رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
amozeshbargh

آموزش برق ساختمان درجه 1

پست های پیشنهاد شده

[h=1]آموزش برق ساختمان درجه 1[/h]

آموزش برق ساختمان درجه 1 دارای سر??صلهای مهارتی خوبی در بین رشته های برق می باشد در دوره آموزش برق ساختمان کارآموزان مراحل سیم کشی، نصب سیستم های روشنایی، نصب سیستم های امنیتی و دربهای اتوماتیک را به صورت عملی انجام می دهند مجتمع آموزشی برق با آموزشهای تخصصی و عملی همواره سعی بر تربیت نیروی کاری مجرب دارد و مهم ترین اصل ما برگزاری دوره های آموزشی باکی??یت می باشد. [h=2]سر??صل های آموزش برق ساختمان درجه 1[/h]

  • [h=3]آموزش استانداردهای سیم کشی ساختمان[/h]

در برق کشی ساختمان امروزه می بایست تمامی وسایل مطابق استاندارد جهانی iec نصب شوند و استاندارد سیم کشی نیز از این موضوع مستثناء نیست و در این دوره تمامی استانداردها به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.

  • [h=3]آموزش نصب تجهیزات روشنایی و ح??اظتی ساختمان[/h]

تجهیزات روشنایی شامل انواع لامپ ها، مهتابی ها، نور مخ??ی ساختمان و … می باشد که برای نصب آنها نیاز به است??اده از تجهیزات مرتبط و مختل??ی است.

  • [h=3]آموزش نصب دوربین مداربسته به صورت عملی در کارگاه[/h]

دوربین های مداربسته تجهیزات نظارتی و امنیتی هستند که برای تصویر برداری از سازمانها از آنها است??اده می شود در این دوره نصب دوربین های مداربسته آنالوگ، hd و ip به همراه انتقال تصویر بر روی موبایل و کامپیوتر به صورت تخصصی آموزش داده خواهد شد.

  • [h=3]آموزش نصب سیستم اعلام سرقت به صورت عملی در کارگاه[/h]

برای بالا بردن امنیت هر سازمانی از سیستم های اعلام سرقت یا دزدگیرهای اماکن است??اده می شود این سیستم ها با تشخیص حرکت غیر مجاز در محیط یا ورود غیر مجاز ??عال شده و آلارم میزنند و حتی قابلیت تماس تل??نی با صاحب سازمان برای اطلاع از وقوع سرقت را نیز دارند که در دوره برق ساختمان درجه 1 سه مدل مختل?? از این سیستم ها آموزش داده می شود.

  • [h=3]آموزش نصب سیستم اعلام حریق به صورت عملی در کارگاه[/h]

از اعلام حریق برای تشخیص حریق و نشتی های گاز است??اده می شود این سیستم هوشمند با تشخیص حریق بلا??اصله آلارم زده و باعث می شود در کوتاه ترین زمان از خسارات ناشی از آتش سوزی جلوگیری شود اعلام حریق ها در دو نوع متعار?? و آدرس پذیر هستند که نوع متعار?? یا کانونشنال از آنها جزء سر??صل های نصب عملی در برق ساختمان درجه 1 می باشد

  • [h=3]آموزش نصب آنتن مرکزی به صورت عملی در کارگاه[/h]

آنتن مرکزی در آپارتمانها و مجتمع هایی که تعداد واحد زیادی از آنها می خواهند به شبکه های تلویزیونی وصل شوند و یا تمامی واحد ها میخواهند به دوربین های مداربسته دسترسی تصویری داشته باشند بسیار کاربردی است با نصب آنتن مرکزی دیگر نیازی به نصب آنتن جداگانه برای هر واحد نمی باشد.

  • [h=3]آموزش نصب تل??ن سانترال ((ویژه و رایگان)) به صورت عملی در کارگاه[/h]

تل??ن سانترال یک مرکز مخابراتی مجزا برای یک سازمان ایجاد می کند که ا??راد سازمان می توانند به صورت رایگان با یکدیگر در ارتباط باشند و دسترسی چند خط شهری به تمامی ا??راد از طریق سانترال انجام می پذیرد همچنین اپراتور گویا و گروه انتظار نیز از دیگر قابلیت های سانترال می باشد.

  • [h=3]آموزش نصب جک برقی پارکینیگی به صورت عملی در کارگاه[/h]

جک های برقی پارکینگی برای باز و بست دربهای مختل?? به صورت برقی، اتوماتیک و کنترل از طریق ریموت مورد است??اده قرار می گیرند.

  • [h=3]آموزش نصب کرکره برقی به صورت عملی در کارگاه[/h]

نسل جدیدی درب های اتوماتیک کرکره های برقی هستند که جایگزین کرکره های قدیمی شده اند که با نصب این نوع کرکره ها تنها با ??شردن دکمه ریموت می توان کرکره را به بالا و پایین هدایت نمود.

  • [h=3]آموزش نصب اپراتور شیشه ای به صورت عملی در کارگاه[/h]

اپراتورهای شیشه ای درب های اتوماتیک هوشمند هستند که با تشخیص حرکت ا??راد درب را برای ورود و خروج باز و بسته می کنند.

  • [h=3]آموزش نقشه کشی و نقشه خوانی برق ساختمان[/h]

برای اجرای هر پروژه برق ساختمان نیاز به نقشه خوانی دقیق می باشد همچنین انجام نقشه کشی از دیگر ملزومات برقکاری ساختمان است.

  • [h=3]و…[/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]آموزش برق ساختمان درجه 2[/h]

آموزش برق ساختمان درجه 2 پایه ای برای یادگیری سیم کشی و نصب تجهیزات برق ساختمان می باشد در این دوره آموزشی هنرجویان به صورت تخصصی نصب تجهیزات ساختمانی را در کارگاه مجهز مجتمع آموزشی برق تحت نظر اساتید با تجربه انجام خواهند داد و در پایان دوره گواهینامه ??نی و حر??ه ای را دریا??ت خواهند نمود. [h=2]سر??صل های آموزش برق ساختمان درجه 2[/h]

  • [h=3]معر??ی تجهیزات و لوازم برق ساختمان[/h]

در برق ساختمان تجهیزات مختل??ی بکار می رود از جمله این تجهیزات می توان به لوازم روشنایی، انواع کلید و پریزها، آی??ون های صوتی و تصویری، تابلو برق ساختمان، انواع لوله ها، سیم ها و…

  • [h=3]آموزش استانداردهای مربوط به برق کشی ساختمان[/h]

منظور از استاندارد نحوه نصب و محل نصب صحیح تجهیزات ساختمان می باشد در برق کشی ساختمان نمره سیم ها،ارت??اع نصب کلید و پریزها، محل نصب لامپها و سایر لوزام دارای مشخصات یا استاندارد خاصی است که می بایست کارآموزان ??راگیرند.

  • [h=3]آموزش نقشه کشی و نقشه خوانی در برق ساختمان[/h]

برای اجرای یک پروژه برق ساختمان تکنسین باید قادر به نقشه خوانی و تحلیل شماتیک نقشه باشد از جمله موارد آموزشی دوره برق ساختمان درجه 2 مبحث نقشه خوانی و نقشه کشی می باشد.

  • [h=3]آموزش نصب انواع کلید، پریز و سایر تجهیزات روشنایی ساختمان[/h]

نصب عملی و صحیح تجهیزات مختل?? ساختمان در کارگاه به کارآموزان آموزش داده خواهد شد تا با انجام آن مهارت لازم را برای بازار کار کسب نمایند.

  • [h=3]آموزش نصب آی??ون صوتی و تصویری[/h]

سیم کشی و نصب آی??ون صوتی و تصویری در کارگاه به صورت عملی توسط کارآموزان انجام خواهد شد.

  • [h=3]آموزش سیم کشی اعلام حریق ساختمان ها[/h]

اعلام حریق ها تجهیزاتی برای آشکار سازی حریق هستند در دوره آموزشی برق ساختمان درجه 2 سیم کشی توکار این تجهیزات بیان خواهد شد.

  • [h=3]آموزش سیم کشی دوربین مداربسته ساختمان ها[/h]

دوربین های مداربسته تجهیزاتی امنیتی هستند که در ساختمان ها برای نظارت تصویری از آنها است??اده می شود سیم کشی این سیستم ها در آموزش برق ساختمان درجه 2 بیان می شود.

  • [h=3]آموزش نصب تابلوهای ساختمانی تک??از و سه ??از[/h]

تابلوهای کنتور، تابلو ??یوزها برای مدیریت و نصب لوازم اندازه گیری و ح??اظتی در ساختمان ها کاربرد الزامی دارند.

  • [h=3]آموزش نصب استاندارد تجهیزات برای دریا??ت تاییدیه مهنس ناظر[/h]

برای تایید پروژه های انجام شده از طر?? سازمان نظام مهندسی برق استانداردهایی آموزش داده خواهد شد تا کارآموزان به راحتی بتوانند تاییدیه این استانداردها را از سازمان نظام مهندسی بگیرند.

  • و…

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...