رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sodem

کرکره برقی پنجره چیست و چه فایده ای دارد

پست های پیشنهاد شده

Roll-Shutter-Slide-2.jpg

 

 

کرکره برقی پنجره ای در ساختمان ها ،ویلا ها،کارخانجات و سوله ها با هر اندازه ای مورد است??اده قرار می گیرد.کرکره برقی پنجره قابل کنترل با ریموت است و ایمنی بالایی دارد .این کرکره های برقی علاوه بر امنیت و زیبایی عامل مهمی در ذخیره انرژیی هستند.

??واید کرکره برقی:

1-ایجاد ??ضای آرام و خصوصی:

کرکره برقی پنجره با از بین بردن دید بیرونی پنجره ??ضای آرام و خصوصی در محیط ایجاد می کند

2-عایق در برابر اشعه خورشید و ذخیره کننده انرژی:

کرکره برقی پنجره مانع از ورود اشعه مضر خورشید و همچنین هدر ر??تن انرژی می شود و به این ترتیب ??ضای داخل ساختمان در تابستان خنک و در زمستان گرم می ماند.یکی از مهم ترین ویژگی های کرکره برقی پنجره صر??ه جویی در انرژی است.

3-عایق در برابر باد و باران:

کرکره برقی پنجره در برابر باد و باران وطو??ان مقاوم است و به راحتی به طور دستی یا اتوماتیک بسته می شود .

4-ایجاد ??ضای مناسب برای خواب:

در طول روز که آلودگی صدا و نور زیاد است کرکره برقی پنجره با کاهش نور و آلودگی ??ضای مناسبی برای خواب ایجاد می کند.

5-کنترل کننده صدا:

کرکره برقی پنجره به میزان زیادی صدای محیط را کنترل می کند و آلودگی صدا را کاهش می دهد

6-دوام بالا:

کرکره برقی پنجره در مقایسه با دیگر کرکره ها مانند کرکره چوبی دوام بالایی دارد

7-زیبایی و تنوع بالا:

کرکره برقی پنجره تنوع زیادی دارد و می توان متناسب با ساختمان و کاربرد، رنگ و نوع آن را انتخاب کرد.

در شهرهای بزرگ و پر جمعیت که میزان آلودگی هوا و آلودگی صوتی زیاد است کرکره برقی می تواند از ورود آلودگی هوا و آلودگی صوتی جلوگیری کند.باز و بسته کردن کرکره برقی پنجره راحت و آسان است و با ریموت کنترل به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد.می توان با توجه به نمای ساختمان رنگ و طرح مناسب کرکره برقی پنجره را انتخاب کرد و نمای ساختمان را زیبا کرد.و در ??صل زمستان می توان از ورود هوای سرد به داخل ساختمان و خروج هوای گرم جلوگیری کرد و در تابستان می توان از خروج هوای خنک درون ساختمان جلوگیری کرد و به این ترتیب می توان در مصر?? انرژی صر??ه جویی کرد.

امروزه کرکره برقی در ساختمان ها کاربرد زیادی دارد و در ساخت انواع ساختمان ها از کرکره برقی و کرکره برقی پنجره است??اده می شود.برای پنجره های ویلا و آپارتمان و اماکنی که پنجره آن ها در دسترس است است??اده از کرکره برقی پنجره انتخاب مناسبی است و علاوه بر ایجاد امنیت به پنجره و نمای ساختمان زیبایی می بخشد.

تیغه وموتور کرکره برقی پنجره انواع مختل??ی دارد و با توجه به نیاز می توان تیغه مناسب برای کرکره برقی پنجره انتخاب کرد.موتورهایی که در کرکره برقی پنجره است??اده می شود ضد آب هستند وآب و رطوبت نمی تواند به آن ها آسیبی برساند و قابل شستشو هستند.
با برق تک ??از بالا و پایین برده می شود اما در صورت قطع برق با دست نیز بالا و پایین برده می شود.موتور کرکره برقی پنجره کوچکتر از موتور کرکره برقی پارکینگ است .تیغه کرکره پنجره انواع مختل??ی دارد و با توجه به نیاز بهترین نوع تیغه کرکره برقی پنجره است??اده می شود .برای مثال برای پنجره هایی که امنیت بسیار مهم است از تیغه رول گیتر که امنیت بسیار بالایی دارد است??اده می شود و یا از تیغه ??وم دار برای مکان های پر سرو صدا است??اده می شود زیرا عایق خوبی برای صدا است و تیغه پلی کربات همه موارد امنیت و عایق بودن و ...را تامین می کند و کاربرد زیادی دارد.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...