رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
azarigirl

آیا می دانید گرانترین فرش ماشینی ایران چه فرشی است؟

پست های پیشنهاد شده

[h=2]rug1500-imerdas1-660x400.jpg

 

 

بهتره هر چند سال یک*بار هم حال خودمون و هم حال و هوای خونمون رو بهتر کنیم. نظرتون چیه از ک??پوش ها شروع کنیم؟ دوست دارین با عوض کردن ??رش این تنوع و دگرگونی رو به وجود بیاریم؟ به نظر من تغییر ??رش بهترین تغییر در دکوراسیون میتونه باشه.

 

خب چند وقتی میشه که نیاز به تغییر و تنوع در خونه ما موج میزنه، من به همراه سایر اعضای خونواده تصمیم گر??تیم حال و هوایی اساسی در منزلمان به وجود بیاریم. نظر بر این شد که ??رش اتاق پذیرایی رو تعویض کنیم چون ??رش ما یه ??رش ۷۰۰ شانه بود، میخواستیم سبک و سیاق جدیدتری روبه خونمون بیاریم به علاوه چون تا چند سال دیگه قصد عوض کردن ??رش رو نداشتیم تصمیم گر??تیم که ??رشی که از نظر شانه و تراکم بالاتر و بهتر هست رو خریداری کنیم چون ??همیده بودیم تراکم بالا تضمین کننده کی??یت و دوام اون هست.

 

با هم*??کری هم تصمیم گر??تیم ??رش کلاسیک با مدل های متنوع و رنگ*بندی جدید رو مهمان منزلمون کنیم. دوست داشتم ??رشی که میخرم لطا??ت و ظرا??ت زیادی داشته باشه و پرزدهی نداشته باشه به علاوه چون خودم حساسیت زیادی دارم میخواستم ??رشی که میخرم ??رش ضد حساسیت و ضد آلرژی باشه. در این میان راجع به ??رش دستبا??ت گونه هم تعری?? زیادی شنیده بودم مخصوصا در مورد ??رش ۱۲۰۰ شانه اما باز هم میخواستم مدل جدیدتری رو انتخاب کنم.

 

 

شک نکنید ??رش ۱۵۰۰ شانه ??رشی جدید با قیمتی جدید است

 

 

در پی تحقیق و بررسی برای خرید ??رش متوجه شدم به تازگی محصولی جدید در بازار بزرگ ??رش ماشینی وارد شده که گرانترین ??رش ماشینی ایران هست و به نام ??رش ۱۵۰۰ شانه شناخته شده. با جستجو و به دست آوردن اطلاعات بیشتر در ??ضای اینترنت راجع به خصوصیات اون متوجه شدم همه مواردی که مد نظرم بود رو داره. شانه و تراکم بالا، پرزدهی بسیار کم، ضد حساسیت و ضدآلرژی و اینکه بسیار ظری?? و لطی?? هم هست. اما مسأله ای که ذهنم رو به شدت درگیر کرد قیمت این ??رش بود که کمی گران بود.

 

قیمت ??رش ۱۵۰۰ شانه نسبت به ??رش های دستبا?? گونه کمی بالاتر بود دلیل اون هم کی??یت و نوع مواد به کار ر??ته در با??تش بود. در نهایت یه جورایی با قیمت این ??رش کنار اومدیم و تصمیم به خرید گرانترین ??رش ماشینی یعنی ??رش ۱۵۰۰ شانه گر??تیم. خرید من از ??روشگاه اینترنتی ??رش انجام شد چرا که در این ??روشگاه هم قیمت مناسب بود و هم امکان پرداخت در محل هم داشت. [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...