رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ar6iya

عکس:خودروی بسیار زیبای پژو ۳۰۰۸!

پست های پیشنهاد شده

زمستان امسال نمونه ترکیبی ۳۰۰۸ پژو وارد بازار اروپا خواهد شد، قیمت پایین گازوییل در اروپا می*تواند قیمت بالای خرید را به خوبی مستهلک کند.

سال آینده میلادی دو خودروساز اروپایی پژو و مرسدس بنز اولین خودروهای ترکیبی دیزلی را وارد بازار اروپا خواهند کرد. زمان ورود ۳۰۰۸Hybrid4 متعلق به پژو بهار آینده پیش*بینی شده، اما اتومبیل ترکیبی E 300 محصول مرسدس بنز که از ??ناوری بلوتک برای کاهش گاز ***یدنیتروژن در موتورهای دیزلی است??اده خواهد کرد، پاییز یا زمستان آینده وارد بازار خواهد شد.

i24319_Safe6344883380801.jpg

i24318_Safe6344883418541.jpg

حجم مصر?? سوخت موتورهاى دیزلی نزدیک به ۳۰درصد کمتر از موتورهاى بنزینى است اما خودروسازان به دلیل هزینه بالاتر ساخت موتورهای دیزلی چندان راغب به است??اده از آنها در خودروهای شخصی نیستند. به طور متوسط برای هر موتور دیزلی بیش از ۱۵۰۰ دلار به قیمت خودرو اضا??ه خواهد شد

اما اولین خودروهای ترکیبی دیزلی وارد بازار اروپا خواهند شد. چرا که گازوئیل به دلیل قیمت بالای سوخت در این منطقه بسیار به صر??ه است و هزینه*های اولیه به سرعت جبران خواهند شد اما در آمریکا سوخت ارزان است و خرید این خودروها هنوز توجیه اقتصادی چندانی ندارد.

مدل ۳۰۰۸ پژو با موتور دیزلی حدود ۲۸هزار دلار قیمت دارد مطابق آزمایش*ها در شرایط استاندارد اروپا خودروی ترکیبی تازه پژو در هر ۱۰۰کیلومتر تنها ۳٫۸ لیتر سوخت مصر?? می*کند.

موتور خودروهای دیزلی برای ترکیبی*شدن به تغییرات اندکی نیاز دارد. در مقایسه با نمونه*های بنزینی استارتر قوی*تری لازم است و به تجهیزات اضا??ی برای کاهش انتشار گاز دی****ید*کربن نیاز خواهیم داشت. پژو برای این خودروی تازه microhybrids را طراحی کرده که مجموعه*ای از استارترهای قوی*تر و باتری*های اضا??ه برای است??اده بهینه از ??ناوری ترکیبی است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...