رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
alirezahatami

معرفی 10 تکنیک برتر سئو در سال 2018

پست های پیشنهاد شده

جدیدترین تر??ند ها و تکنیک های بهینه سازی موتور های جستجو (SEO) از موارد ضروری برای رشد هر کسب و کار می باشد.بازاریابی دیجیتال روز به روز در حال وسیع تر و رقابتی شدن بیشتر است. با بیشتر شدن تعداد کاربران و رقابت در این عرصه، آگاهی از همه تکنیک ها و همچنین به کارگیری درست آن ها برای رسیدن به یک موقعیت خوب بسیار ضروری می باشد.

از آنجا که سئو به شیوه ای قابل توجه داینامیک شده است، زمان آن ??را رسیده که در تکنیک های قبلی تغییراتی را ایجاد کنیم.

در این مقاله به 10 تکنیک برتر سئو اشاره شده است که سایت ها در سال 2018 باید آن ها را دنبال کنند تا بتوانند در رتبه بندی جستجوهای گوگل ارتقا نمایند. ما سعی کردیم ضمن معر??ی، هر یک از آن ها را به صورت دقیق بررسی نماییم. [h=2]1- کارایی کلمات کلیدی[/h] درک این موضوع که یک ص??حه وب چگونه برای یک کلمه کلیدی خاص در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود بسیار ضروری است. ما باید قبل از هرگونه ??عالیت یک کلمه کلیدی بالقوه را شناسایی نماییم که بتواند توسط مخاطبین مرتبط با ص??حه وب یا ص??حه ??رود جستجو شود. یک کلمه کلیدی می تواند تنها شامل یک کلمه یا گروهی از کلمات که چندین کلمه دیگر را شامل می شود باشد. به این کلمات کلیدی که خود شامل چندین کلمه دیگر می باشند کلمه کلیدی دم بلند (Long tail keyword) می گویند. کلمات کلیدی تک کلمه ای بسیار ویژه و رقابتی می باشند، به همین دلیل امروزه بسیار مهم است که بیشتر بر روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز نماییم. این کلمات اساسا جنبه توصی??ی بیشتری دارند، به همین دلیل دقیق تر و م??ید تر خواهند بود. همواره با دنبال کردن یک کلمه کلیدی دم بلند، کلمات کلیدی کوتاه تر موجود در آن هم اجرا می شوند. ما به عنوان یک کارشناس بازاریابی دیجیتال، لازم است بدانیم که کدام کلمه کلیدی از اهمیت بالایی برخوردار است و مدت زمان بیشتری مورد توجه قرار می گیرد و کدام یک از آن ها بیشترین ترا??یک را به وبسایت ما هدایت می کنند. کل ??رآیند تعری?? کلمه کلیدی انتخاب طول و کارآمد کردن کلمه کلیدی برای کمک به ساده شدن استراتژی های سئوی شما می باشد.

long-tail-keyword-chart.jpg[h=2]long-tail-keyword.jpg[/h] [h=2]2- ترا??یک ارگانیک[/h] ترا??یکی که تنها از موتورهای جستجو حاصل می شود ترا??یک ارگانیک نام دارد. کوشش زیاد در ??عالیت های سئو از بزرگترین مواردی است که باید انجام داد، اما شما برای رسیدن به یک ترا??یک ارگانیک، همواره نیاز به مشاهده نتیجه تلاش خود دارید. که هد?? اصلی ما این است. قرار دادن وبسایت در ص??حات اول نتایج جستجوی گوگل یا بینگ باعث هدایت ترا??یک بیشتر و بیشتر خواهد شد و این دقیقا همان چیزی است که ما منتظر آن هستیم. ما می دانیم که سئو یک ??عالیت بدون پرداخت است، به این معنی که ما برای رتبه بندی سایت در نتایج جستجوی گوگل، هیچ هزینه ای را به گوگل پرداخت نمی کنیم و گوگل درآمدزایی خود را به شیوه ای دیگر دنبال می کند. از این رو این موضوع به انتخاب کلمه کلیدی که در بالا به آن اشاره کردیم وابسته است. صر?? نظر از برندهای تجاری و نام های خاص، کلمات کلیدی در اساس کلمات معمولی معنا داری هستند که یک شخص امکان دارد در یک جستجوی معمولی از آن است??اده کند. همواره لازم است مقدار بازدید کنندگانی را که در طول یک ماه به دست آورده اید با است??اده از ابزار Google Analyticبه خوبی شناسایی کنید. این کار کمک می کند تا ترا??یکی را که بر مبنای کلمات کلیدی گر??تید را مشخص کنید.

google-organic-search.jpg[h=2]3- کی??یت ترا??یک[/h] بیایید این سناریو را در نظر بگیریم، شما یک وبسایت تجاری دارید که در آن تنها لباس می ??روشید. اما ترا??یکی که شما کسب می کنید شامل کسانی هم است که "ک??ش" را جستجو می کنند! چگونه؟ و دلیل آن چیست؟ شاید شما برای تعری?? نمودن چیزی که در وبسایت خود دارید، از کلمه کلیدی "خرید" است??اده کرده اید، این باعث می شود که ترا??یک را از هر نوع خرید که جستجو می شود دریا??ت کنید، مانند خرید ک??ش، خرید لباس و خرید مواد غذایی و... . هد?? اصلی ما از سئو تنها بالا بردن ترا??یک سایت نیست، بلکه باید همواره مطمئن باشیم که در حال به دست آوردن ترا??یک واقعی و درست به وبسایت هستیم. مخاطبین واقعی از موارد ضروری برای کسب و کار ما هستند و داشتن آن ها به معنی بالا بودن کی??یت ترا??یک و نرخ تبدیل سایت می باشد. در همین خصوص لازم است موارد زیر را در ذهن خود داشته باشیم.

  • نمایش ص??حات وبسایت باید ا??زایش یابد.
  • نرخ بازگشت باید همیشه پایین باشد.
  • مدت زمان حضور بازدیدکنندگان باید ا??زایش یابد.

هرچه حضور بازدید کننده در سایت بیشتر باشد، شانس تبدیل بیشتر است.

traffic-site-quality.jpg[h=2]4- تبدیل[/h] انگیزه اصلی سئو "تبدیل" می باشد. تبدیل به معنای ترغیب کاربر برای یک عمل خاص است، که در نهایت باعث ??روش محصول یا خدمات شما می گردد. تمام ??عالیت ها که برای به دست آوردن یک ترا??یک ارگانیک تاثیرگذار انجام می شود به منظور بالا بردن نرخ تبدیل است. یک کمپین تنها زمانی می تواند موثر باشد که ما بتوانیم ترا??یک ارگانیک خود را به هد?? مورد نظر خود تبدیل کنیم. این موضوع در کسب و کار ROI یا بازگشت سرمایه نام دارد. ما باید سعی کنیم که مشتریان بالقوه خود را شناسایی و همواره بازگشت دوباره آن ها را به سایت دنبال کنیم. بالا ر??تن رتبه سایت در موتورهای جستجو، بالا بودن نرخ تبدیل را به دنبال خواهد داشت.

google-ROI.jpg[h=2]5- محتوا[/h] محتوا م??هوم منحصر به ??رد خود را به وبسایت اضا??ه می کند. این تنها به معنی قرار دادن کلمات بر روی ص??حه وب شما نیست. بلکه گروهی از کلمات کلیدی دم کوتاه و کلمات کلیدی دم بلند می باشند که کاربران را به وبسایت شما ??را می خوانند. جدا از تمام جنبه های ذکر شده در بالا، محتوا به یک بخش مهم از سئو تبدیل شده است. محتوا در واقع شامل مقاله، پست های وبلاگ، ویدئوها، راهنمایی ها و هر چیزی است که بتواند محصول و خدمات شما را تعری?? نماید. پرسش و پاسخ در ص??حات شکل دیگری از محتوا می باشد که می توان آن را در بسیاری از وبسایت ها مشاهده کرد. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما منحصر به ??رد است و در ارائه اطلاعات توصی??ی مو??ق عمل می کند. محتوا باید بسیار توصی??ی و مرتبط با مخاطبان شما باشد. همواره شما می توانید مقداری عکس، ویدئو و اسکرین شات را به محتوا اضا??ه نمایید تا چیزی که می خواهید ارائه بدید را بهتر توصی?? کنند.

seo-content.jpg[h=2]6- بک لینک های با کی??یت[/h] SERP به معنای ص??حه نتایج موتور جستجو مانند ص??حه گوگل یا بینگ می باشد. این ص??حه پلات??رم شماست، یعنی جایی که شما می خواهید ص??حه شما در بالای آن قرار بگیرد. بک لینک ها برای گر??تن رتبه بالاتر در ص??حه نتایج موتور جستجو بسیار ضروری هستند. در واقع آن ها لینک هایی از سایت های دیگر به داخل سایت شما می باشند. بک لینک های درست و با کی??یت می توانند به بالا ر??تن رتبه شما در نتایج جستجو بسیار کمک کنند. برای ایجاد بک لینک ها راه های زیادی وجود دارد ولی اساسا همه آن ها موثر نیستند. آگاه باشید که است??اده از سایت های ??روش بک لینک هیچ تاثیری بر روی رتبه سایت شما نخواهد داشت و ??قط باعث هدر ر??تن تلاش و زمان شما می گردد. برای بالا بردن رتبه ص??حه وب باید سعی کنید کی??یت بک لینک ها را بالا ببرید.

high-quality-backlinks.jpg[h=2]7- خزیدن و ??هرست کردن[/h] گر??تن خزش و ??هرست شدن برای کسب و کار شما بسیار مهم است. اولا شما نیاز دارید در لیست ص??حه کسب وکارهای گوگل ??هرست شوید تا یک حضور در گوگل به شما داده شود. دوما شما باید مطمئن شوید که همیشه پیش روی گوگل قرار دارید و گوگل شما را می بیند. هر بار که ص??حات شما توسط گوگل مورد خزش قرار می گیرند باعث بالا ر??تن رتبه شانس وبسایت شما برای صعود به رتبه بالاتر موتور جستجو میشود. این کار می تواند با قرار دادن یک پست جدید در وبلاگ و یا ارسال پی در پی لینک شما بر روی موتور جستجو گوگل و همچنین دیگر موتورهای جستجوی دیگر صورت گیرد. برای خزش بیشتر لازم است تعداد ص??حات سایت بیشتر باشند. همواره برای آگاهی و ایده های بیشتر می توانید گزارشات Google webmaster tools را مطالعه نمایید این گزارشات ??عالیت های خزیدن بر روی وبسایت شما را نشان می دهند. اگر میزان خزش شما پایین است پست ها و محتواهای بیشتری را به سایت خود اضا??ه نمایید. تنها ارسال پست ها کا??ی نیست ، بلکه باید از تمام ??عالیتهایی که به شما کمک می کند وبسایت خود را در موتور جستجو بالاتر ببرید، است??اده کنید.

Google-Crawl-Index.jpg[h=2]8- اعتبار ص??حه[/h] اعتبار ص??حه یا PA به شما کمک می کند تا با است??اده از محاسبه تمامی معیارها، رقابت ص??حه وب خود را مشخص نمایید. این مورد یکی از ??اکتورهای تعیین کننده در رتبه بندی سایت در گوگل می باشد. اعتبار ص??حه بر اساس تمامی نمرات ??عالیت های سئو محاسبه می شود. پایین بودن اعتبار ص??حه شما به این معنی است که در استراتژی های سئو شما شامل کلمات کلیدی، محتوا، ??عالیت های رسانه اجتماعی و غیره اشتباهاتی وجود دارد. برای ا??زایش PA لازم است تمام ??عالیت های سئو را به خوبی دنبال کنید، در نتیجه اعتبار ص??حه یک ??اکتور تاثیر گذار برای سئو در سال 2018 می باشد.

Page-Authority.png[h=2]9- اعتبار دامنه[/h] یکی دیگر از ??اکتورهای که به شما کمک می کند در موتور جستجوی گوگل رتبه بهتری بگیرید اعتبار دامنه یا Domain Authorityاست. یک DA خوب باید همواره بیشتر از 35 باشد تا بتواند رتبه خوبی را از موتورهای جستجو دریا??ت کند. این اساسا به این معنی است که بک لینک هایی که بر روی وبسایت خود است??اده می کنیم باید رتبه بندی و ترا??یک سایت را ا??زایش دهند و از بیشترین اعتبار دامنه برخوردار باشند. هرچه اعتبار دامنه هایی که از آن ها بک لینک می گیرید بیشتر باشد وبسایت شما معتبر تر خواهد بود و همواره ترا??یک های با کی??یت تری را کسب خواهید نمود. این موضوع مانند ایجاد اعتماد بین دو ن??ر و ایجاد یک تصویر مثبت متقابل است.

Domain-Authority.jpg[h=2]10- سرعت بارگزاری ص??حه[/h] سرعت بارگزاری ص??حه یکی دیگر از ??اکتورهای مهم می باشد که در چند سال اخیر مشاهده شده و همواره در سال 2018 به بیشترین توجه نیاز دارد. دلیل عمده اهمیت سرعت بارگزاری ص??حه این است که اگر بارگزاری ص??حه زمان زیادی طول بکشد، بازدید کنندگان منتظر نمی مانند و اگر بازدید کنندگان ص??حه را ترک کنند باعث بالا ر??تن نرخ بازگشت می گردد و بالا ر??تن نرخ بازگشت بر روی ترا??یک و کی??یت آن تاثیر من??ی خواهد داشت و در نتیجه رتبه بندی ص??حه و اعتبار دامنه شما پایین خواهد آمد. بنابراین اگر در webmaster tool شما یک نرخ بازگشت بالا را مشاهده نمودید، سرعت پایین ص??حه می تواند یکی از عواملی باشد که با آن در ارتباط است. حالت استاندارد سرعت بارگزاری یک ص??حه 2 تا 3 ثانیه می باشد و هرچه سریعتر بارگزاری شود برای رتبه بندی سایت شما بهتر است. Google Page Speed یک ابزار عالی برای بررسی سرعت ص??حه وب شما است، که به شما دلایل کند بودن سرعت بارگزاری ص??حه را نشان می دهد. شما می توانید تست سرعت را برای هر یک از ص??حات خود به صورت مجزا و همواره برای کل سایت انجام دهید.

page-load-time.jpg[h=3]نتیجه گیری[/h] لازم به ذکر است که کلیه این تکنیک ها را روی وبسایت لوله بازکنی تهران تست کردم و بسیار رتبه خوبی گر??تم

مبحث سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو قلب تپنده بازریابی دیجیتال است. یک کسب و کار آنلاین هنگامی می تواند شروع به کار کند که از دید موتورهای جستجو دارای اعتبار خوبی باشد. بنابراین، اگر می خواهید در سال 2018 رتبه وبسایت خود را بالا ببرید، 10 تکنیک برتر سئو که در این مقاله به شما معر??ی کردیم را به صورت منظم دنبال کنید و از آن ها برای بهبود رتبه خود بر روی موتورهای جستجو بهره ببرید.

منبع: آموزش برنامه نویسی

ÙÙÙ٠بازکÙÛ ØªÙراÙ|تخÙÛÙ Úا٠تÙراÙ|09109994679|شباÙ٠رÙزÛ

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...