رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mabna1397

اصول انتخاب کاغذ دیواری

پست های پیشنهاد شده

در میان تمامی پوشش های دیواری مانند کاغذ دیواری پوششی وجود ندارد که تا این اندازه در طرح ها و مدل های تنوع وجود داشته باشد البته برای این که بتوانید کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب کنید اصولی وجود دارد که رعایت کردن آن ها الزامی می باشد در ادامه به طور مختصر به این اصول و نکات اشاره ای خواهیم کرد .

  1. اندازه و متراژ دیوار هایی که قرار است برای آن ها از کاغذ دیواری است??اده شود بسیار اهمیت دارد به عنوان مثال اگر ??اصله ی بین دیوار های شما با سق?? ??اصله ی کمی می باشد شما باید از کاغذ دیواری است??اده کنید که در طراحی آن از خطوط عمودی است??اده شده است به این ترتیب دیوار های شما بلندتر دیده می شود به طور کل باید طرح کاغذ دیواری مطابق با ابعاد و متراژ باشد به طوری که ایجاد تناسب کند .
  2. یکی دیگر از اصلی ترین اصول برای انتخاب کاغذ دیواری این است که بررسی کنید چه مدل طرح و نوعی برای دیوار های شما مناسب است و میتواند با دکوراسیون محیط اطرا?? هماهنگ باشد شما باید چند توع کاغذ دیواری را در ذهن خود با یکدیگر مقایسه کنید و بررسی کنید که آیا این کاغذ دیواری با دکوراسیون محیط همخونی دارد یا خیر
  3. توجه کنید که کاغذ دیواری که انتخاب می کنید به روز باشد و در واقع مدل ماه و یا مدل سال باشد
  4. اصول دیگری که در انتخاب کردن کاغذ دیواری بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود جنس و کی??یت کاغذ دیواری می باشد که حتما قبل از خرید کاغذ دیواری برند های مختل?? و کی??یت مدل های مختل?? را بررسی کنید و در مورد آن ها تحقیق کنید سپس با توجه به نوع نیاز خود و بودجه ی مرد نظر یکی از انواع کاغذ دیواری را انتخاب کنید .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...