رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mr.mousa

بهترین کیفیت هندزفری آیفون 7

پست های پیشنهاد شده

اپل هندز??ری ایرپاد معرو??ش را با هندز??ری جدیدی جایگزین کرده که از درگاه لایتنینگ برای اتصال به آی??ون 7 است??اده می کند و داخل جعبه هر آی??ون جدید، یک ج??ت از آن وجود خواهد داشت. این هندز??ری از نظر ظاهری کاملاً شبیه به همان ایرپادی است که در سال 2012 معر??ی شد؛ با این ت??اوت که به جای جک استاندارد 3.5 میلی متری، از اتصالگر لایتنینگ بهره می برد.

 

 

آی??ون 7 درگاه استاندارد جک 3.5 میلی متری ندارد و این تغییر بسیار بزرگی است؛ چرا که باید برای گوش دادن به موسیقی یا از هندز??ری لایتنینگ است??اده کنید، یا از هد??ون بلوتوث. اگر اپل این هندز??ری را در جعبه آی??ون 7 نگذارد، کاربران جدید این موبایل احتمالاً هد??ون سازگاری با آن نخواهند داشت. اپل برای حل این مشکل، یک تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متر نیز علاوه بر هندز??ری داخل جعبه آی??ون 7 گذاشته است.

 

 

 

iphone7.jpg

 

برخلا?? دیگر هندز??ری های موجود در بازار، ایرپادهای اپل هماهنگ با هندسه گوش طراحی شده اند. بسیاری از کاربران با هندز??ری آی??ون راحت تر هستند. به دلیل طراحی ارگونومیک گوش ها را کمتر خسته می‌کند.

 

هندز??ری آی??ون 7 به گونه ای است که صدای خروجی را به حد اعلا می رساند و نویز و اختلال را به کمترین میزان کاهش می دهد, این باعث می‌شود صدا با کی??یت بالا پخش شود.

 

برخلا?? هندز??ری ها پیشین اپل که از جک 3.5 میلی متری است??اده شده بود, هندز??ری آی??ون 7 دارای پورت اتصال لایتنینگ است. کنترلر روی کابل هندز??ری این امکان را ??راهم کرده است تا میزان صدا را تنظیم کنید، پخش موسیقی و ویدئو را کنترل کرده و تماس های تل??نی را قطع و وصل کنید.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...