رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sodem

بررسی مزایای اجاره نمایشگاه

پست های پیشنهاد شده

30dab3187ce5ddfb21196384023a4c0c.jpg

 

برای بررسی اینکه اجاره تجهیزات نمایشگاهی و نمایشگاه بهتر است یا خرید غر??ه نمایشگاهی لازم است دو پرسش زیر را جواب دهید. مدیریت بودجه شرکت چگونه است؟

شما در نمایشگاه چقدر شرکت می کنید؟

به نظرتان بهتر است خودتان تمام امور غر??ه را بر عهده داشته باشید یا ازارائه خدمات یک شرکت غر??ه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای کمک بگیرید؟

-شما با اجاره غر??ه نمایشگاهی می توانید برای کل غر??ه نمایشگاه یک پیمانکار پایدار داشته باشید

با اجاره غر??ه نمایشگاهی همه چیز توسط شرکت غر??ه سازی در نمایشگاه مورد توجه قرار می گیرد و تمام مراحل ساخت و ساز غر??ه و انهدام آن و طراحی تمام نمایشگاه و غر??ه و بنر ها و ک?? و استیکر ها و حمل و نقل وسایل و تهیه لوازم صوتی و تصویری توسط پیمانکار شرکت انجام می شود.

-شما می توانید در هر نمایشگاه با غر??ه سازی نمایشگاهی مت??اوت حضور داشته باشید

می توانید برای هر نمایشگاه طراحی غر??ه سازی را مطلوب با هد?? های خاص تنظیم کنید

-با اجاره تجهیزات نمایشگاهی و اجاره غر??ه نمایشگاهی هزینه های خود را می توانید کاهش دهید

-با اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غر??ه نمایشگاهی پس از اتمام نمایشگاه تجهیزات به شرکت اجاره تجهیزات نمایشگاهی برگردانده می شود و لازم نیست نگران نگهداری و انبار کردن آن ها باشید.

-اجاره غر??ه نمایشگاهی بهترین گزینه برای ا??رادی است که برای اولین بار می خواهند در نمایشگاه حضور داشته باشند زیرا می توانند بدون پرداخت هزینه خرید غر??ه اثر گذاری آن را برسی کنند و در صورت رضایت از تاثیر آن به طور دائم در نمایشگاه حضور داشته باشند و در صورت عدم رضایت از تاثیر آن می توانند دیگر غر??ه های نمایشگاهی را امتحان کنند.

-در صورت مشارکت در نمایشگاه های خارجی می توانید با اجاره غر??ه نمایشگاهی هزینه حمل و نقل و. اقامت را از لیست هزینه ها حذ?? کنید.

شما با اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید به اهدا?? زیر دست یابید:

-هزینه
بسیار کمتر از هزینه خرید تجهیزات است که در خرید تجهیزات نمایشگاهی علاوه بر هزینه خرید هزینه حمل و نقل را نیز شامل می شود. و با اجراه تجهیزات نمایشگاهی می توانید با کمترین هزینه در نمایشگاه حضور داشته باشید

-می توانید از تجهیزات نمایشگاهی متنوع و رنگ های مت??اوت در هر نمایشگاه است??اده کنید

در چه مواقعی می توان از اجاره تجهیزات نمایشگاهی است??اده کرد:

-در صورتی که تنها یک بار می خواهید در نمایشگاه شرکت کنید و تنها یک بار به تجهیزات نمایشگاهی نیاز دارید و بعد از نمایشگاه دیگر به آن ها نیاز ندارید اجاره تجهیزات نمایشگاهی بهترین گزینه است

-اگر می خواهید به طور همزمان در دو نمایشگاه شرکت کنید و تنها تجهیزات یک نمایشگاه را دارید می توانید برای نمایشگاه دوم از اجاره تجهیزات نمایشگاهی است??اده کنید و همچنین اگر می خواهید از تجهیزات گران قیمت د رنمایشگاه خود است??اده کنید و بودجه کا??ی برای این کار را ندارید اجاره تجهیزات نمایشگاهی راه حل مناسبی است.

-در صورتی که می خواهید در نمایشگاه های بین المللی شرکت کنید و هزینه خرید و حمل و نقل تجهیزات نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد بهتر است از اجاره تجهیزات نمایشگاهی در همان کشور است??اده کنید .

طراحی غر??ه نمایشگاه تاثیر زیادی بر مو??قیت شما دارد و برای رسیدن به مو??قیت باید نسبت به رقبای دیگرتان در نمایشگاه غر??ه بهتری داشته باشید.غر??ه ایجاد شده توسط شما نشان دهنده کار و ??عالیت شما و محل معر??ی محصولات شما ست پس طراحی آن بسیار مهم است.منبع:

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اطلاعات بسیار جامعی بود به نوعی می تونیم بگیم که هر ??رد که کاندید نمایشگاه می شود باید اول به غر??ه سازی تمرکز داشته باشه زیرا تاثیر مثبت و به سزائی در دیده شدن برند تجاری آن ها در بین دیگر رقیبان تان دارد.

https://raymon-co.com/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...