رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

خريد موتورولا ريسك خطرناكي براي گوگل

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]1364[/ATTACH]

 

 

به گزارش خبرگزاری ??ارس،بسياري از تحليل گران مي گويند اين خريد قمار بزرگي براي گوگل است و اگر چه در نگاه اول به آن قدرت زيادي مي بخشد، اما رقباي كوچك و بزرگ آن را كه سالهاست در دنياي تل??ن همراه ??عال هستند مي ترساند و ممكن است باعث اتحاد و واكنش هاي غيرمنتظره آنان شود كه در نهايت منا??ع گوگل را به خطر مي اندازد.

عمده درآمد گوگل تا به حال حاصل ارائه خدمات اينترنتي و تبليغات آنلاين بوده، اما ورود اين شركت به دنياي تل??ن همراه چالش هاي زيادي به همراه خواهد داشت و به رشد تصاعدي آن منجر مي شود كه مديريت ??عاليت در دنياي ??ناوري در چنين ابعادي كار ساده اي نيست.

واحد موبايل شركت موتورولا موسوم به Motorola Mobility درزمينه ساخت تل??ن همراه، رايانه هاي تبلت و set-top box هاي تلويزيوني ??عال است و گوگل در هيچ كدام از اين حوزه ها تجربه و تبحر خاصي ندارد و لذا مديريت چنين واحد عظيمي براي آن چالش مهمي خواهد بود.

از سوي ديگر Motorola Mobility شركتي با قدمت 80 سال با 19 هزار كارمند است و كارخانه هاي آن در دهها نقطه جهان پراكنده هستند. عده زيادي از تحليل گران مي گويند گوگل ممكن است قدرت مديريت اين حجم عظيم از نيروي كار و تجهيزات را نداشته باشد و در اين صورت شاهد ضربه خوردن اين غول ??ناوري خواهيم بود و در نتيجه سيستم عامل آندرويد آن هم نخواهد توانست به رشد خود ادامه دهد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...