رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
siavash82ir

افزایش ترافیک سایت با بازاریابی اینترنتی

پست های پیشنهاد شده

برای اینکه بتوانید ترا??یک خوبی داشته باشید باید از منابع ترا??یک مت??اوتی از بازاریابی اینترنتی است??اده کنید، بازاریابی آنلاین به شما کمک میکند تا با راهکارهایی کاربردی ا??زایش ترا??یک وب سایت خود را محقق کنید. بازاریابی اینترنتی از طریق همکاری منظور از بازاریابی اینترنتی به کمک همکاری این است که باید با سایر وبسایت‌ها و ا??راد هماهنگ بشوید و ارتباط برقرار کنید. آنها در ازای تبلیغ و معر??ی محتوای شما از مزایایی برخوردار خواهند شد. مزایایی که برای خرید محصول یا معر??ی متقابل و… از سوی شما تعیین می‌شود. برای مو??قیت حتما نیاز به نام‌های بزرگی چون آمازون و… ندارید و لازم نیست که راهی ارتباطی با آنها برای بالا بردن ترا??یک سایت خود پیدا کنید. شما میتوانید برنامه همکاری با سایر ا??راد و وبسایت‌ها را خودتان گسترش بدهید و نتایج مثبت آن را مشاهده کنید.

دریا??ت ایمیل و مشخصات کاربران شما می‌توانید با وبسایتی دیگر همکار کنید و زمانی که کاربران سایتی دیگر اقدام به ارسال اطلاعاتی نظیر ایمیل و… می‌کنند شما نیز به عنوان گزینه‌ای مرتبط به آنها معر??ی بشوید. در واقع پلی ارتباطی میان شما و مخاطبانی که بنا به موضوع وبسایت دیگر با شما مرتبط و هماهنگ هستند ایجاد می‌ شود. این شیوه نیز یکی از شیوه‌های خوب بازاریابی اینترنتی است که به گسترش ارتباطات و ا??زایش ترا??یک وبسایت شما کمک می‌ کند.

بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل در سال هایی نه چندان دور متوسط بازگشت سرمایه برای کمپین‌های بازاریابی ایمیلی تنها ۴/۳ درصد بود. همین موضوع نشان می‌دهد که هنوز ??رصت‌های زیاد است??اده نشده‌ای در این حوزه وجود دارد و جای کار بسیار است. مثلا یکی از نکاتی که می‌تواند موجب رونق این نوع از بازاریابی اینترنتی بشود شخصی‌ سازی کردن ایمیل‌ ها برای مشتریان است. هد?? از انجام بازاریابی ایمیلی تبدیل مشتریان بالقوه به مخاطبان و??اداری است که برای همراهی با شما به وبسایت‌تان مراجعه می‌ کنند و باعث ا??زایش ترا??یک سایت می‌ شوند. تبلیغات آنلاین یا تبلیغاتی کلیکی گوگل در این شیوه از بازاریابی اینترنتی به ازای هر کلیکی که بر تبلیغات شما در اینترنت می‌ شود باید مبلغی پرداخت کنید. در این روش شما برای ا??زایش ترا??یک وبسایت خود بازدید خریداری می‌ کنید و ترا??یک را به شکل ارگانیک به دست نمی‌ آورید. یکی از مشهورترین انواع تبلیغات به ازای هر کلیک است??اده از تبلیغات موتورهای جستجو مثل گوگل است. در این روش وقتی کاربران اقدام به جستجوی عبارتی کلیدی می‌کنند که با عبارت کلیدی موجود در محتوای وبسایت شما یکی است به خاطر هزینه‌ ای که به گوگل پرداخت کرده‌اید شما را در صدر نتایج جستجو قرار می‌ دهد. برای بهبود این نوع از بازاریابی اینترنتی به موارد زیر توجه کنید:

  • سعی کنید در تولید کلمات کلیدی مرتبط با متن و محتوا دقت داشته باشید و با وسواس در انتخاب واژگان کلیدی امکان ظهور در نتایج بیشتری در موتورهای جستجو را ??راهم کنید.
  • سعی کنید در صورتی که ص??حان ??رود لندینگ برای مخاطبان خود طراحی می‌کنید میزان مرتبط بودن جذابیت و قانع‌کننده بودن آن برای مخاطب را ا??زایش بدهید.
  • گوگل و سایر موتورهای جستجو مانند بینگ با در نظر گر??تن امتیاز کی??یت به بررسی میزان اثربخشی واژه‌های کلیدی کمپین‌های پرداخت بازای هر کلیک و ص??حات ??رود و… می‌ پردازد. اگر وبسایتی بتواند امتیاز کی??یت خوبی دریا??ت کند برای پرداخت بازای هر کلیک تخ??ی?? خوبی دریا??ت خواهد کرد.طراحی سایت

است??اده از ابزارهای جانبی بازاریابی در طراحی سایت برای اینکه ترا??یک خوبی نصیبتان بشود می‌توانید از سایر بازاریابی اینترنتی مانند تولید محتوا در قالب کتابچه‌ های آنلاین برگزاری دوره‌های آنلاین ارائه نتایج مطالعات موردی و… بهره ببرید. می‌توانید با تولید کتابچه‌های الکترونیکی یا انتشار دستورالعمل‌های آموزشی مختل?? به است??اده بهتر مخاطب از محصول و خدماتتان کمک کنید. تولید و ساماندهی محتوایی مناسب به طوری که مخاطب بالقوه را جذب و به مخاطبی بال??عل و و??ادار تبدیل کند بسیار مهم است. برگزاری دوره‌های آنلاین و سایر روش‌های برقراری ارتباط با مخاطبان که به شکلی غیرمستقیم و تلویحی مخاطب را به سمت وبسایت شما روانه می‌کند بسیار موثر واقع خواهد شد.طراحی سایت ??روشگاهی میزبانی وب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...