رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kimsep

موارد اخذ اقامت اروپا از کشور فرانسه در سال 2019

پست های پیشنهاد شده

??رانسه به عنوان یکی از کشورهای لوکس و شیک اروپا، توریست ها و گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. از طر??ی درصد زیادی از این ا??راد تمایل دارند که بعد از س??ر به این کشور، در آنجا بمانند و در یکی از شهرهای ??رانسه مشغول به کار و تحصیل شوند. در ادامه به بررسی کوتاه راه های اخذ اقامت اروپا از طریق کشور ??رانسه در سال ۲۰۱۹ می پردازیم اما می توانید مطلب م??صل را در سایت مطالعه کنید.

 

اقامت ??رانسه و اروپا از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری

یکی از روش های دیگر برای اخذ اقامت اروپا، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و کارآ??رینی در کشور های اروپایی و مخصوصاً ??رانسه است. سهامداران شرکت ها که دارای بودجه مالی قوی برای سرمایه گذاری و ایجاد شغل جدید در ??رانسه هستند می توانند با طی مراحل قانونی و عقد قراردادهای مربوط به ثبت شرکت یا سرمایه گذاری در یک حوزه، یک ??عالیت اقتصادی را در این کشور راه اندازی کنند. اقامتی که به این روش برای ??رد صادر می شود، یک ساله است.

پس از گذشت یک سال، ویزای او تا مدت زمان ۵ سال، قابلیت تمدید دارد و پس از این مدت، از طریق ویزای ۱۰ ساله می توانند اقامت دائم اروپا را دریا??ت کنند. بهترین و مطمئن ترین راه برای اخذ اقامت ??رانسه، کارآ??رینی و ایجاد شغل است. در حال حاضر پرطر??دارترین ??رصت های شغلی این کشور شامل مشاغل مدیریتی، حسابداری، ??ناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، صنعت توریسم و گردشگری، آموزش در مدارس و دانشگاه ها، استادیار دانشگاه و … می باشد.

 

اقامت ??رانسه و اروپا به صورت کوتاه مدت

این نوع اقامت، روشی است که در آن ??رد یا ا??راد متقاضی به صورت موقت و در مدت زمان معینی (معمولاً یک سال) در خاک ??رانسه زندگی می کنند. نکته مهم در این زمینه این است که ا??رادی که با است??اده از این روش، اقامت دائم ??رانسه را دریا??ت می کنند، حق اشتغال به کار در این کشور را ندارند.

اقامت به صورت کوتاه مدت به ا??راد ویژه با اهدا?? خاص اعطا می شود. این گروه ها معمولاً شامل دانش آموزان، کارمندانی که قصد شرکت در دوره های آموزشی ارتقای شغلی را دارند، مدیران شرکت ها، محققان، دانشمندان که برای ??رصت های مطالعاتی به ??رانسه س??ر می کنند و ا??رادی که تمکن مالی داشته و برای گردش و ت??ریح به این کشور وارد می شوند، است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...