رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
novren

قیمت های برخی خودرو ها در کیش

پست های پیشنهاد شده

در این پست در مورد ماشین های کیش صحبت می کنیم، اینکه داخل کیش چه ماشین هایی هست و به چند دسته تقسیم می شوند و اطلاعاتی درباره بعضی از خودرو های کیش که روی بورس هستند. البته با توجه به ا??زایش نرخ ارز قیمت ماشین ها شدیدا ا??زایش یا??ته است و دیگر خرید یک ماشین معمولی در کیش شاید کار آسان و مقرون به صر??ه ای نباشد.

 

در کل، ماشین هایی که در کیش هستند به چهار دسته تقسیم می شوند که شامل خودرو های اقتصادی، شاسی بلند، اسپرت و لوکس می شوند. ماشین هایی که ما در کیش می بینیم در دیگر شهر ها نمی بینیم و چون منطقه آزاد است اکثر ماشین ها از برند های معرو?? دنیا هستند که ظاهر جزیره را زیباتر می کنند. حتی تاکسی های کیش هم بسیار به روز هستند و عموما تویوتا کمری می باشند.

 

دسته اول که به ماشین های اقتصادی معرو?? است برای ا??رادی مناسب است که در کیش خانه دارند ولی زندگی نمی کنند و سالی ۱ یا ۲ ماه برای ت??ریح به جزیره می آیند برای همین قصد هزینه کردن ندارند، پس رو به این سبک ماشین ها می آوردند. به طور مثال: هیوندایی اکسنت، هیوندایی النترا، کیا ریو، کیا سراتو، کیا اپتیما و یا نیسان جوک که در کیش بسیار محبوب است از این دست ماشین ها هستند! این دسته خودرو ها به دلیل قیمت نسبتا پایین و همچنین هزینه نگهداری پایین و قطعات نسبتا مناسب محبوب هستند. البته بازار دسته دوم آنها هم خوب است. آذر ۹۷ قیمت برخی ماشین های این دسته با توجه به نرخ ارز به این صورت است: هیوندای اکسنت ۲۰۱۸، ۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ . هیوندای النترا ۲۰۱۸، ۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰ است.

 

دسته دوم ماشین های شاسی بلند هستند که برای ا??رادی مناسب است که جمعیتشان زیاد است و یا می خواهند راحت تر باشند و یا قایق یا جت اسکی دارند که می خواهند با ماشین آن را حمل کنند. به طور مثال قیمت کیا اسپرتیج ۲۰۱۸ در آذر ماه حدود ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰ و قیمت تویوتا ??ورچونر ۲۰۱۸، ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون است.

 

دسته سوم اختصاص دارد به ماشین های اسپرت مثل موستانگ، کامارو، کادیلاک cts کوپه، جگوار، یا نیسان 370z. این دسته از ماشین ها برای ا??راد خاصی هست که طر?? دار ماشین های اسپرت و پر قدرت هستند و البته هزینه نگهداری انها هم نسبت به بقیه خودرو ها بالا تر است و استهلاک بیشتری دارند. ماشین هایی که حجم موتور آنها ۲۵۰۰ سی سی به بالا است دیگر اجازه ورود به جزیره را ندارند و همچنین تقریبا سه سال است که ورود ماشین های آمریکایی به جزیره ممنوع شده است. حدود قیمت بازار دسته دوم این ماشین ها بین ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ برای ماشین های قدیمی و آمریکایی و برای ماشین هایی مثل جگوار و یا ماشین های اسپرت با مدل سال ۲۰۱۵ به بالا بین ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱.۵ میلیارد است.

 

دسته چهارم هم ماشین های لوکس هستند که مناسب ا??رادی است که در کیش زندگی می کنند یا مهمان های خاصی دارند و به لوکس بودن خودروی خود اهمیت زیادی می دهند. مثل انواع ماشین های آلمانی مانند بنز و بی ام و یا ماشین های لوکس انگلیسی مثل رنج روور. در حال حاضر قیمت یک بنز E250 ص??ر ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان است.

با کمی دقت می توان متوجه شد که در کل قیمت ماشین ها و سرویس های آنها بسیار گران شده است به همین علت است که با توجه به این قیمت ها، اجاره ماشین در کیش بیشتر مورد توجه قرار گر??ته است و دیگر نگران قیمت ارز و همچنین سرویس های بسیار گران ماشین ها و بیمه کردن خودرو خود نیستند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...