رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
zahra12

چطور منزل را سمپاشی کنیم؟

پست های پیشنهاد شده

spraying-home9.jpg

 

یکی از موضوعاتی که با گرم ترشدن هوا عنوان می*شود، ضروری بودن سمپاشی دربعضی مکان ها و خانه ها است که با مقابله با جانوران موذی مثل سوسک و موش و مانند این ها لازم می گردد

 

مسئله مهم در این موضوع این است که اشخاص بدون اشنایی با چگونگی طریقه است??اده از سموم نباتی، اعضای خانواده به ویژه کودکان، میانسالان، خانم*های باردار و بیماران قلبی، کلیوی، ریوی و ...سلامتشان را به تهدید می کند عوارض سقط جنین، مشکلات پوستی، عصبی و تن??سی با مصر?? سموم نباتی غیر استاندارد را ا??زایش می*دهد.

 

هم اکنون یکی از با اهمیت *ترین ??عالیت در مقابله با حشرات و جانوران موذی، بامصر?? سم های شیمیایی است. قابل به تذکر است که اشخاصی هستند که ازبرای خرید سموم به عطاری*ها مراجعه می کنند نادیده گر??تن مقدار مصر?? و یا چگونگی از دستورالعمل*های نا صحیح، از آن مصر?? می*کنند و با این عمل علاوه بر سلامت ا??راد خانه آسیب می رساند، حشرات مد نظر را نسبت به ایند سموم مقاوم می*کنند.سمپاشی منازل بهترین روش است.

 

گاها این سم*ها در چاه*های ??اضلاب ریختن سبب مریضی و ازبین ر??تن میکروارگانیسم*های وجود داخل چاه می*شود و به محیط *زیست صدمه می*رساند. بیشتر از سم*های وجود داشته در عطاری*ها و سم*??روشی*های بدون اعتبار، سموم گیاهی بدون کی??یت و مواد تشکیل دهنده دکلره است که تامدت زمان 40 سال در مکان از بین نمی رود و از خانواده به شمار می اید که بسی پر خطر است.

 

حدود چند سال گذشته، مجوز دادن عمل کمپانی های سم*پاشی بر وظی??ه وزارت کشاورزی بود، اما این مسئله برمسئولیت وزارت بهداشت واگزار شد و در واقع، این مجوزبه وسیله معاونت بهداشتی دانشگاه*های علوم پزشکی صدور می گردد. این مجوز یه وسیله وزارت بهداشت نتها به چهار رشته عبارت اند1) حشره شناسی مبارزه با حشرات ناقل،2) بهداشت محیط، 3)بهداشت حر??ه*ای 4)گیاه*شناسی گرقته می شود که کمپانی سم*پاشی ایجاد شده و ناظران بهداشت بعد از ایجاد یک سنجش بازرسی از اجناس و مکان و سم مصر?? شذه تایید شود، وبرای دو سال مجور برای ??عالیت شرکت سم پاشی به مسئول ??نی شرکت داده می شود که بعد از گذشت دو سال دوباره بایداین مجوز تمدید شود.

 

 

سم تاوقتی که خیس است می*تواند ا??راد را دچار مسمومیت کند. به همین سبب پیشنهاد می دهیم زمان سم*پاشی و تا هنگام دو روز بعد، کودکان یک تا شش سال، خانم*های باردار، ا??رادی که دارا مریضی های ریوی، قلبی، کلیوی، حساسیت و بیماری*های پوستی دارند ، در داخل خانه نباید باشند.

 

احتیاجی نیست که وسایل خانه را جمع اوری کنید رختخواب*ها را در جلوی ا??تاب و هوای آزاد بگذارید . بعد از سم*پاشی و به منزل باز گشتید باز کنید در و پنجره*ها تا مشکلات تن??سی اگر احتمالا وجود دارداز بین برود

هزینه سمپاشی منازل در هوم سرویز

برایاین که بخواهیم هزینه های سم پاشی را کاهش دهیم و صر??ه جویی کنیم بهتر است مطابق یک برنامه از قبل هماهنگ شده، همه واحدهای ساختمان های مسکونی یا تجاری به وسیله کمپانی ها ی معتبر سمپاشی گردد. به این دلیل سمپاشی بسیار بیشتر موثر تر می گردد. کمپانی سمپاشی با تمرکز به اندازه و ??راگیری موجودات موذی، پیشنهاد می کنیم سمپاشی در ماه های آینده را در برنامه خود قرار دهند . با2 بار سمپاشی درطول سال کاملا از زیاد شدن سوسک، ساس، پشه، زنبور و غیره جلوگیری می شود.منبع:سمپاشی منازل

 

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...