رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
k-aria

نیسان قشقایی ۲۰۱۷

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

نیسان قشقایی ??یس­لی??ت وارد مرحله تولید در کارخانه این برند واقع در ساندرلند گردید.

 

آخرین مدل دارای طراحی بخش جلویی خشن ­تری است و از بهار 2018 ??ناوری نیمه-خودکار Propilot به آن اضا??ه خواهد شد.

هنگامی که ??ناوری مذکور بکار گر??ته شود، قشقایی یکی از اولین متقاضیان اصلی SUV برای ??ناوری Propilot خواهد بود. این ??ناوری قادر خواهد بود که ??عالیت­ هایی نظیر هدایت خودرو، ا??زایش سرعت و ترمز کردن در یک خط را انجام دهد.

در مراحل بعدی، این سیستم بروزرسانی خواهد شد و توانایی تغییر مسیر به تنهایی را خواهد داشت. نیسان اظهار دارد که این سیستم می­تواند مسیریابی در تقاطع­ ها را تا سال 2020 به آن اضا??ه نماید.

قشقایی از زمان ورودش به بازار خودرو در سال 2006 حسن ??روش جهانی برای شرکت نیسان بوده است و انقلابی در بخش خودروهای Cross-over بوجود آورد که همچنان در صنعت خودروسازی ادامه دارد. با این حال، در سال­ های اخیر قشقایی با رقابتی رو به ا??زایش از طر?? برخی تولیدکنندگان مواجه شده است. اتومبیل­ هایی نظیر Seat Ateca، ??ولکس ­واگن Tiguan و کیا Sportage رقبای سرسختی می ­باشند، بنابراین این ??یس­لی??ت نیسان ??رصت اثبات دوباره شایستگی این شرکت در بخش Crossover می­ باشد.

طراحی داخلی قشقایی ??یس­لی??ت ارتقا یا??ته است که شامل یک سیستم اطلاعاتی جدید و طراحی جدید ??رمان اتومبیل به همراه کنترل ­های چندمنظوره می ­باشد.

موتور نیسان قشقایی ??یس­لی??ت در دو نوع 1.2 و 1.6 لیتری بنزینی و همچنین 1.5 و 1.6 لیتری از نوع دیزلی می­باشد. همچنین تجهیزات ایمنی موجود در قشقایی ارتقا یا??ته­ اند. ترمز اضطراری خودکار توانایی تشخیص عابر پیاده را دارد، در حالی که هنگام حرکت به عقب هشداری به منظور کمک به راننده تعبیه شده است.

اجاره ماشین عروس

ویرایش شده توسط k-aria

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...