رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
fahimebt

برای خرید فرش مناسب پذیرایی به سراغ جدید ترین ها بروید

پست های پیشنهاد شده

[h=2]rug-009-imerdas.com_-660x400.jpg

ما ایرانی ها مردمانی مهمان نواز و مهمان دوست هستیم و همیشه می خواهیم برای مهمان خود از نظر پذیرایی کردن گر??ته تا تمیزی و زیبایی خانه، سنگ تمام بگذاریم. از آنجایی که ??رش ها جزء وسایل اساسی خانه هستند، غیر از کاربردی بودنشان نقش پررنگی در دکوراسیون ??ضا دارند. پذیرایی خانه یکی از ??ضاهایی است که به زیبایی آن توجه زیادی می شود.

 

مرتب و تمیز بودن خانه همیشه از الویت هر خانواده ای است. همین طور دکور کردن و چینش صحیح و است??اده از وسایل مناسب نقش مهمی در ??ضای خانه شما دارد زمانی که مهمان وارد خانه شما می شود اولین چیزی که به چشمش می خورد طراحی و دکوراسیون خانه است. مهم است که از مبلمان، پرده، ??رش و … مناسبی است??اده کنید که با هم هماهنگ باشند و ??ضای خانه را شلوغ و یا خیلی خالی نشان ندهند.

 

در این مقاله ??رش مناسب پذیرایی را بررسی می کنیم و شما را در انتخاب آن راهنمایی می کنیم.

 

همه خانه را ??رش نکنید…

 

اندازه ??رش پذیرایی در شلوغ شدن و آش??تگی ??ضا تاثیر دارد. در سبک مدرن دیگر لازم نیست چیدمان داشته باشید و کل خانه را ??رش کنید. می توانید از اطرا??، ??ضایی را خالی نگه دارید چون قرار دادن ??رش تا نزدیکی دیوارها ممکن است ??ضای شما را گر??ته و شلوغ نشان دهد. در قسمت پذیرایی خانه بهتر است اندازه ??رش را طوری در نظر بگیرید که کمی از ??رش زیر مبل ها قرار گیرد با این کار ??ضای خانه گرم و صمیمی تر می شود اما اگر می خواهید ??ضایی رسمی تر و لوکس تر ایجاد کنید باید از ??رش ها و قالیچه های کوچک تر است??اده کنید.

 

??رش مناسب پذیرایی شما کدام است؟

 

اگر دکوراسیون پذیرایی خانه تان سبک مدرن است می توانید از ??رش مدرن و ??رش ??انتزی است??اده کنید. محیط راحت و شادی ایجاد می کنند که در عین حال شلوغ نخواهد بود. این ??رش ها را به راحتی می توانید با ??ضای خانه خود هماهنگ کنید چرا که آن ها هم از نظر رنگ و طرح تنوع بالایی دارند و هم در ابعاد و اندازه مت??اوت هستند. یکی از جدید ترین مدل های ??رش مناسب پذیرایی ، ??رش کلاریس است. ??رش کلاریس نسل جدیدی از ??رش هاست که انتخاب آن می تواند ??ضای پذیرایی شما را مت??اوت و مدرن نشان دهد.

 

گروه دیگری از ??رش ها که به کمک ??ضای پذیرایی شما می آیند ??رش های ماشینی هستند. این دسته از تنوع و طی?? رنگی بالایی برخورداند. اگر برای ??ضای پذیرایی خانه خود قصد خرید ??رش دارید حتما ??رش ماشینی را در لیست خود قرار دهید، چرا که ??رش های ماشینی پاسخگوی هر سبک و سلیقه ای هستند. جدیدترین مدل ??رش مناسب پذیرایی در بین ??رش های ماشینی، ??رش ۱۵۰۰ شانه است. این ??رش با??ت ریزی دارد، سبک و لطی?? است، پرز ندارد و طرح و نقش های آن جدید و بی نظیر است.

 

??رش های دستبا?? ، اصالت خانه شما

 

??رش دستبا?? یک هنر دیرینه در سرزمین ماست و زیبایی آن بر کسی پوشیده نیست اما از آنجایی که این ??رش به دست هنرمندان قالی با??، با??ته شده است پس طبیعتا نسبت به دیگر ??رش ها هزینه بالاتری دارد. ??رش های دستبا?? طرح ها و نقش های زیبایی دارند که می توانند با خانه شما هماهنگ شوند در برخی از نمونه های ??اخرتر آن از نخ ابریشم است??اده شده است که ارزش ??رش را چندین برابر می کند. اگر مایل هستید برای ??رش هزینه بیشتری صر?? کنید به سراغ ??رش های دستبا?? بروید و جدیدترین مدل ??رش مناسب پذیرایی را در بازار انتخاب کنید.

 

آیا گلیم ??رش در پذیرایی خانه جایی دارد؟

 

باید بگویم گلیم ها و گبه ها نیز یکی از انتخاب های مناسب برای اتاق پذیرایی خانه شماست. اگر ??ضای خیلی بزرگی ندارید و به دکوراسیون های خاص علاقه دارید، همچنین می خواهید ??ضایی هنری و در عین حال سنتی داشته باشید حتما به سراغ گلیم ها بروید و مطمئن باشید از انتخاب آن ها پشیمان نمی شوید.

 

خرید ??رش کار سختی نیست اگر راه آسانی را انتخاب کنید

 

مطمئنا شما به ??ضای خانه خود اهمیت زیادی می دهید اما لازم است بدانید برای داشتن خانه ای زیبا و شیک الزاما نباید پول و زمان زیادی صر?? کنید. به جای آن اگر به ??روشگاه های ??روش اینترنتی ??رش نگاهی بیاندازید خواهید دید متناسب با بودجه شما ??رش های بسیار زیبا و زیادی وجود دارد و از طر??ی می توانید هرچقدر که بخواهید زمان برای انتخاب ??رش مناسب پذیرایی خود صر?? کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. ??روشگاه اینترنتی ??رش مرداس زیباترین ترین و با کی??یت ترین ??رش ها را با شرایط خرید آسان و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد. [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...