رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
minagarmehei

محله تاریخی کادیکوی استانبول

پست های پیشنهاد شده

یکی از مهم ترین مسائلی که گردشگران تور استانبول با آن روبرو هستند ، آشنایی با معرو?? ترین محله های استانبول است . گردشگران بر این باورند که با اطلاعات قبلی از شهر استانبول میتوان برای مدت کوتاه س??ر خود به درستی برنامه ریزی کرد . در اینجا قصد داریم به معر??ی یکی از اصلی ترین محله های استانبول که قدمت طولانی دارد یعنی محله کادیکوی ، بپردازیم . محله کادیکوی در ساحل دریای مرمر و در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و یکی از معرو?? ترین خیابان های استانبول برای خرید در این محله قرار دارد .

 

 

kadikoy_istanbul_1turkey-qpr.jpgمحله کادیکوی استانبول

محله کادیکوی استانبول یکی از بزرگترین و البته قدیمی ترین محله های شهر است و تقریبا 41 کیلومتر مربع ، مساحت دارد . این محله با وجود قدمت طولانی در حال پیشر??ت است و سالانه به ساختمان های جدید ، هتل های نو و مراکز خرید مدرن آن ، مانند مرکز خرید کوزی ، ا??زوده می شود . اوپرا اونور پاساژ نیز قدیمی ترین بازار در منطقه کادیکوی استانبول است که برندهای مختل?? پوشاک در آنجا عرضه میشود . در این محله هر ه??ته سه شنبه بازار برگزار می شود که مورد استقبال گردشگران و مردم محلی استانبول است و بیشتر از سایر بازارهای ه??تگی استانبول مورد توجه قرار می گیرد .

 

 

 

تاریخچه محله کادیکوی در استانبول :

 

از آنجا که Kadikoy از قدیمی ترین محله ها در استانبول است ، اولین مسجد استانبول در این محله بنا شده است . کادیکوی دارای صومعه های متعددی ست که در باغ های تاریخی بنا شده اند و یکی از کلیسای مسیحیت در آنجا در قرن پنجم بنا شده است . همچنین در محله کادیکوی یک دهکده باستانی وجود دارد که نام آن حلسدون می‌باشد . در این محله مقبره‌ها و یادبودهای تاریخی از جنگ کریمه به جا مانده است و در آنها سربازان انگلیسی و ??رانسوی که جان خود را در آنجا از دست داده بودند د??ن شده‌اند . همچنین اتاق ??لورانس نایتینگل که در جنگ کریمه در قرن نوزدهم از مجروحان پرستاری می کرده ، در این محله به عنوان موزه‌ای کوچک ح??اظت می شود . ??نرباغچه که یکی از ت??رجگاه های استانبول است در خیابان بگهاد قرار دارد و در نزدیکی آنها ایستگاه های مترو بگهاد و حیدرپاشا قرار دارند .

 

ت??ریح و خرید در محله کادیکوی استانبول :

برای ت??ریح در کادیکوی میتوانید از کلابها ، قایق های ت??ریحی و ت??ریحگاه‌های ساحلی بهره مند شوید و یا به بازدید از جاهای تاریخی کادیکوی بروید . تجربه یک روز دلنشین در ??نرباغچه هم خالی از لط?? نیست . برای خرید و گشتن در ??روشگاه‌های محله کادیکوی باید به خیابان بگهاد بروید . خیابان بغداد که طولانی ترین خیابان ترکیه است و حدود چهارده کیلومتر طول دارد ، در نزدیکی این محله قرار دارد . اگر به دنبال مراکز خرید ارزان در استانبول هستید میتوانید به خیابان بهاریه بروید . خیابان بهاریه مخصوص پیاده روی در منطقه آسیائی استانبول و از مناطق معرو?? برای خرید در میان مردم استانبول است . این خیابان با یک انطباق از معماری گذشته مکانی بسیار مناسب برای خرید اهالی است . این خیابان علاوه بر ??روشگاه های متعدد دارای آثار تاریخی نیز می باشد .

 

 

 

kadikoy_istanbul_3turkey-qpr-1.jpgخیابان بهاریه کادیکوی استانبول

 

 

 

اقامت در منطقه کادیکوی استانبول :

 

تنوع قیمت و کی??یت هتل در کادیکوی بسیار بالاست و شرایط اقامت در هتل 5 ستاره لوکس تا مهمان پذیرهای ارزان قیمت ، وجود دارد . هتل 5 ستاره مودا و هتل هیلتون از هتل های لوکس کادیکوی هستند . هتل سوادیه (Suadiye) و هتل دیلا هم از هتل های 4 ستاره کادیکوی هستند . هتل سیدونیا ، مای دورا و کادیکوی پارک سوئیت از بهترین هتل های 3 ستاره کادیکوی برای اقامت هستند .

منبع : http://www.turkeyhotel.ir/

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...