رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
حلما93 مهمان

درباره هتل چهار ستاره ناشوتل در سنت پترزبورگ

پست های پیشنهاد شده

حلما93 مهمان

هتل ناشوتل به عنوان یکی از هتل های سنت پترزبورگ در جزیره واسیلو??سکی از طراحی زیبا برخوردار بوده و با تم باغ دکور شده است . بو??ه صبحانه این هتل غنی بوده و رستوران آن با انواع غذاهای سنتی روسی و اروپایی از میهمانان پذیرایی می کند . در این هتل برای است??اده مسا??ران اینترنت وای ??ای به صورت رایگان ارائه می شود . پذیرش در هتل 4 ستاره ناشوتل سنت پترزبورگ شبانه روزی است . در این هتل برای راحتی مسا??ران تجاری مرکز بیزنس و امکانات برگزاری جلسه و میهمانی در نظر گر??ته شده است . تراس ، لاندری ، خشکشوئی ، صندوق امانات ، امکانات ویژه معلولین ، اتاق های خانوادگی ، خدمات دربان و روم سرویس از دیگر امکاناتی است که هتل ناشوتل برای مسا??ران ??راهم نموده است .

 

nashotel_saint_petersburg4-qpr.jpg

 

هتل ناشوتل سن پترزبورگ 58 اتاق غیر سیگاری شامل اتاق استاندارد ، اتاق استاندارد سینگل ، اتاق اجرائی ، اتاق خانوادگی و اتاق استودیو برای اقامت مسا??ران آماده نموده است . تمامی اتاق های هتل عایق صوتی و غیر سیگاری بوده و با امکانات مدرن تجهیز شده اند . در اتاق ها سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای تعبیه شده و امکان دسترسی به اینترنت وای ??ای ??راهم شده است . مینی بار ، جعبه امن ، حمام اختصاصی با دوش ، لوازم بهداشتی ، میز مطالعه ، کمد ، تل??ن و سشوار از دیگر مواردی هستند که در واحدهای اقامتی هتل Nashotel سنت پترزبورگ به چشم می خورد .

  • آدرس هتل ناشوتل سنت پترزبورگ : 11-ya Liniya Vasilevskogo Ostrova 50, Vasileostrovskiy district, 199178 Saint Petersburg, Russia
  • تل??ن هتل ناشوتل در سنت پترزبورگ : 8123232231 - 7+

 

 

nashotel_saint_petersburg3-qpr.jpg

 

nashotel_saint_petersburg5-qpr.jpg

 

nashotel_saint_petersburg2-qpr.jpg

 

nashotel_saint_petersburg1-qpr.jpg

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...