار را نشان می*دهد که با کشته شدن علی آخرین رهبر آزادی بخش و پیروزی انقلاب الجزایر است.

??یلم سینمایی « نبرد الجزایر » به کارگردانی جیلو یونتکوروو محصول سال 1966 کشورهای ایتالیا و الجزایر است .

 

**«تابستان خود را چگونه گذراندنم»

??یلم سینمایی «تابستان خود را چگونه گذراندم» به کارگردانی الکسی پوپوبربسکی، محصول سال 2010 کشور روسیه، پنجشنبه 3 شهریور ماه ساعت15:30 با بازی گریگوریتی دوبرینگ، سرجی پوسکپالیس و ایگورپرنویچ از شبکه چهار سیما باز پخش می*شود.

 

**«خارج از قانون»

??یلم سینمایی «خارج از قانون» به کارگردانی رشید بوشارپ، محصول سال 2010 کشور ??رانسه، جمعه 4 شهریور ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار سیما پخش می*شود.

داستان ??یلم سینمایی «خارج از قانون» با بازی جمیل دبوزه، رشدی زم و سامی بوآنجیلا در مورد خانواده*ای الجزایری با سه ??رزند پسر است که با ورود نیروهای استعمارگر ??رانسوی به کشورشان، زمین اجدادی*شان را از دست می*دهند و به ناچار به خارج از کشور کوچ می*كنند. پس از گذشت سال*ها هرکدام از این سه پسر، سرنوشت جداگانه*ای پیدا می*کنند.

 

**«بچه*هاي محله الرشيد»

پنجشنبه 3 شهریور ماه ساعت 13:30 ??یلم سینمایی «بچه*های محله الرشید» در قالب برنامه «تماشاخانه»، از شبکه تهران پخش می**شود.

داستان ??یلم سینمایی «بچه*های محله الرشید» از این قرار است که: بچه*های یک مدرسه وقتی متوجه می*شوند که اسرائیلی*ها می*خواهند شهرشان را بگیرند در مقابل آنها می*ایستند.

 

**«بازگشت پاندا به خانه»

??یلم سینمایی «بازگشت پاندا به خانه» به کارگردانی زانگ*یو محصول سال 2009 کشور چین، 30 دقیقه بامداد روز جمعه 4 شهریور از شبکه تهران بازپخش می*شود.

 

**«زير بمب*ها»

??یلم سینمایی «زیر بمب*ها» به کارگردانی ??یلیپ آراکتینگجی محصول سال 2007 کشورهای لبنان، انگلیس و ??رانسه، جمعه 4شهریور ساعت 13:30 از شبکه تهران روی آنتن می*رود.

داستان ??یلم سینمایی «*زیر بمب*ها» با بازی نادا آبوا ??ارهات، جورج خباز و راویا الچب در مورد زنی لبنانی الاصل است که پس از حمله 33 روزه اسرائیل و نابودی و کشتار بسیار عظیم در پی یا??تن خواهر و پسر کوچکش به لبنان می*آید. او با یک راننده ت***ی هم*س??ر می*شود. در طول مسیر ??جایع بسیاری را مشاهده می*کند. خانه ویران شده*اش را پیدا می*کند و خواهر مرده**اش را که قرار است جنازه*اش را به خاک بسپارند.

 

**«سايه*هاي شهر»

??یلم تلویزیونی «سایه های شهر» به کارگردانی و تهیه*کنندگی مرتضـی آتش زمزم پنجشنبه 3 شهریورماه ساعت 23:45 از شبکه شما پخش می*شود.

داستان ??یلم در مـورد زنی جوان به نام آیدا است که در یک سانحه قایقرانی کشته شده است. همسر و پدر و مادر آیدا، مرگ او را پذیر??ته و جنازه*اش را د??ن می*کنند. اما در بازگشتی به گذشته و مرور وقایع، حقایقی دیگر کش?? می*شود.

??یلم تلویزیونی «سایه*های شهر» از تولیدات صدا و سیمای مرکز اص??هان است.

 

**«برگي براي زيتون»

??یلم تلویزیونی «برگی برای زیتون» به کارگردانی وحید درخشش*??ر و تهیه*کنندگی سعید عدالت*خواه جمعه 4شهریور ساعت 13:45 از شبکه شما پخش می*شود.

در یکی از روستاهای قم در مدرسه*ای که یک کلاس واحد برای دخترها و پسرها وجود دارد، مسابقه*ای بر پا می*شود با عنوان نامه*ای برای کودکان ??لسطینی. از این رو معلم کمی در مورد اختلا??ات قدیمی بین اسرائیلی*ها و ??لسطینی*ها توضیح می*دهد و از بچه*ها می*خواهد آنچه را دوست دارند، طی نامه خود به کودکان بنویسند.

پریسا کلدوست و محبوبه ارمیاتی در ??یلم تلویزیونی «برگی برای زیتون» ای??ای نقش کرده*اند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...