رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahtabrostami

بهترین فرش کدام فرش است؟

پست های پیشنهاد شده

[h=2]best-rug-10-imerdas.com_-660x400.jpg

امروزه با توجه به ا??زایش تولیدات ??رش ماشینی توسط تولیدکنندگان این حوزه ، این نوع از ??رش ها بیشتر از گذشته رونق گر??ته اند ، دلیل این محبوبیت به عواملی همچون قیمت مناسب ، کی??یت بالا و شست و شوی راحت نسبت به ??رش دستبا?? مربوط می شود.

 

نکته حائز اهمیت این است که طرح های خرید ??رش ماشینی به علت ریزبا??تی بسیار شبیه به ??رش دستبا?? است که اصطلاحا به آن ??رش دستبا?? گونه گ??ته می شود به طوری که با دیدن آن ها حتما پی به این موضوع خواهید برد. همچنین ??رشی که با الیا?? ۱۰۰ درصد اکرولیک با??ته شده باشد، جزء بهترین ??رش ماشینی محسوب می شود.

 

در این میان بد نیست بگوییم ??رش کاشان به دلیل به کارگیری الیا?? درجه یک (اکریلیک) از محبوبیت زیادی برخوردار است و در عین زیبایی تنوع بالایی از رنگ ها را شامل می شود به طوری که چه سبک دکوراسیونتان کلاسیک باشد چه مدرن می توانید به راحتی و بدون نگرانی انواع طرح های آن را ببینید و آن ها را انتخاب کنید.

 

پس در نتیجه اگر که بودجه کا??ی برای خرید ??رش دستبا?? ندارید بهتر است گزینه دیگری را انتخاب کنید، در این شرایط بهترین ??رش برایتان ??رش ماشینی خواهد بود البته به شرط آنکه اصول نگهداری از آن را بدانید و ??رشی انتخاب کند، که متناسب با ??ضای داخلی شما باشد.

 

ویژگی های بهترین ??رش چیست؟

 

بهترین ??رش در خانه وقتی به چشم می آید که صاحب خانه متناسب با ??ضایی که در اختیار دارد ??رش تهیه کند. هیچ گاه ??رشی که ??ضای آشپزخانه را می پوشاند مناسب اتاق پذیرایی یا اتاق خواب نیست، چرا که هر کدام از این محیط ها قانون های خاصی دارند.

 

مثلا برای قسمت پذیرایی که ر??ت و آمد زیاد است بهتر است ??رشی با شانه و تراکم بالا از قبیل ??رش ۱۲۰۰ شانه و ??رش ۱۰۰۰ شانه انتخاب کنید، البته اگر که ضخامت ??رش برایتان شرط است از ??رش ۷۰۰ شانه است??اده کنید.

 

برای اتاق خواب ها می توانید از ??رش های جدید مثل ??رش ??انتزی یا ??رش شگی است??اد کنید، نیازی نیست برای این اتاق ها خودتان را به دردسر بیاندازید چون هر کدام از طرح های ??انتزی و مدرن که انتخاب کنید مناسب خواهد بود.

 

اما آشپزخانه، اگر که می خواهید این ??ضا را برای خودتان جذاب و زیبا کنید، ??رش گلیم و ??رش گبه نیازتان را هم از نظر زیبایی و هم از نظر ک??پوشی ایمن برآورده خواهد ساخت.

 

از ??رش ماشینی با طرح های جدید غا??ل نشوید!

 

با پیشر??ت و به روز شدن طرح های ??رش ماشینی از یک سو و ارائه نقشه های جدید توسط طراحان ??رش از سوی دیگر باعث شده تولیدکنندگان بیش از پیش انگیزه بسیاری در تولید جدیدترین ??رش پیدا کنند.

 

??رش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ که در با??ت آن ۸ رنگ به کار ر??ته است، به تازگی زمزمه ورود آن در بازار پیچیده شده است و یکی از همین طرح های جدید است که همه را به تعجب واداشته است. چون از طر??ی هر چقدر تراکم ??رش بیشتر باشد ??رش ظری?? تر، نازک تر و در نتیجه زیباتر خواهد شد و از طر?? دیگر هم شباهت زیادی به ??رش دستبا?? پیدا خواهد کرد. قیمت ??رش ۱۵۰۰ شانه هم موضوع دیگری است که باید راجع به آن بدانید، به علت ا??زایش شانه و تراکم رنج قیمت بالاتری نسبت به دیگر ??رش های ماشینی دارد.

 

بنابراین اگر به هر دلیلی نمی توانیم قالی دستبا?? خریداری کنیم ایده خوبی است که از این ??رش دستبا?? گونه (??رش ماشینی ۱۵۰۰ شانه) برای جذابیت بیشتر در پذیرایی است??اده کنیم. [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...