رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

نسخه جديد اندرويد

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]1368[/ATTACH]

 

به گزارش خبرگزاری ??ارس، اين نخستين گوشي هوشمند دنيا مبتني بر اين نسخه از سيستم*عامل اندرويد محسوب مي*شود كه هم*اكنون با قيمت 310 دلار(215 يورو) در بازار به ??روش مي*رسد.

اين گوشي هوشمند Xiaomi Phone نام دارد كه شركت سازنده براي آن پردازنده 8260 Snapdragon ساخت شركت كوالكام را با توان 1.5 گيگاهرتز و دوهسته پردازشگر مجزا در نظر گر??ته است. اين محصول پردازنده گرا??يكي Adreno 220 و يك گيگابايت رم را نيز در خود جا داده است.

باتري اين محصول 1930mAh است كه مي*تواند انرژي مورد نياز كاربران براي مكالمات تل??ني را تا دو روز در خود ذخيره كند. اين محصول نمايشگر لمسي 4 اينچي را با كي??يت FWVGA يا (480 در 854 پيكسل) در خود جا داده است.

به گ??ته شركت سازنده طول*، عرضه و ضخامت اين گوشي هوشمند به*ترتيب 125، 63 و 11.9 ميليمتر و وزن آن 149 گرم است. اين گوشي قابليت پشتيباني از شبكه*هاي مخابراتي GSM و 3G را دارد و به كمك دوربين ديجيتالي 8 مگاپيكسلي خود امكان تصويربرداري با كي??يت بالا را براي كاربران ??راهم مي*كند.

از ديگر قابليت*هاي اين محصول مي*توان به گيرنده ماهواره*اي مسيرياب GPS، چهار گيگابايت رام، گيرنده بي*سيم Wi-Fi، قابليت پشتيباني از كارت حا??ظه microSD تا 32 گيگابايت و قابليت تغيير بدنه در 7 رنگ مختل?? اشاره كرد.

نسخه ويژه سيستم*عامل اندرويد كه براي اين گوشي كه با نام MIUI شناخته مي شود در اصل 2.3.5 است كه پيش*بيني مي*شود در ماه*هاي آتي گوشي*هاي بيشتري با اين سيستم*عامل جديد روانه بازار شوند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...