رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
zahraamereh

اجاره خودرو برای سفر در ایران

پست های پیشنهاد شده

اجاره ماشین برای س??ر در ایران می توانید یک پیشنهاد بسیار جذاب برای تمامی ا??رادی باشد که همیشه ??کر ایرانگردی و س??ر به شهر های مختل?? ایران را در سر می پرورانده اند اما به دلایل مختل??ی مانند نبود وقت و دغدغه های مختل?? این ??رصت را پیدا نکرده اند.

 

در این مقاله می خواهیم برای شما یک برنامه ایرانگردی بی نظیر برای یک س??ر به یاد ماندنی در ایران ارائه دهیم. شما می توانید با اجاره ماشین در تهران، خود را برای این س??ر آماده کنید.

 

چرا اجاره خودرو برای س??ر در ایران

این امکان وجود دارد که شما در مسیر یابی در شهر های مختل?? به مشکلاتی برخورد کنید و یا به کسی احتیاج داشته باشید که به مقاصد شما و جاذبه های آن تسلط کا??ی داشته باشند، به همین دلیل شما می توانید با اجاره خودرو در اختیار، تهران س??ر خود را با یک راننده کار بلد آغاز کنید. هم چنین اگر تعداد هم س??رانتان زیاد است و ??ضای یک خودرو برای شما کا??ی نیست، با اجاره ون تهران یک س??ر دسته جمعی به یاد ماندنی در شهر های ایران را تجربه کنید.

 

حال اگر می خواهید با اجاره ماشین با راننده، س??ر ایرانگردی خود را آغاز کنید، با ما همراه باشید.

 

اجاره خودرو و مقاصد ایرانگردی

برنامه س??ر ایرانگردی که در این مقاله می خواهیم به شما معر??ی کنیم مسیر بسیار معرو?? و پر طر??داری است که تمامی توریست های خارجی هنگامی که برای بار اول به ایران س??ر می کنند، این مسیر را بر می گزینند و بسیاری از تور ها با اجاره اتوبوس، مسا??ران خود را به جاذبه های تاریخی این شهر ها می برند.

 

مقصد ایرانگردی اول: کاشان

شهر کاشان با قدمتی چند هزار ساله یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین شهر های ایران با معماری بی نظیر است. خانه های تاریخی، باغ ??ین کاشان که در unesco ثبت جهانی شده است، بازار تاریخی کاشان و روستا های تاریخی آن بهترین جاذبه هایی هستند ک می توانید از آن ها بازدید کنید.

 

مقصد ایرانگردی دوم: اص??هان

امکان ندارد شخصی به ایران س??ر کند و نخواهد این شهر را ببیند. اص??هان در میان مقاصد ایرانگردی، مظهر هنر و معماری ایران است. میدان نقش جهان و مساجد شیخ لط?? الله و امام، عالی قاپو و سی و سه پل از مهم ترین مقاصدی هستند که باید در این شهر بازدید کنید.

 

مقصد ایرانگردی سوم: شیراز

شیراز را همه با نام تخت جمشید و پاسارگاد می شناسند، اما داخل شهر شیراز هم جاذبه های دیگری هستند که بازدید از آن ها خالی از لط?? نیست. باغ ارم و مسجد رنگین کمانی نصیر الملک از جمله آن هاست.

https://www.saadatrent.com/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...