رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
irancnet

راهنمای عملکرد و خرید اسکی فضایی(الپتیکال)

پست های پیشنهاد شده

الپتیکال(اسکی ??ضایی) چون یک ورزش کم خطر و بدون آسیب است ، از ا??راد تازه کار و آماتور تا ورزشکاران حر??ه ای المپیک با داشتن یک الپتیکال می توانند من??عت زیادی ببرند. اما چون در بازار مدل های مختل?? الپتیکال(اسکی ??ضایی) موجود است ، قبل از خرید آن به ??اکتورهای زیادی باید توجه کرد.

 

مسیر خریدخود را با تحقیق و جستجو در مورد دستگاه ورزشی خود شروع کنید. یکی از روش های آسان، پرس و جو از کسانی است که آن محصول را خریداری کرده اند و از آن است??اده کرده اند. یک الپتیکال خوب و مناسب باید از یک شرکت معتبر و با کی??یت تجاری خوب در ارائه محصول باشد. اگر هم به صورت اینترنتی خرید می کنید، مطمئن شوید که از یک سایت معتبر خرید می کنید.

نیاز یک ورزشکار چیست؟

 

یک ??رد همیشه باید قبل از خرید بداند که نیاز واقعی او از خرید یک الپتیکال (اسکی ??ضایی) چیست! crossfitness how buy elepticalبرای مثال بداند در خانواده چند ن??ر ممکن است از الپتیکال است??اده کنند. به علاوه درباره سایز دستگاه الپتیکال و طرح بندی مناسب با ??ضای خانه خود ??کر کنند. اگرچه دستگاه های الپتیکال(اسکی ??ضایی) مت??اوت به نظر می رسند اما ??ضای یکسانی را اشغال می کنند.

 

به سایز و وزن دستگاه الپتیکال (اسکی ??ضایی) خود توجه داشته باشید. چون در نظر گر??تن این نکات می تواند لیستی از دستگاه های مت??اوت در اختیارتان قرار دهد.

 

از انواع مدل های الپتیکال (اسکی ??ضایی) در ایران سی نت دیدن کنید.

دستگاه های الپتیکال را امتحان کنید

 

احتمالا تا اینجا با در نظر گر??تن همه ویژگی هایی که مد نظرتان است ،لیست بلند بالای شما از دستگا های الپتیکال، محدودتر شده است با توجه به لیست خود به یک ??روشگاه تجهیزات ورزشی بروید و الپتیکال های نوشته شده در لیست خود را امتحان کنید.

 

ببینید که از نظر راحتی ، حرکت و صدا ، دستگاه چگونه است. دستگاه الپتیکال باید یک حرکت طبیعی را دنبال کند و وق??ه در حرکت دستگاه وجود نداشته باشد. اگر هنگام است??اده از الپتیکال (اسکی ??ضایی) ، وق??ه در حرکت آن به وجود آید؛ می تواند تاثیرات من??ی در م??اصل ??رد ایجاد کند و آسیب جدی برساند.

 

امتحان کردن دستگاه های الپتیکال به شما کمک می کند که ببینید آیا تولیدکنندگان دستگاه ها به همان کی??یتی که مدنظر شماست توجه داشته اند یا نه. یک الپتیکال باید بدون سرو صدا کار کند و مدل انتتخابی باید بدون هیچ گونه اصطکاک،ساییدگی و صدای جیرجیر کار کند. بعلاوه هنگام است??اده، ??رد باید بدون هیچ گونه آسیب و ضربه از الپتیکال(اسکی ??ضایی) است??اده کند.

توجه به ویژگی های الپتیکال(اسکی ??ضایی)

 

بهترین کار این است که از خرید یک دستگاه پیچیده ممانعت کنید.با توجه به آنچه گ??ته شد، بررسی ویژگی های هر دستگاه از اهمیت برخوردار است. مثلا بعضی از دستگاه ها دکمه شروع سریع دارند یا برخی برنامه تمرینی اتوماتیک دارند.

 

این ویژگی ها در است??اده بهتر از الپتیکال موثر است. سایر ویژگی هایی که در دستگاه الپتیکال مورد توجه قرار می گیرد، اندازه گیری ضربان قلب، زمان سنج ،تنظیم گام و اندازه گیری میزان کالری است که ??رد می سوزاند.منبع : الپتیکال یا اسکی ??ضایی

اسکی ??ضایی|الپتیکال خانگی|قیمت خرید انواع الپتیکال

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...