رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

2 سارق زورگیر سابقه*دار

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]1578[/ATTACH]

 

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ عزت الله عزتی سر كلانتر هشتم پلیس پایتخت از دستگیری 2 سارق زورگیر حر??ه ای در جنوب تهران خبر داد.

 

وی در تشریح این خبر گ??ت: ماموران گشت كلانتری 111 ه??ت چنار حین گشت زنی در موقعیت خیابان بریانک به یک دستگاه خودرو با 2 سرنشین مشكوك شدند.

 

سرهنگ عزتی ادامه داد: ماموران ضمن استعلام به عمل آمده، متوجه شدند سرنشینان خودروی مذكور در محدوده استح??اظی کلانتری 130 نازی آباد، اقدام به زورگیری كرده و خودروی مذکور را از محدوده استح??اظی کلانتری 142 کن به سرقت برده اند.

 

سرهنگ عزتی ا??زود: متهمان به محض دیدن پلیس اقدام به ??رار كردند كه در این راستا طی یك تعقیب و گریز طولانی با شلیك چند تیر هوایی طی یك عملیات حر??ه ای به طور غا??لگیرانه دستگیر شدند.

 

سر كلانتر هشتم پلیس پایتخت گ??ت: در بازجویی های به*عمل آمده از متهمان به نام های شایان "راننده خودرو" و "ناصر" سرنشین خودرو، ناصر اظهار داشت: تاكنون 2 بار به جرم درگیری و نزاع دستگیر و به مدت یك ماه در زندان قزل حصار زندانی بوده است.

 

سرهنگ عزتی با اشاره به وجود آثار خالکوبی بر روی بازوی چپ ناصر، گ??ت: از آنجائیكه متهمان دستگیر شده در اظهارت خود جرائم ارتكابی (سرقت خودرو و زورگیری) را انکار و اظهار می كردند که خودرو را از ??ردی بنام "محمد" به*صورت امانت گر??ته اند، مأمورین برای كش?? حقیقت به بررسی دقیق پرداختند.

 

سرهنگ عزتی بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو یك قطعه کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و شناسنامه، یک عدد کارت خورو به همراه کارت سوخت، چهار عدد گوشی همراه مسروقه و علاوه بر آن از زیر صندلی سرنشین نیز یک قبضه شمشیر 2 لبه کش?? و ضبط شد.

 

سرهنگ عزتی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده شكات پرونده زورگیری از روی مدارك مكشو??ه شناسایی شدند و پس از حضور در كلانتری 111 ه??ت چنار ، یكی از آنان اعلام كرد كه لحظاتی پیش، متهمین از وی زورگیری نموده و گ??ت، چهره راننده را ندیده ولی متوجه آثار سوختگی بر روی دست راست وی شده است.

 

وی در خاتمه از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و گ??ت: تحقیقات تكمیلی در خصوص كش?? سایر جرایم ارتكابی متهمان ادامه دارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...