رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohammad_kheiry17

7 راه جلوگیری از انتشار محتوای بی ارزش و تکراری

پست های پیشنهاد شده

درحال حاضر بحث زیادی پیرامون نحوه بهبود سئو سایت وجود دارد.

 

پاره ای از مشکلات به صورت شگر??ی روی سایت تاثیر میگذارند و کاربران اغلب به دنبال نکاتی هستند که به آنها کمک کند از پس مشکلات برآیند. با این حال، یکی از نکاتی که به ندرت مورد بحث قرار میگیرد، انتشار و ویراستاری صحیح محتوای سایت است.

 

چرا باید مراقب باشیم؟

 

کارشناسان سئو و ا??راد شاغل در بازار خدمات اینترنتی همیشه درگیر این موضوع هستند که آیا محتوای تکراری باعث جریمه شدن توسط گوگل می شود یا خیر. پاسخ دقیق به این نکته شبیه ا??سانه شده است. اما با این وجود، نمی توانیم به سادگی از کنار این موضوع بگذریم و دست روی دست بگذاریم. در واقع موضوعی مهمتر از محتوای تکراری یا خیلی کوچک وجود دارد که خطرش همیشه بیخ گوش سایت شما است.

 

اگر محتوای تکراری را ??یلتر کنیم، بخشهایی از محتوا که خیلی کوتاه هستند مشکلات واقعی محسوب می شوند. بنابراین داشتن این نوع محتوا در سایت می تواند باعث تباهی قابلیت های آن شود. چرا؟ چون لینک های خودتان کاملا روی دیگر لینک های خودتان تاثیر می گذارند!

 

می دانیم که گوگل علاقه ندارد به ص??حات مختل?? یک دامنه رنک دهد بنابراین تعدادی از آنها نهایتا انتخاب میشوند: یک روز گوگل ص??حه ای را انتخاب میکند و روز دیگر ص??حه دیگری را، بنابراین، ترا??یک بالقوه خودتان را از دست می دهید.

 

وقتی شما ص??حات مختل??ی دارید که شامل محتوای بسیار کوتاهی هستند، اساساً روبات گوگل را گیج میکنید که کدام ص??حات را بایستی برای کلمات کلیدی مورد نظر رنک دهی کند.

 

بر اساس صحبتهایی که داشتیم در اینجا 7 راه برای جلوگیری از انتشار محتوای تکراری ارائه میدهیم.

  1. لینک‌ دهی داخلی

عامل: هرگز نباید بی دلیلی به ص??حه ای نامرتبط لینک داخلی بدهید.

 

برای ش??ا?? سازی این نکته اجازه بدهید مثالی بزنم. شما سایتی دارید که در زمینه ??روش ک??ش بصورت آنلاین ??عال است وبلاگی هم در این خصوص دارید. مطمئنا میخواهید ص??حه اصلی سایتتان تا جایی که امکان دارد در نتایج موتورهای جستجو محبوب باشد؛ در نتیجه از طریق بلاگ تان ترا??یک بیشتری بدست نمی آورید.

 

زمانیکه لینکهای داخلی را بررسی می کنید ممکن است لینک های زیادی بیابید که به بلاگ تان متصل اند و رنک بالاتری دارند. چرا اینگونه است؟ چون متمرکز کردن بیشتر لینک به یک ص??حه توسط شما، توجه بیشتر گوگل به آن ص??حه را در پی دارد!

 

راه حل: اول ساختار لینک داخلی تان را بررسی کنید، و دوم جاهای مهمتر در سلسله مراتب سایتتان را پیدا کنید.

  1. Anchor text غیر مرتبط

عامل: زیاده روی در کلمات کلیدی در قالب Anchor که به ص??حه ای نامرتبط ارجاع داده می شود، باعث تولید اسپم از طریق لینک خودتان میشود.

 

اجازه دهید مجددا از مثال ??روشگاه ک??ش آنلاین است??اده کنیم. Anchor های شما بایستی همواره مختصر و م??ید باشند! اگر Anchor شما بعد از کلیک روی عنوان “ک??ش بخرید??? بگوید “ک??ش بخرید???، بازدید کننده باید توانایی انجام اینکار را به راحتی و از مسیر درست داشته باشد (کاربر را دنبال نخود سیاه ن??رستید).

 

به عنوان مثال، ص??حه انتقالی بر اساس “سایز ک??ش??? نسازید یا مواردی مشابه. دقت لازم و ش??ا??یت باعث دستیابی به رنک بالاتر در موتورهای جستجو می شود.

 

راه حل: مطمئن شوید کلمات کلیدی شما طبیعی، م??ید و در جای درستی از سایت هستند. با اینکار شما علائم درستی از سایت و آدرس های آن به گوگل می ??رستید.

  1. استانداردسازی نادرست یا از دست ر??ته لینک ها

عامل: زمانی که از محتوای تکراری خیلی مختصر در آدرستان است??اده میکنید، اطمینان کسب کنید که آن را استانداردسازی کرده اید. با اینحال اگر بیش از حد متعار?? و استاندارد کنید، کار جالبی نیست (گوگل ممکن است ان را به عنوان محتوای بیش از حد دستکاری شده و نامتعار?? در نظر گر??ته و کلا ص??حه را نادیده بگیرد).

 

راه حل: به راه های استانداردسازی توجه کنید:

  • استانداردسازی با یا بدون اسلش (/) مت??اوت است.
  • ??راموش نکنید که هنگام انتقال محتوا به HTTPS موارد استانداردسازی خود را تغییر دهید.
  • اگر محتوایتان حذ?? شود، استانداردسازی ر??رنس دادن به نسخه اصلی، می تواند به شما کمک کند.
  • اگر محتوا بیش از حد مت??اوت است از استانداردسازی لینکها خودداری کنید
  • از یک “rel=canonical element??? است??اده کنید.

  1. عنوان ص??حه و دیگر ت??اوت های متا

عامل: برای هر ص??حه ای باید یک عبارت مهم جهت بالا ر??تن رتبه در گوگل وجود داشته باشد.

 

برای نمونه، در مثال قبلی، موضوع اصلی ما “ک??ش??? است. بنابراین ما ص??حه اصلی سایتمان را بهینه سازی میکنیم تا برای کلمه کلیدی “ک??ش??? دارای رنک بالایی باشد. با اینحال، در تابستان شما تصمیم می گیرید که توجه بازدیدکنندگان را به عنوان “ک??شهای تابستانی??? جلب کنید، لذا ص??حه جداگانه ای با این نام ایجاد میکنید.

 

نهایتا، شما دو ص??حه دارید که بطور مشابه “ک??ش??? را نشان میدهند، و ص??حه “ک??ش های تابستانی??? قابلیت هد?? اصلی شما یعنی ص??حه اولیه را از بین می برد.

 

راه حل: از بهینه سازی بیش از حد ص??حه اصلی برای ص??حات دیگر خودداری کنید و همچنین از بهینه سازی ص??حات هد?? با اولویت ثانویه نیز امتناع کنید (هد?? بزرگتر را ??دای اهدا?? کوچکتر نکنید).

  1. ادغام کردن محتوا برای تمرکز گرایی

عامل: کم توجهی به هد?? اصلیتان با است??اده از کلمات کلیدی متنوع، متراد?? و مرتبط.

 

به عنوان مثال، چهار ص??حه دارید که به “مراقبت از ک??ش??? در ??صول مختل?? (بهار، تابستان، پاییز و زمستان) پرداخته اند. بنابراین شما چهار ص??حه جداگانه ساخته اید که درواقع در یک دسته اصلی میتوان خلاصه کرد، “چگونه مراقب ک??ش باشیم???.

 

راه حل: ابتدا بر روی موضوعاتی که می خواهید بسازید به خوبی ??کر و تمرکز کنید.آینده آن مطلب خود را پیشبینی کنید و در صورتی که قرار است مطلب شامل چند بخش شود حتی الامکان همه را در یک ص??حه قرار دهید.

  1. توجه به نوع نمایش محتوا

عامل: ??قدان منطق و اصول در ساختار سایت !!! (چقدر من در مقالات این سایت به اصول دسته بندی مطالب در سایت تاکید کرده ام …)

 

برای مثال، در سایتتان بلاگ دارید، با این حال، اگر دلیل منطقی و اصولی برای ارتباط بین هد?? سایت و محتوای بلاگ شما وجود نداشته باشد گوگل آن را به عنوان منبعی برای یکسان سازی محتوا در نظر میگیرد.

 

برای هد?? اصلی سایتتان رقیب نتراشید (نکته 5 را مطالعه کنید).

 

راه حل: محتوایتان را با محیطی دسته بندی شده و هد??مند از محتوای متنی احاطه کنید.

  1. اگر نمیتوانید ارتقا یابید (در حال حاضر)، ایندکس نکنید (موقتی) و سپس ایدنکس کنید !

لط??ا ??راموش نکنید که بعداً ایندکس کنید!

 

اگر مطلب خود را منتشر کرده اید و هنوز مشکوکید که این موضوع باید در گوگل ایندکس شود یا نه، لط??ا از ایندکس شدن آن جلوگیری کنید و در زمان مناسبی که از همه چیز مطمئن شدید اقدام به ثبت آن در گوگل و حتی ارتقاء رتبه آن کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]راه اندازي كسب و كار اينترنتي با ۱۰۰اسكناس هزار توماني[/h] امروز در حال تهيه اين مقاله در مورد راه اندازي كسب و كار اينترنتي هستم دلار چندين بار از مرز ۱۵ هزار تومان هم عبور كرد و خيلي از كسب و كارهاي قديمي ضربات كاري خوردن و براي ادامه به مشكل برخورد كردن.

شايد با خودتون ??كر كنيد كه راه اندازي كسب و كار اينترنتي واقعا سرمايه خيلي زيادي نياز داره اما بهتون اثبات ميكنم كه راه اندازي يه كسب و كار اينترنتي مو??ق و پرسود كه ميتونه شما رو به استقلال مالي برسونه ??قط سرمايه گذاري به اندازه ۱۰۰ اسكناس هزار توماني نياز داره و بس.

اگه هنوز قانع نشديد و احساس ميكنيد كه اينكار نشدنيه اين مقاله براي شماست.

براي اينكه به اهميت راه اندازي كسب و كار اينترنتي پي ببريد ابتدا ببنيم نحوه راه اندازي يه كسب و كار توي بازار چجوريه و به چه امكاناتي نياز داريم و درنهايت به نحوه راه اندازي كسب و كار اينترنتي و مزاياي اون ميپردازيم.

[h=1]راه اندازي كسب و كار اينترنتي vs راه اندازي كسب و كار سنتي[/h] vv264.jpg

[h=2]براي اينكه اين موضوع ت??اوت بين كسب و كار سنتي و راه اندازي كسب و كار اينترنتي توي ذهنتون بمونه ميخام اين موضوع رو با يه داستان براتون توضيح بدم:[/h] روزي روزگاري يه دختر خانم سانتال مانتالي بود بنام پرنسس خانوم كه خواستگار زياد داشت و خوابو از چشم همه پسرا گر??ته بود!!!.دو تا ازين خواستگاراش بنام هاي سعيد و محسن خيلي سريش بودن و احساس ميكردن نميتون بدون اون به زندگي ادامه بدن و بعد از يه مدتي به رقيب عشقي همديگه تبديل شده بودن.خلاصه به آب و آتيش ميزدن تا بتونن با پرنسس قصه ما ازدواج كنند و خوشبخت بشن.

باباي پرنسس قصه ما هم براي اينكه عدالت رو بين خاستگارا رعايت كرده باشه تصميم گر??ت به هر كدومشون يك سال وقت بده تا اينكه برن و كسب و كاري رو شروع كنن و در پايان سال هر كدوم كه نقدينگي بيشتري و درامد بيشتري داشت ، دخترش رو به عقد اون شخص در بيارن.

meysoon.gif

اما اين دو رقيب عشقي هر كدوم تصميم گر??تن براي اينكه به درآمد بيشتري برسن دو تا مسير مت??اوت رو انتخاب بكنن:

آقا محسن تصميم گر??ت بياد و توي بازار سنتي كسب و كار خودشو راه اندازي كنه.

آقا سعيد هم راه اندازي كسب و كار اينترنتي رو در دستور كارش قرار داد.

[h=3]۱-راه اندازي كسب و كار سنتي(آقا محسن)[/h] اقا محسن با مشورت دوستاش و نصيحت هاي بزرگترا تصميم گر??ت كه توي بازار يه دهنه مغازه اجاره كنه و يه نوشت ا??زار ??روشي رو ا??تتاح كنه.(البته باباي اقا محسن يه ذره وضعش خوبه و تمام هزينه هاي شروع اين بيزنس پسرشو تقبل كرده و از بابت نقدينگي غصه اي ندارن)

آقا محسن براي اينكه ??روشگاه خودشو توي بازار ا??تتاح كنه بايد مبلغي بعنوان سرمايه اوليه و مبلغي هم بعنوان سرمايه در گردش براي خودش دست و پا ميكرد همينطور مبلغي هم بعنوان هزينه هاي جانبي.بنابراين شروع كرد به تهيه يه ليست از هزينه هايي كه بايد انجام ميداد:

سرمايه اوليه:

۱-مبلغ ۱۰ الي ۲۰ ميليون تومان براي رهن يه دهنه مغازه توي بازار(مغازه بهمراه انبار كوچك)

۳-مبلغ ۲۰ ميليون تومان سرمايه اوليه براي خريد اجناس داخل مغازه

۴-مبلغ ۵ ميليون آماده سازي ??ضاي داخل و ق??سه بندي+روشنايي+خريد ميز و صندلي و يه سيستم

۵-هزينه هاي مربوط به گر??تن جواز كسب از صن?? مربوطه تقريبا ۱ ميليون تومان

كل سرمايه اوليه بطور متوسط=۴۰ ميلون تومان

سرمايه در گردش:

۱-مبلغ ۱۰ ميليون تومان بعنوان تنخواه يا سرمايه در گردش براي اداره ??روشگاه نوشت ا??زار

كل سرمايه در گردش=۱۰ ميليون تومان

هزينه هاي جانبي

۱-هزينه آب + برق + گاز+ تل??ن +اينترنت ماهيانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان

۲-ماهانه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بعنوان كرايه مغازه

۳-هزينه عوارض شهرداري+عوارض ماليات و ارزش ا??زوده (يكبار در طول سال پرداخت ميشه ولي بطور متوسط هر ماه ۱۰۰ هزار تومن در نظر بگيريد)

هزينه هاي جانبي ماهانه=۸۰۰ هزار تومان

آقا محسن ليست طرح كسب و كار خودشو به ددي(حضرت پدر) تقديم كردن و ددي هم ۵۰ ميليون تومان به حسابش واريز كرد كه بتونه كسب و كارشو شروع كنه تا بتونه درآمدشو ا??زايش بده و با پرنسس ازدواج كنه.

همونطور كه از محاسبات اوليه مشخصه اقا محسن توي ماه داره ۸۰۰ هزار تومن بابت كرايه و آب و برق و… پرداخت ميكنه(البته شما شخصي رو در نظر بگيريد كه ميخاد توي بازار با وام گر??تن از وام ها شروع كنه.قطعا هر ماه بالاي ۲ ميليون تومان بدهكاره!!!)

1397499586_2932_5e5dd4bd1b-1.jpg

بنابراين بايد دست كم بالاي ۳ ميليون تومان سود بكنه تا بعد از پرداخت بدهكاري هاش ۲ ميليون توماني براش باقي بمونه.

آقا محسن ??روشگاه نوشت ا??زار خودشو ا??تتاح كرد و شروع به ??عاليت كرد.كاسبي توي بازار بعضي روزا خوب بود و ??روش زيادي زيادي داشت و بعضي وقتا بازار راكد بود.مثلا توي ۳ ماه تابستون تقريبا درآمد مغازه و هزينه هاش سر به سر ميشد.يعني توي ماههاي تير و مرداد و شهريور چون مدرسه ها و دانشگاهها تعطيل بودند ??روش مغازه پايين بود.همين ات??اق توي اس??ند مي??تاد.

يعني توي ۴ ماه در سال ??روشگاهش ??روش پاييني داشت در عوض ماههايي بود كه دو يا سه برابر بقيه ماهها درآمد داشت.

بطور متوسط هر ماه بعد از پرداخت كرايه و هزينه برق و تل??ن و … سود خالص تقريبا ۲ ميليون تومان باقي ميموند.كه در طول در خوشبينانه ترين حالت مبلغ ۲۴ ميليون تومان درآمد كسب ميكنه.

حالا بريم سروقت اقا سعيد.اگه اقا سعيد بتونه بيشتر از ۲۴ ميليون توي سال درآمد بدست بياره احتمالا اونه كه با پرنسس لاو ميتركونه وگرنه بايد شاهد ازدواج پرنسس و آقا محسن باشه.

[h=3]۲-راه اندازي كسب و كار اينترنتي(آقا سعيد)[/h] از اونجايي كه آقا سعيد پول و سرمايه آنچناني نداشت و باباشم سالها قبل به رحمت خدا ر??ته بود و تموم دار و ندارش يه لپ تاپ بود تصميم به راه اندازي كسب و كار اينترنتي گر??ت ،و با تحقيقات م??صلي كه انجام داد متوجه چند موضوع شد:

۱-ايران در رده ۱۳ سيزده كشور اول دنيا از نظر تعداد كاربران اينترنتي در كل دنيا رو داره

20120722043244-11289_889.pngراه اندازي كسب و كار اينترنتي

۲-از ۸۰ ميليون جمعيت ايران بالاي ۶۰ ميليون ن??ر به اينترنت دسترسي دارند.

mm04-1.jpgراه اندازي كسب و كار اينترنتي

۳-ضريب رشد اينترنت توي ايران بالاي ۷۰ درصده

mm04.jpgراه اندازي كسب و كار اينترنتي

و همه اين آمارها براش يه معني بيشتر نداشت.

[h=1]ايران بهشت راه اندازي كسب و كار اينترنتي[/h] giphy-downsized-medium.gif

از اونجا كه اقا سعيد بچه خيلي باهوشيه از يه كانالي متوجه شد كه اقا سعيد درآمدش توي سال تقريبا ۲۴ ميليون ميشه و اگه باخاد با پرنسس ازدواج كنه بايد بالاي ۲۴ ميليون درامد داشته باشه تا از رقيب عشقي خودش جلوتر بي??ته.

اول ??كر كرد كه بايد درامدشو توي يه سال به ۳۰ ميليون تومان برسونه تا مو??ق بشه با دختر روياهاش ازدواج كنه.

بعد با خودش ??كر كرد اگه اين خبر اشتباه باشه و درامد محسن بيشتر از ۲۴ ميليون تومن باشه چي؟اگه اين عدد ۲۴ ميليون تومن براي گمراه كردن اون باشه چي؟انوقت يه عمر بايد حسرت بخوره!

پيش خودش ??كر كرد و گ??ت نهايتش محسن ۵۰ ميليون تومان توي بازار الان ميتونه درامد داشته باشه.براي اينكه مو??قيتش حتمي باشه اومدو پيش خودش اينجوري هد?? گذاري كرد:

كسب درآمد ۶۰ ميليون توماني در يك سال از طريق راه اندازي

آيا واقعا ميتونست توي يه سال به ۶۰ ميليون تومان درآمد برسه؟(البته اين نكته رو بگم كه كسب و كار هاي اينترنتي همين الان توي نت ??ارسي در حال ??عاليت هستند كه اين مبلغ رو توي يه ماه يا خيلي كمتر دارن بدست ميارن و اين اعداد براشون شبيه پول خرده!!!)

آيا طمع نكرده بود؟

آيا خيلي بلندپروازي نكرده بود؟

همش با خودش ??كر ميكرد شايد لقمه بزرگتر از دهنش برداشته؟

بهتره نيست بجاي اينكه كل طول روزشو پشت مانيتور باشه ، مثل محسن بره يه جا تو بازار يه كاري واسه خودش دست و پا كنه؟

اما اگه واقعا اين خبرها و شنيده ها صحت داشته باشه چي؟

آيا چند سال بعد حسرت اين روزها رو نميخورد كه چرا يه تحقيق ساده نكرده بود و اين ??رصت بسيار عالي رو از دست داده؟

با خودش گ??ت:???من كه سرمايه اي ندارم كه مثل محسن بخام ترس داشته باشم كه از دستم بره!سنگ م??ت ، گنجشك م??ت.بنابراين شروع كرد و استارت كارشو زد و تصميم گر??ت
خودشو راه اندازي كنه.

اولش سرگردون بود و دقيقا نميدونست براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي چه مراحلي رو بايد طي كنه تا مو??ق بشه.اما آقا سعيد قصه ما نيومده بود كه ببازه بلكه هد??ش ??قط مو??قيت توي كسب و كار اينترنتي و ازدواج با پرنسس زيبا بود.

چند ماهي رو وقت گذاشت و توي سايت هاي مو??ق ايراني و خارجي جستجو كرد تا بتونه سرنخ هاي اوليه رو بدست بياره.

مدام تحقيق ميكرد و هرچي مقاله و دوره راجب راه اندازي كسب و كار اينترنتي دستش ميومد مطالعه ميكرد.

با خودش ??كر ميكرد شايد منظور از راه اندازي كسب و كار اينترنتي تبديل شدن به شاخ اينستاگرام با ميليونها ??الوور يا يه كانال تلگرامي با صدها هزار عضو باشه.اما هرچي جلوتر مير??ت بيشتر متوجه ميشد كه راه اندازي كسب و كار اينترنتي اصولي داره كه بايد اونها رو اجرا كنه تا به مو??قيت برسه.

با تحقيقاتش به اين نتيجه رسيد كه براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي بايد مراحل زير رو طي كنه:

2018-09-24_10-26-39.jpg

گام اول:توليد محتوا رايگان و با كي??يت

گام دوم:جذب ترا??يك هد??مند

گام سوم:توليد محصول

گام چهارم:بازاريابي محصول

گام پنجم:??روش

بعد نشست و امكاناتش و داشته هاشو پيش خودش حساب و كتاب كرد:

۱-يه دستگاه لپ تاپ

۲-يه خط اينترنت adsl

۳-يه گوشي موبايل كه البته ميشد از دوربينش است??اده كرد و ??يلم باهاش ضبط كرد

۴-البته مهمترين داشته هاش عشق به پرنسس و اشتياق ??راوان براي مو??قيت بود.

توي قدم بعدي اومد و حساب و كتاب كرد و با خودش گ??ت براي اينكه بتونه ۶۰ ميليون تومان درآمد كسب كنه بايد يه محصول توليد كنه و اونو از طريق اينترنت به ??روش برسونه تا بتونه به مو??قيت برسه.

با توجه به اينكه توي زمينه كار با كامپيوتر كمي مهارت داشت و اغلب زمانهاي بيكاري و ??راغت خودشو با كامپيوترش سپري ميكرد و توي زمينه نرم ا??زار هاي آ??يس (مثل ورد و پاور پوينت و اكسل و …) مهارت خوبي كسب كرده بود.

تصميم گر??ت كه بياد و يه محصول آموزشي در زمينه آموزش ا??يس(از قبيل آموزش نرم ا??زار ورد و پاور پوينت و اكسل و …)آماده كنه.

توي گام بعدي شروع كرد به تهيه پيش نويس تهيه محصول و گامهايي كه بايد طي ميكرد تا يه محصول خوب و ارزشمند ايجاد كنه رو نوشت.

توي قدم بعدي شروع كرد به توليد محصول و از اونجايي كه ميدونست بهترين و ارزشمند ترين نحوه توليد محصول ، محصولات آموزش ويديويي هست تصميم گر??ت يه محصول ويديويي خوب و ارزشمند تهيه كنه.

گام بعدي ارزش گذاري روي محصول بود و براي قيمت ۵۰ هزار تومنو در نظر گر??ت.

حالا آقا سعيد يه محصول ۵۰ هزار داشت و ميبايد با راه اندازي كسب و كار اينترنتي خودش ۶۰ ميليون تومان از محل ??روش اين محصول آموزشي كسب كنه.

با يه حساب و كتاب سرانگشتي متوجه شد كه براي مو??قيتش بايد تعداد ۱۲۰۰ بار اين محصولو ب??رشه!

شايد توي نگاه اول كمي سخت باشه اما اينطور نيست.

با خودش حساب كرد كه توي ميهن عزيزمون ۳۱ تا استان داريم و قراره به اين ۳۱ استان ۱۲۰۰ محصول ب??روشيم.

اگه عدد ۱۲۰۰ رو به تعداد استانها يعني ۳۱ تقسيم كنيم به عدد ۳۹ ميرسيم.يعني بايد به هر استان ??قط ۳۹ تا از اين محصول خودشو به ??روش برسونه تا بتونه مو??ق بشه كه البته عدد معقول و بسيار ناچيزيه و براحتي قابل دسترسي.

تازه اين محاسبات ??قط واسه يه محصول بود.اگه دو تا و يا چند تا محصول ارزشمند ديگه داشت احتمالا سودش چندين برابر بود….

طبق دستور العملي كه داشت شروع به راه اندازي كسب و كار اينترنتي خودش كرد و هر روز نسبت به ديروز پيشر??ت بيشتري ميكرد و به مو??قيت هاي چشم گيري دست پيدا كرد.

??رصت يكساله هر كدوم از اين دو ن??ر تموم شد و هركدوم كه درآمد بيشتري كسب كرده بود برنده اين مسابقه بود.

tumblr_inline_peeyqqrsg11so10o6_250.gif

روز موعود ??را رسيد و البته مشخص بود كه برنده اين مسابقه كدوم يكي از خاستگارا هست.

آقا محسن ر??ته بود توي بازار سرمايه گذاري كرده بود و با ??راز و نشيب هاي زياد و توي يه سال ۲۴ ميليون تومان سود كسب كرده بود

آقا سعيد با دست خالي اومد و با تكيه به مهارت ها و استعدادهاي خودش ، كسب و كار اينترنتي راه اندازي كرده و چندين برابر محسن سود كسب كرد و در حال گسترش كسب و كار اينترنتي خودش هست.

اگه هنوز دقيقا اطلاع نداريد كه براي راه اندازي يه كسب و كار اينترنتي مو??ق بايد چه مراحلي رو طي كنيد پيشنهاد ميكنم مقالات زير رو مطالعه ب??رماييد:

[h=2]انواع كسب و كار اينترنتي(از واقعيت تا سراب…)[/h] [h=2]گارانتي مو??قيت شما در كسب و كار اينترنتي با تكنيك برتري خ??ي??[/h] [h=2]سود كسب و كار اينترنتي در ايران چقدره و چقد سرمايه ميخاد؟!![/h] [h=2]چرا هيچوقت كسب و كار خودمان را شروع نمي كنيم؟(ويديوي رايگان)[/h] [h=2]چطور كسب و كار اينترنتي راه اندازي كنيم تا مثل يك چاه ن??ت پرسود باشد؟[/h] [h=2]راز مو??قيت در كسب و كار اينترنتي كه از يك ماهيگير آموختم!!![/h] دوست خوبم سعي كردم واقعيت هاي كسب و كار اينترنتي و سنتي رو با يه داستان برات تعري?? كنم تا توي ذهنت موندگار بشه.راه اندازي كسب و كار اينترنتي خيلي ها رو به مو??قت هاي بسيار بزرگي رسونده و تونستن به استقلال مالي برسن.

 

 

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]سئو seo چیست؟[/h]

سئو seo چیست؟

[h=2]سئو seo چیست؟[/h] سئو (seo) در واقع مخ???? عبارت Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور جستجو) است. سئو در واقع برای بهبود سایت ها و کمک کردن در بهتر دیده شدن نتایج جستجوی در موتورهای جستجوگر بصورت طبیعی است. در ادامه به بررسی سئو می پردازیم با اکسیر??ان همراه باشید.

سئو را می توان گ??ت به منظور بهبود بخشیدن در عملکرد سایت دانست که بهبود براساس استاندارهای موتورهای جستجو و البته جذب بازدیدکنندگان بیشتری از این روش است. ولی سئو معیارها و ??اکتورهای زیادی دارد که برای بهبود نتایج باید رعایت کنید. اما سئو به همین راحتی هم نیست نیاز به تخصص و پیش زمینه و البته صبر در این ارتباط دارید و همچنین بروز بودن با الگوریتم های موتورهای جستجو که مدام در حال تغییر هستند.

[h=3]اهمیت سئو [/h] اکثر کابران برای پیدا کردن کالا ، خدمات یا محتوای مورد نیازشان در موتورهای جستجو همانند گوگل ، بینگ و یاهو سعی بر پیدا کردن آن می کنند و شما هرچقدر در ربته های بالاتری باشید کابران بیشتری را جذب می کنید. و می توانید کالای یا خدماتان را عرضه کنید. ولی باید بدانید که کلمات جستجو شده توسط کابران اهمیت بالای برخوردار است. نتایجی که شما از سئو می گیرید از هر نوع تبلیغی ارجعیت دارد.

بیشتر بخوانید: معر??ی زبان‌های برنامه‌نویسی اندروید

 

باید بدانید نتیجه حاصل کلمات کلیدی شما ه??ته ها یا ماه ها طوب می کشد که نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. که در دراز مدت با ا??زایش بازدید کنندگان می توانید از مزایای سئو بهره مند شوید. ولی باید سعی کنید جز سه لینک برتر نتایج جستجو باشید که ۵۸ درصد کلیک های را جذب خود می کنند.

[h=3]SEO On Page [/h] سئو درون ص??حه به منظور بهینه سازی کدهای سایت و یا محتویات سایت که می توان شامل متن ، لینک ها ، تصاویر و … دانست. و ساده تر آن است که بگویم هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می کنید به seo on psge ارتباط دارد. سئو on psge تاثیر بسزایی را در نتایج جستجوی دارد.

سئو seo چیست؟

[h=3]SEO Off Page[/h] سئو off page برخلا?? on page تکنیک های است که در خارج از سایت انجام می شود. و شامل تمام چیزهای است که می توانند در بالا بردن رتبه شما کمک کنند. سئو off page را می توان به ساخت بک لینک (رپورتاژ) ، شبکه های اجتماعی ، ??روم ها … و در ??عالیت های که می توانند به شما در جذب کابران کمک کنند.

بیشتر بخوانید: تر??ند ذخیره عکس ها از اینستاگرام

 

[h=3]سئو کلاه س??ید چیست؟[/h] سئو کلاه س??ید را می توان به مجموعه ای از تکنیک ها و روش های و البته قوانین موتورهای جستجو دانست که سعی بر آن ندارند موتورهای جستجو ??ریب دهند. سئو کلاه س??ید در واقع در دراز مدت پیرو دستور العمل های و روش های صحیحی است که برای بدست آوردن نتایج بهتر از موتورهای جستجو اقدام می کنند.

[h=3]سئو کلاه سیاه چیست ؟[/h] سئو کلاه سیاه در واقع سعی بر ??ریب و یا دستکاری الگوریتم های موتور جستجو برای بدست آوردن رتبه بهتر از نتایج جستجو را دارند بکار گر??ته می شود. که این روش غیر اخلاقی که توسط هیچ یک از موتور های جستجو تایید نمی شود. که این روش خطرهای نیز دارد و احتمال خارج شد از ??هرست پایگاه داده موتورهای جستجو را دارد.

 

سئو seo چیست؟

گردآوری: مجله ت??ریحی سرگرمی اکسیر??ان

کانال تلگرام: https://t.me/xsir18

AddThis Sharing Buttons Share to Telegram

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...