رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
roshan

جوانترین ها

پست های پیشنهاد شده

جوانترین های دنیا را بشناسید !

جوان ترین مادر بزرگ جهان (25 ساله ) یک خانم خانه دار 25 ساله ی رومانیایی جوان ترین مادر بزرگ جهان است. ری??کا استانسکو 12 ساله بود که اولین ??رزند خود که او هم یک دختر به اسم ماریا بود را به دنیا آورد و با وجودی که ری??کا به دخترش تأکید کرده بود که روش او را در پی نگیرد اما ماریا در سن 11 سالگی باردار شد و پسری به دنیا اورد که اسمش را ایون گذاشتند. ایون حالا 2 ساله است و وقتی که او به دنیا امد مادر بزرگش تنها 23 سال داشت. ری??کا استانسکو از اینکه در این سن مادر بزرگ شده احساسات ضد و نقیضی دارد. او می گوید از مادر بزرگ شدن خوشحالم اما آرزوهای زیادی برای ماریا داشتم.

1256300033.gif

 

جوان ترین مربی یوگا (6 ساله ) شروتی پاندی دختری است که ??قط 6 سال دارد و جوان ترین مربی یوگا در جهان است. او 2 سال است که در یک اشرام مربی است و در شمال هند به بزرگسالان یوگا درس می دهد. آقای هاری چتان مربی یوگا وقتی برای اولین بار در 4 سالگی او را دید، متوجه استعداد او شد. حالا شروتی کوچک وقتی هرروز ساعت 5:30 صبح کلاس خود را شروع می کند، با 30 شاگرد مشتاق که تاجر، معلم، خانه دار و حتا بازنشسته هستند روبرو است. شروتی می گوید: از اینکه مردم به حر?? من گوش می دهند خوشم می آید و احساس می کنم که یک مربی واقعی هستم.

 

 

 

opf87howx553llkwsfv.jpg

جوان ترین دختر دو جنسی که تحت عمل جراحی قرار گر??ته (16 ساله) کیم پتراس دخترنوجوان آلمانی در سن 16 سالگی تحت عمل جراحی قرار گر??ت. هزینه ی این عمل که به طور سری انجام شد توسط شرکت بیمه ی آلمان پرداخت شد. اجازه ی انجام این عمل بعد از اینکه روان شناسان تأیید کردند که او بدون شک دختری در بدن پسرانه است، صادر شد. این اولین عمل جراحی تغییر کامل جنسیت است و کیم از سن 12 سالگی تحت هورمون درمانی قرار گر??ته است. او سالهای زیادی طعنه های دیگران را تحمل کرد تا به آرزوی خود که دختر بودن بود برسد. او که در حال تحصیل در زمینه ی طراحی مد می باشد از وقتی 2 ساله بود خودش را یک دختر می دانست.

 

 

ad753onp9ea8kluer8f.jpg

جوان ترین موتور سوار دیوار مرگ (17 ساله) ایران ویج ، جیمی تایرل در 17 سالگی مدرسه را رها کرد و با پیوستن به گروهی از بدلکاران و بدون اینکه گواهینامه ی رانندگی موتور را داشته باشد به جوان ترین موتور سوار دیوار مرگ تبدیل شد. او در سراسر انگلستان و اروپا تورهای نمایشی برگذار می کند. او با سرعتی برابر با 45 مایل در ساعت بر روی دیوار استوانه ای با 20 ??وت ارت??اع و 32 ??وت عرض به صورت ا??قی موتور سواری می کند. او با نام جیمی استار برنامه ی خود را اجرا می کند. جیمی نمی تواند در هنگام موتور سواری از کلاه ایمنی است??اده کند چون بر روی کشش دیوار تأثیر می گذارد و او باید سرعت موتور را به طور مداوم ح??ظ کند تا بر جاذبه ی زمین غلبه کند؛ در غیر این صورت به زمین می خورد. او از شغل خود بسیار راضی است و می گوید به خاطر زندگی هیجان انگیز یک موتورسوار بدلکار جذب این رشته شده است.

 

 

zoc093oo3tnobrla4fm1.jpg

جوان ترین مدیر ارشد اجرایی (14 ساله) سیندوجا راجارامان دختر 14 ساله ی هندی، جوان ترین مدیر ارشد اجرایی در جهان می باشد. او مدیر شرکت سپان است که توسط پدرش در سال 2010 تأسیس شده است. او عنوان سریع ترین انیماتور2 بعدی و3 بعدی را در زمینه ی بازی و انیمیشن کامپیوتری به دست آورده است. راجا رامان می گوید: "من به اینکه یک انیماتور هستم ا??تخار می کنم. من انیمیشن را یاد می گیرم تا ارزش مقام شغلی خود را کسب کنم؛ برای انیمیشن هیچ محدودیت سنی وجود ندارد همه می توانند این کار را انجام دهند." این شرکت 160 کارمند دارد.

 

 

4oqkhmmmrrtz7n05roe3.jpg

جوان ترین موج سوار (2 ساله) جی لان آمور تنها 2 سال سن دارد اما در سواحل بریزبین در استرالیا موج سواری می کند. او از بسیاری از ??روشگاه های وسایل موج سواری تأییدیه های مت??اوتی دریا??ت کرده است. برای رسیدن به یک موج مناسب، به همراه پدرش با قایق به دریا می رود بعد به تنهایی بر روی تخته ی موج سواری به ساحل بر می گردد. اگر جیلان از روی تخته بیا??تد پدرش نگران نخواهد شد چون این پسر کوچولو دوباره به سمت تخته شنا می کند و منتظر می شود تا پدر او را به ساحل برساند.

 

 

zdszyei2w04sk4u4zqe1.jpg

جوان ترین هنرمند خالکوبی (4 ساله) روبی دیکنسون تنها 4 سال سن دارد اما جای خود را در دنیا پیدا کرده است. این دختر کوچولوی انگلیسی بعد از مهد کودک به کلاس های خالکوبی می رود در حالی که هم سن و سال های او به ??کر تاب بازی هستند. او همچنین در مغازه ی پدرش با لوازم خالکوبی مقدماتی این کار را تمرین می کند.

 

 

vp1a4zwjqu90u48jqokh.jpg

جوان ترین کارشناس ساکی (10 ساله) یک دختر 10 ساله با وجودی که برای نوشیدن مشروبات الکلی بسیار کم سن است جوان ترین کارشناس مشهور ترین شراب برنج یعنی ساکی در ژاپن است. آکانه نیکورا امتحان موسسه ی ساکی در ژاپن را با مو??قیت پشت سر گذاشته است. او مهارت خود در این سنت باستانی ژاپن را به جای قوه ی چشایی، توسط حس بویایی به دست آورده است. او که در کلاس چهارم درس می خواند در مورد اینکه چه نوع ساکی برای چه غذایی مناسب است اظهار نظر می کند.

 

lwibbezqw567r00xu84.jpg

جوان ترین تیر انداز عملی (6 ساله) مایکو آندرس 6 ساله اهل ??یلیپین، جوان ترین ??رد در رقابت های تیر اندازی عملی است. در این رشته ی ورزشی، شرکت کنندگان به طور مداوم به چندین هد?? در یک مسیر پر مانع تیر اندازی می کنند. پدرش می گوید: "مایکو علاوه بر این ورزش مثل یک بچه ی معمولی از بازی های کودکانه و از بودن در کنار هم سالانش نیز لذت می برد. ما به او نظم و احترام را یاد داده ایم و همیشه با او در مورد خطر های این ورزش صحبت می کنیم و به او یاد آور می شویم که این بازی مخصوص آدم بزرگ ها ست و در آن امنیت از هر چیز مهم تر است."

 

 

eh1eo0xztx74kvvm6at.jpg

جوان ترین متخصص IT (8 ساله) مارکو کالاسان اهل کشور مقدونیه، در سن 8 سالگی جوان ترین مدیرتأیید شده ی سیستم های کامپیوتری است. او می تواند شغل بسیار پر درآمدی داشته باشد اما هنوز کلاس سوم را تمام نکرده است. در سن 2 سالگی خواندن و نوشتن را یاد گر??ت و در همان موقع هم کار با کامپیوتر را شروع کرد. او در کشور خود به یک ستاره تبدیل شده و حتی با نخست وزیر مقدونیه دیدار داشته که یک آزمایشگاه IT با 15 کامپیوتر در اختیارش قرار داده اند. والدین او که خودشان هم کارشناسان IT هستند می خواهند او را به خارج از کشور و به مدرسه ی کودکان با استعداد ب??رستند ( چون چنین مدرسه ای در کشورشان وجود ندارد). مارکو در امتحان تخصصی IT برای شرکت مایکروسا??ت هم قبول شد. او می گوید که وقتی بزرگ شد می خواهد یک سیستم عامل جدید برای کامپیوتر ایجاد کند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...