رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

آهاي فرهاد مجيدي...

پست های پیشنهاد شده

اين روزها بين ستاره*هاي كهكشاني استقلال، يك بازيكن بيشتر از بقيه قوت قلب هواداران آبي*هاست و او هم كسي نيست جز ??رهاد مجيدي؛ مهاجمي كه با ۳۵ سال سن همچنان سرحال و آماده نشان مي*دهد و با گل*هايي كه براي استقلال وارد دروازه حري??ان مي*كند، سكوهاي آبي را بارها از جا كنده و نشان داده كه تمام*شدني نيست. مجيدي در ليگ يازدهم هم مانند ??صل پيش ستاره استقلال است. او در چهار ه??ته*اي كه از شروع ??صل جديد گذشته با زدن سه گل بهترين گلزن استقلال بوده * است. آمادگي بالاي كاپيتان استقلال چشم كارلوس كرش را هم گر??ته تا سرمربي پرتغالي با ??اكتور گر??تن از سن ??رهاد، در انديشه دعوت از مجيدي به تيم ملي باشد، ??رهاد هم با وجود خداحا??ظي از تيم ملي براي پوشيدن دوباره پيراهن ايران چراغ سبز نشان داده، هرچند او با پيراهن تيم ملي نتوانسته مو??قيت*هاي باشگاهي را تكرار كند، اما اين بار هواداران استقلال اميدوارند كاپيتانشان زير نظر كرش در تيم ملي هم همان مهاجم گلزن استقلال باشد و بتواند ا??تخارات باشگاهي*اش را در عرصه ملي هم تكرار كند. اين حكايت ه??ته*هاي اخير جوان تركه*اي است كه ??وتبالش را از جوانان كشاورز شروع كرد و حالا تبديل به ستاره استقلال شده؛ مهاجمي كه استقلالي*ها بدون او انگار چيزي كم دارند و هميشه حضور او در تركيب آبي*ها به هواداران اين اطمينان خاطر را مي*دهد كه نگران گلزني نباشند و هر وقت بازي گره خورد مي*توانند اميدوار باشند كه مجيدي به راحتي مي*تواند آن را باز كند تا استقلال برنده از زمين بازي بيرون بيايد. او اين ه??ته*ها ستاره تيمي است كه مي*گويند با هجوم ستاره*ها تبديل به يك تيم كهكشاني شده، اما با اين وجود باز هم اين ??رهاد مجيدي است كه قوت قلب سكوهاي آبي است و موتور گلزني*اش انگار هيچ وقت نمي*خواهد خاموش شود.

 

استارت از جوانان كشاورز

اوايل دهه ۷۰ كشاورز تهران يكي از قطب*هاي بازيكن*سازي در ??وتبال ايران بود؛ تيمي كه ستاره*هاي زيادي را به ??وتبال ايران معر??ي كرد و خيلي از بازيكنان مطرح از اين تيم چهره شدند، البته باشگاه كشاورز زياد نتوانست در اين ??وتبال دوام بياورد و پس از چند سال تيمداري مسئولان آن تصميم گر??تند قيد ??وتبال را بزنند. در روزهاي اوج اين باشگاه * سيدمهدي ابطحي و سيروس قايقران ستاره*هاي اين تيم بودند و با لباس زردرنگ كشاورز جولان مي*دادند، اين باشگاه از تيم*هاي پايه هم غا??ل نبود و در رده*هاي مختل?? تيمداري مي*كرد. يكي از آن تيم*ها جوانان كشاورز بود كه اوايل دهه ۷۰ مهاجم تركه*اي و لاغراندامي در اين تيم بازي مي*كرد كه سال*ها بعد يكي از ستاره*هاي ??وتبال ايران شد. ??رهاد مجيدي ??وتبالش را از جوانان كشاورز شروع كرد و با درخشش در اين تيم بود كه راهي جوانان بهمن شد. بهمن هم آن سال*ها يكي از تيم*هاي خصوصي ??وتبال ايران بود كه توانسته بود در كنار تيم*هاي مطرح مانند استقلال و پرسپوليس و پاس براي خودش اعتباري به هم بزند و يكي از تيم*هاي ترسناك آن سال*ها لقب بگيرد. مجيدي جوان در جوانان بهمن ??رصت بهتري براي درخشش پيدا كرد. امكانات بهمن نسبت به كشاورز بيشتر بود و ??رهاد با پشت سر گذاشتن تمرينات سنگين و ??شرده راه ستاره شدن را پي گر??ت. مجيدي در ادامه براي مسابقات راهي صنايع پارچين شد تا براي اين تيم توپ بزند. بازي*هاي درخشان مجيدي جوان در صنايع پارچين باعث شد تا او چشم مربيان اميد بهمن را بگيرد و ??رهاد يك رده بالاتر بيايد. مجيدي آنقدر در اميد بهمن خوب بازي كرد تا در نهايت سال ۷۴ به تيم بزرگسالان بهمن راه يا??ت و براي اولين بار در تيمي كه آن روزها سري بين سرها بلند كرده بود، ??رصت بازي پيدا كرد. مجيدي دو سال با پيراهن بهمن به ميدان ر??ت. هرچند در اين دو سال او تنها ۱۹ بار براي بهمن بازي كرد، اما آمار گلزني او در اين بازي*هاي اندك آنقدر خوب بود كه نويد ظهور يك مهاجم گلزن در ??وتبال ايران را بدهد. او در ۱۹ بازي با زدن ۱۰ گل نشان داد حر??*هاي زيادي براي گ??تن دارد.

رؤيايي كه محقق شد

پوشيدن پيراهن استقلال نقطه عط?? زندگي ورزشي ??رهاد مجيدي بود. به هر حال استقلال يكي از دو تيم پرطر??دار ايران بود، بازي كردن در اين تيم و پرسپوليس آرزوي خيلي از ??وتباليست*هاي جواني بود كه سوداي ستاره شدن در سر داشتند. مجيدي جوان هم كه با درخشش در بهمن نامش را سر زبان*ها انداخته بود، اين ??رصت را از دست نداد و بدون درنگ به پيشنهاد استقلال پاسخ مثبت داد و سال ۷۶ با عقد قراردادي به استقلال پيوست. بازي در يك تيم پرطر??دار مانند استقلال براي مجيدي جوان ابتدا اگرچه سخت بود، اما مهاجم تركه*اي آبي*ها خيلي زود توانست با گل*هايش خودش را در دل هواداران استقلال جا كند و تبديل به يكي از محبوب*ترين بازيكنان آبي*پوش شود. شادي*هاي پس از گلش هم منحصر به ??رد بود. مجيدي جوان هر وقت گل مي*زد يك دستش را روي سينه*اش مي*گذاشت و دست ديگرش را باز مي*كرد و به سمت تماشاگران مي*ر??ت. محبوبيت مجيدي هر روز بيشتر مي*شد و با گلزني*هايش تبديل به ستاره استقلالي*ها شده بود. او پس از سه سال بازي براي استقلال سال ۷۹ راهي راپيدوين اتريش و در ادامه تيم*هاي اماراتي شد تا تجربه*هاي جديدي را مزمزه كند.

تجربه نامو??ق در راپيدوين

سال ۷۹ بود كه علي* ??تح*الله*زاده با ترانس??ر بازيكنان استقلال به تيم*هاي اروپايي به دنبال اين بود كه مقابل رقيبش امير عابديني، مديرعامل پرسپوليس كم نياورد. ابتدا مهدي پاشازاده، داريوش يزداني و علي موسوي بودند كه به واسطه رابطه خوب ??تح*الله*زاده با كالموند، رئيس لوركوزن راهي اين باشگاه آلماني شدند. ??رهاد مجيدي هم يكي از بازيكناني بود كه به واسطه درخشش در ليگ ايران، بازي*هايش چشم اروپايي*ها را گر??ت و مسئولان راپيدوين براي قرارداد با مهاجم استقلال پا پيش گذاشتند. مجيدي پس از توا??ق باشگاه استقلال با مديران تيم اتريش سال ۷۹ راهي وين شد تا براي راپيدوين بازي كند. ترانس??ر مجيدي هم مانند ساير استقلالي*هايي كه راهي ??وتبال اروپا شدند همراه با مو??قيت نبود و لژيونرهاي آبي*پوش برخلا?? لژيونرهاي پرسپوليس كارنامه درخشاني از خودشان در ??وتبال اروپا ثبت نكردند. مصدوميت*هاي سنگين و نيمكت*نشيني در بيشتر بازي*هاي راپيدوين سوغات مجيدي از ??وتبال اروپا بود تا ستاره آبي*ها پس از يك سال بازي در راپيدوين قيد بازي اروپا را بزند و راهي ليگ امارات شود.

ستاره ليگ امارات

برخلال ليگ اتريش، ليگ امارات براي مجيدي با خاطرات خوش همراه بود و مهاجم استقلال در شش سال حضورش در امارات مو??قيت*هاي زيادي را به دست آورد. مجيدي پس از تجربه نامو??ق در اتريش ابتدا به الوصل امارات پيوست. ??رهاد از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ براي الوصل به ميدان ر??ت و با زدن بيش از ۱۰۰ گل براي اين تيم اماراتي يكي از ستاره*هاي تاريخ باشگاه الوصل لقب گر??ت و عنوان بهترين گلزن خارجي ليگ امارات را كسب كرد.

عملكرد مجيدي در الوصل ??وق*العاده بود و هواداران اين تيم اماراتي مانند بت مهاجم ايراني*شان را مي*پرستيدند. الاهلي و النصر ديگر تيم*هاي اماراتي بودند كه مجيدي در اين كشور براي آنها بازي كرد، هرچند او در اين دو تيم مو??قيت**هاي الوصل را نتوانست تكرار كند. سال ۸۶ بود كه مجيدي پس از ه??ت سال بازي در خارج از كشور به ??وتبال ايران برگشت.

بازگشت به استقلال

مجيدي روزي كه استقلال را ترك كرد و با بستن چمدان*هايش براي بازي در اتريش به اين كشور ر??ت، به هواداران استقلال قول داد كه دوباره برگردد. جدايي مجيدي از استقلال ه??ت سال طول كشيد و ??رهاد سال ۸۶ و در حالي كه ديگر به يك مهاجم پخته و بين*المللي تبديل شده بود، دوباره به استقلال برگشت. بازگشت مجيدي به استقلال همزمان شد با نشستن دوباره ناصر حجازي پس از سال*ها روي نيمكت استقلال، البته پوشيدن دوباره پيراهن استقلال چندان هم براي او بي*دردسر نبود. وقتي پيش از شروع ليگ ه??تم زمزمه بازگشت مجيدي به ??وتبال ايران به راه ا??تاد، علاوه بر استقلالي*ها، پرسپوليسي*ها هم با يك پيشنهاد وسوسه*كننده خواهان اين بازيكن شدند. علي پروين آن روزها سرمربي پرسپوليس بود و در مصاحبه*اي اعلام كرد كه تنها بازيكني كه حق پوشيدن پيراهن شماره ۷ را كه روزگاري خودش مي*پوشيد، دارد، ??رهاد مجيدي است. مجيدي آن روزها حتي براي مذاكره با پرسپوليسي*ها به اين باشگاه هم ر??ت كه باعث شد ناصر حجازي از حركت مجيدي عصباني شود و در مصاحبه*اي اعلام كند كه «اگر مجيدي طلا هم باشد، او را ديگر نمي*خواهم» اما تر??ندهاي ??تح*الله*زاده، مديرعامل وقت استقلال كه آن سال*ها نشان داده بود چطور مي*تواند بازيكنان مورد نظرش را از دهان پرسپوليسي*ها بيرون بكشد، اين بار هم جواب داد تا مجيدي هم مانند خيلي از بازيكنان ديگري كه تا مرز امضاي قرارداد با پرسپوليس ر??ته بودند، تغيير مسير دهد و دوباره پيراهن شماره ۷ استقلال را بپوشد. او پس از بازگشت به استقلال گ??ت كه «نر??تن به پرسپوليس و ماندن در استقلال بهترين تصميم زندگي ورزشي*اش بوده است.»

اما برگشتن مجيدي به استقلال در ابتدا چندان برايش خوش*يمن نبود. استقلال در ليگ ه??تم روزهاي بحراني را سپري مي*كرد. استقلال ليگ را با حجازي شروع كرد با ??يروز كريمي ادامه داد و با امير قلعه*نويي به پايان رساند تا آبي*ها در اين ??صل ركورددار تغيير مربي باشند. همين روند كجدار و مريز استقلال به مجيدي تازه برگشته هم سرايت كرد و او نتوانست در اولين ??صل بازگشت دوباره به استقلال خاطرات روزهاي خوش را براي هواداران آبي*ها تكرار كند. ليگ هشتم هم براي مجيدي با خاطره خوبي همراه نبود. هرچند استقلال قهرمان شد، اما رابطه نه چندان خوب مجيدي با قلعه*نويي باعث شد تا به او كمتر بازي برسد و موتور گلزني او در اكثر بازي*ها خاموش باشد.

در ليگ نهم با ر??تن امير و نشستن صمد مر??اوي روي نيمكت استقلال روزهاي خوب ??رهاد مجيدي شروع شد. در حالي كه كمتر كسي پيش*بيني مي*كرد او در ۳۲ سالگي مبدل به همان گلزن تمام*عيار دوره اول حضورش در استقلال شود. بازي*هاي ??وق*العاده مجيدي و گل*هايي كه او وارد دروازه حري??ان مي*كرد، ??رهاد را دوباره به ستاره سكوهاي آبي تبديل كرد. بازي*هاي ??وق*العاده مجيدي براي استقلال در ليگ دهم هم ادامه پيدا كرد و كاپيتان استقلال در هر بازي بوي گل مي*داد و چشم تماشاگران براي گلزني به ساق*هاي مجيدي بود كه انگار دوباره متولد شده است. پس از پايان ليگ دهم با وجود شايعات ??راوان كه درباره جدايي مجيدي از استقلال و بازگشت او به امارات با پيشنهاد خيره*كننده عجمان شنيده مي*شد، كاپيتان استقلال با مخال??ت ??تح*الله*زاده در استقلال ماندگار شد و در چهار ه??ته*اي كه از ليگ يازدهم گذشته با زدن سه گل ستاره تيم پرويز مظلومي است و نشان داده كه همچنان از گل*زدن خسته نمي*شود.

ناكامي در عرصه ملي

برخلا?? روزهاي درخشان ??رهاد مجيدي در عرصه باشگاهي، او در تيم ملي نتوانسته اين مو??قيت*ها را تكرار كند و روزهاي پر??راز و نشيبي را با پيراهن ايران تجربه كرده است. او در ۱۴ سال گذشته ۴۵ بازي ملي انجام داده و ۱۰ گل به ثمر رسانده است، نكته جالب اينكه مجيدي تاكنون در هيچ رقابت مهمي مثل جام جهاني، جام ملت*ها و حتي بازي*هاي آسيايي حضور نداشته است. محمد مايلي*كهن اولين مربي*اي بود كه مجيدي را به تيم ملي دعوت كرد. سال ۷۵ و پس از بازي*هاي درخشان مجيدي براي بهمن، حاجي مايلي كه دست به جوانگرايي در تركيب تيم ملي زده بود، مجيدي ۲۱ ساله را به اردو دعوت كرد. او اولين بازي ملي را برابر كويت انجام داد. مجيدي با توجه به حضور خداداد و دايي كمتر ??رصت بازي پيدا كرد و در مقدماتي جام جهاني ۹۸ ??رانسه تنها در دو بازي مقابل عربستان و استراليا براي دقايقي به ميدان ر??ت و البته ا??تخار صعود به جام جهاني را در كارنامه*اش ثبت كرد. در ادامه مجيدي تا سال ۸۶ همواره يكي از بازيكناني بود كه به تيم ملي دعوت شد اما خبري از درخشش مهاجم استقلال در بازي*هاي ملي نبود. تنها زمان نشستن دايي روي نيمكت تيم ملي بود كه مجيدي به تيم ملي دعوت نشد. با وجود شايعات مختل?? درباره اختلا?? سرمربي تيم ملي و مجيدي، ناآمادگي ??رهاد در آن روزها ك??ه ترازو را به سمت دايي سنگين*تر مي*كرد. سال ۸۸ بود كه پس از درخشش مجيدي در استقلال، قطبي زير ??شار رسانه*ها او را به تيم ملي دعوت كرد و ??رهاد مقابل ايسلند و اردن پس از دو سال دوباره پيراهن تيم ملي را پوشيد. او همان روزها در مصاحبه*اي وعده داد كه در جام ملت*هاي ۲۰۱۱ قطر به عنوان كاپيتان ايران جام قهرماني را بالاي سر خواهد برد.

خداحا??ظي ??رهاد مجيدي از تيم ملي در شهريور ۸۹ شوك بزرگي براي هواداران استقلال بود. قطبي پس از ۹ ماه مجيدي را در ليست تيم ملي قرار داده بود اما كاپيتان استقلال كه در روزهاي اوجش بود در پايان بازي ر??ت استقلال – سايپا در ليگ دهم در سالن كن??رانس مطبوعاتي به طور رسمي از تيم ملي خداحا??ظي كرد. گ??ته مي*شود اختلا?? او با عليرضا منصوريان دستيار ا??شين قطبي نقش زيادي در تصميم خداحا??ظي مجيدي داشته است. پس از ر??تن قطبي و آمدن كرش، ??رهاد مجيدي با وجود خداحا??ظي از تيم ملي گ??ته است در صورت دعوت كرش به تيم ملي بازمي*گردد. به نظر مي*رسد با توجه به ادامه درخشش ??رهاد، قرار گر??تن نام مجيدي در ليست سرمربي پرتغالي دور از ذهن نيست.

مرد ۳ گله دربي

??رهاد مجيدي با زدن سه گل در دربي**هاي سرخابي يكي از بهترين گلزنان استقلال در بازي با رقيب سنتي آبي*ها*ست. جالب است بدانيد مجيدي اين سه گل را در سه*دربي پشت سرهم وارد دروازه پرسپوليس كرده است. گل مجيدي در دربي ۶۹ كه ۲۳ مهر سال گذشته برگزار شد هنوز كه هنوز است جلوي چشم هواداران استقلال است؛ گلي كه باعث برتري يك بر ص??ر آبي*ها شد. در اين بازي مجيدي در دقيقه ۱ + ۹۰ با جاگذاشتن شيث رضايي براي استقلال گل زد تا نيمه آبي ورزشگاه من??جر شود. در دربي ۶۷ كه ۱۱ مهر ۸۸ انجام شد، مجيدي اولين گلش را در تاريخ بازي*هاي استقلال و پرسپوليس وارد دروازه قرمز*ها كرد، البته اين گل مانند دربي ۶۹ باعث برتري استقلال نشد و بازي يك – يك مساوي شد. مجيدي در دربي ۶۸ براي استقلال گل زد اما پرسپوليسي*ها، گل مجيدي را با دو گل هادي نوروزي و كريم باقري پاسخ دادند تا در نهايت اين دربي كه ۱۴ بهمن ۸۸ برگزار شد را پرسپوليس ۲ بر يك ببرد.

بهترين گلزن ايران در آسيا

??رهاد مجيدي بهترين گلزن ايران در رقابت* باشگاهي آسيايي است. او اس??ند ۸۸ بود كه با زدن دو گل برابر الاهلي عربستان ركورد ??رشاد پيوس ۱۱ گله را شكست و با ۱۳ گل درصدر بهترين گلزنان ايراني در آسيا قرار گر??ت، البته مجيدي در ادامه ه??ت بار ديگر هم براي استقلال در ليگ قهرمانان گل زد تا امروز با ۲۰ گل زده جايگاهش را در صدر جدول محكم*تر كند تا دست*نيا??تني*تر شود. از اين ۲۰ گل، مجيدي ۱۹۹۹ گل را براي استقلال و يك گل را براي العين در رقابت*هاي آسيايي به ثمر رسانده است.

سومين گلزن تاريخ باشگاه استقلال

كاپيتان استقلال همچنين يكي از برترين گلزنان تاريخ باشگاه استقلال هم به حساب مي*آيد. مجيدي كه هشتمين ??صل حضورش را در استقلال پشت سر مي*گذارد با ۷۶ گل سومين گلزن برتر تاريخ استقلال است. مجيدي در ۲۰۹ بازي اين تعداد گل را به ثمر رسانده است.

مجيدي ۵۲ گل در ليگ، ۱۹ گل در رقابت*هاي آسيايي و پنج گل در جام حذ??ي براي استقلال وارد دروازه حري??ان كرده است. او براي شكست ركورد بهترين گلزن تاريخ استقلال، علي جباري ۱۴ گل لازم دارد كه با توجه به آمادگي ??وق*العاده وي، رسيدن به اين ركورد دور از دسترس نيست.

قهرماني با العين در ليگ قهرمانان

تا امروز هيچ تيم ايراني نتوانسته قهرمان ليگ قهرمانان آسيا شود اما با اين وجود ??رهاد مجيدي تنها بازيكن ايراني است كه با العين امارات جام قهرماني اين رقابت*ها را بالاي سربرده و اين ا??تخار را در كارنامه*اش ثبت كرده است. سال ۲۰۰۳ بود كه با توجه به درخشش مجيدي در الوصل،مسئولان العين امارات كه در جمع چهار تيم پاياني ليگ قهرمانان قرار گر??ته بودند، براي دو بازي پاياني*شان از ??رهاد مجيدي به عنوان يار كمكي است??اده كردند.

مجيدي در بازي نيمه*نهايي مقابل داليان چين ستاره العين بود و باگلي كه به ثمر رساند، شاگردان متسو به ??ينال ليگ قهرمانان آسيا رسيدند. در بازي ??ينال ليگ قهرمانان مجيدي به دليل مصدوميت دقايق كوتاهي بازي كرد و در نهايت العين با شكست حري??ش ??اتح ليگ قهرمانان آسيا شد تا ??رهاد مجيدي به عنوان اولين بازيكن ايراني به اين ا??تخار دست پيدا كند، البته مجيدي نايب قهرماني با استقلال در جام باشگاه*هاي آسيا در سال ۹۹ ۱۹را هم در كارنامه*اش دارد.

رابطه كارد و پنيري ??رهاد و امير

??رهاد مجيدي غير از ناصر حجازي و پرويز مظلومي با ديگر مربيان استقلال چندان رابطه خوبي نداشته است، البته مشكل مجيدي با ??يروز كريمي و صمد مر??اوي ??قط بر سر تعويض كردن كاپيتان استقلال بود و او هنگامي كه تابلوي تعويض را كه شماره ۷ را نشان مي*داد مي*ديد، با اخم*هايي در هم، اعتراضش را به اين دو مربي كه هر كدام در مقطعي سرمربي استقلال بودند مي*رساند ولي در بقيه موارد مشكل خاصي بين ??رهاد و اين مربيان به وجود نيامد. امير قلعه*نويي شايد تنها مربي*اي باشد كه ??رهاد مجيدي اصلاً رابطه* خوبي با او نداشت. استقلال در حالي قهرمان ليگ هشتم شد كه نيمكت*نشيني مجيدي و به ميدان ر??تن او به عنوان يار تعويضي در جريان بازي*هاي ليگ باعث شد تا رابطه مهاجم استقلال و سرمربي شكرآب شود. در زمان حضور قلعه*نويي در تيم ملي هم هر چند ??رهاد همواره جزو دعوت*شدگان به تيم ملي بود اما دقايق كمي ??رصت بازي به او داده شد، همين مسائل موجب شد تا رابطه قلعه*نويي و مجيدي دوستانه نباشد، طوري كه پيش از شروع ليگ يازدهم وقتي شنيده*هايي درباره بازگشت قلعه*نويي به استقلال سرزبان*ها ا??تاد، مجيدي تهديد به جدايي از استقلال كرد و به باشگاه اولتيماتوم داد كه اگر قلعه*نويي بيايد او براي يك لحظه هم در استقلال نمي*ماند.

اختيارات ??رابازيكني كاپيتان

مي*گويند كاپيتان استقلال همواره با مديريت تيم چه زماني كه واعظ مديرعامل بود و چه امروز كه ??تح*الله*زاده جاي او را گر??ته رابطه نزديكي دارد و نظر او در تصميمات باشگاه تأثير است، البته تأثيرگذاري بالاي مجيدي روي مديران باشگاه در مواقعي باعث رويارويي او و چند بازيكن استقلال هم شد كه معتقد بودند مجيدي باعث جدايي آنها از استقلال شده. پيروز قرباني و ميثم منيعي نمونه*اي از اين بازيكنان هستند كه پس از قرار گر??تن در ليست خروجي استقلال در مصاحبه*هاي جنجالي عليه مجيدي ا??شاگري كردند، به خصوص در سه ??صل گذشته از كنار ن??وذ بالاي كاپيتان استقلال نمي*توان گذشت و آن را ناديده گر??ت؛ امري كه با توجه به بازي*هاي ??وق*العاده مجيدي در سه ??صل اخير براي استقلال و گل*هاي حساس او شايد طبيعي به نظر برسد و نشان مي*دهد مديران استقلال براي راضي* نگه داشتن ستاره*شان حاضرند امتيازهاي ويژه*اي به او بدهند و كاپيتان استقلال را در تصميم*هاي كلان باشگاه هم سهيم كنند.

مظنون هميشگي

تداوم بازي*هاي خوب ??رهاد مجيدي براي استقلال آن هم در سن ۳۵ سالگي موجب شده تا در دو ??صل گذشته نگاه*هاي زيادي روي او متمركز شود، از جمله مأموران ستاد دوپينگ ??دراسيون كه با توجه به درخشش ??رهاد با اين سن و سال بالا از او بارها تست دوپينگ گر??ته*اند تا مطمئن شوند اين بازي*هاي خوب او ربطي به است??اده از مواد نيروزا ندارد، نكته جالب اينكه در پنج باري كه از بازيكنان استقلال در ليگ گذشته تست دوپينگ گر??ته شد در چهار مرتبه آن نام ??رهاد مجيدي هم بود و او تست داد. هر چند همه تست*ها من??ي گزارش شد اما مشكوك بودن بيش از حد مأموران دوپينگ به ??رهاد عصبانيت او را به دنبال داشت، البته ??تح*الله*زاده هم به مجيدي حق داد كه ناراحت باشد؛ «??رهاد حق دارد ناراحت شود. سال گذشته بيشتر از پنج بار از اين بازيكن تست دوپينگ گر??ته*اند. او مثل قالي كرمان مي*ماند. به او گ??تم وقتي اين طور مي*دوي همه را به شك مي*اندازي، البته اگر مي*خواهند صد هزار بار ديگر هم از ??رهاد تست بگيرند. مجيدي سالم زندگي مي*كند و متأس??انه عده*اي به وي حسادت مي*كنند.»

 

منبع:صراط نیوز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...