رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
neda96

هتل کامفورت لایف استانبول + تصاویر

پست های پیشنهاد شده

هتل کام??ورت لای?? استانبول : هتل چهار ستاره کام??ورت لای?? در منطقه آکسارای واقع می باشد. این هتل پرسنلی داشته که ر??تاری کاملا مودبانه و محترم با میهمانان دارند و به زبان انگلیسی مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در این هتل چهار ستاره از خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، ترانس??ر ??رودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کن??رانس و جلسات، سالن آرایشی و ... برخوردار خواهند بود.

 

اتاق های هتل کام??ورت لای?? استانبول

 

هتل کام??ورت لای?? استانبول در مجموع 77 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

 

اتاق های دو تخته

اتاق های سه تخته

اتاق های استاندارد

اتاق های خانوادگی

سوئیت ها

 

 

بعضی از اتاق های این هتل سونای اختصاصی و حمام آبگرم اسپا دارند. امکاناتی که به صورت مشابه بین توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول ارائه شده شامل اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تل??ن، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظا??ت روزانه، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات ر??اهی هتل کام??ورت لای?? استانبول

 

رستوران این هتل چهار ستاره برای میهمانان و گردشگران تور لحظه آخری استانبول خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را سرو می کنند. همینطور نوشیدنی ها و پیش غذاهای هتل در قسمت لابی ارائه می شوند. صبحانه های محلی و بین المللی هتل کام??ورت لای?? به سبک بو??ه باز و روزانه سرو می شوند. از جمله امکانات ر??اهی و سرگرم کننده این هتل میتوان به پارک بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، باغ و .... اشاره کرد.

دسترسی های نزدیک به هتل کام??ورت لای?? استانبول

 

از این هتل چهار ستاره استانبول تا مسجد آبی سه کیلومتر و تا نمایشگاه مرکزی سی ان آر صد متر ??اصله است. ??رودگاه بین المللی آتاتورک پانزده دقیقه از هتل کام??ورت لای?? استانبول ??اصله دارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...