رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaff

ایمپلنت چه مزیت هایی دارد

پست های پیشنهاد شده

maziyatha.jpg

 

ایمپلنت یا کاشت دندان پایه ای قوی به عنوان جایگزینی برای ریشه دندان است و دندان دائمی یا متحرک مطابق با دندان های طبیعی روی آن قرار می گیرد.

 

از جمله مزایای ایمپلنت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

بهبود ظاهری دندان:ایمپلنت دندان با استخوان ??ک ترکیب می شود و به همین دلیل دندان دائمی خواهد بود و به دلیل اینکه ایمپلنت مانند دندان طبیعی است احساسی مانند دندان خودتان به آن خواهید داشت.

 

بهبود گ??تاری:با دندان مصنوعی به دلیل اینکه اتصالات ضعی?? دارد ممکن است در گ??تار شما را با مشکل مواجه کند اما ایمپلنت به دلیل اینکه درون استخوان ??ک قرار می گیرد و ثابت است در صحبت کردن مشکگلیی برای شما ایجاد نمی کند و به راحتی می توانید صحبت کنید.

 

بهبود غذا خوردن:دندان مصنوعی ممکن است جویدن غذا را برایتان دشوار کند اما ایمپلنت همانند دندان طبیعی خودتان است و به همین دلیل به راحتی می توانید غذا را بجوید و میل کنید.

 

ا??زایش اعتماد به ن??س:ایمپلنت دندان با برگرداندن لبخندتان به شما احساس بهتری نسبت به خودتان به شما می دهد و موجب ا??زایش اعتماد به ن??س شما می شود.

 

سلامت دهان و دندان را بهبود می بخشد:با توجه به اینکه در ایمپلنت دندان های کناری تراش نمی خورد و دست نخورده باقی می ماند می تواند در بهداشت دهان و دندان تأثیر داشته و موجب طولانی شدن بهداشت آن شود.

 

ماندگاری بالا:ایمپلنت دندان سال های زیادی با دوام و ماندگار باقی می ماند و اگر به خوبی از آن ها مراقبت شود تا آخر عمر نیز باقی می ماند.

 

ح??ظ استخوان ??ک:حجم استخوان ??ک علاوه بر این که محا??ظ ریشه دندان است تأثیر زیادی در ظاهر ا??راد دارد.ایمپلنت دندان می تواند حجم استخوان ??ک را در نقاطی که دندان از بین ر??ته ح??ظ کند.

 

و به طور کلی ایمپلنت دندان به دلیل اینکه با دندان های طبیعی ت??اوتی ندارد و همچنین به دلیل اینکه به تراشیدن دندان های کناری نیاز ندارد و موجب آسیب دیدن دندان های کناری نمی شود بهترین و محبوب ترین راه حل شناخته شده برای جایگزینی دندان های از بین ر??ته است.

 

بدون در نظر گر??تن دندان های عقل ما ۲۸ دندان در دهان داریم که از این تعداد ۸ دندان دیده می شود و مورد توجه دیگران قرار می گیرد و به همین دلیل این ۸ دندان وجهه زیبایی دارند اما ایمپلنت تنها برای زیبایی دندان به کار نمی رود و برای جایگزین دندان های عقبی که ممکن است در غذا خوردن ا??راد را با مشکل مواجه کند و نیز برای جلوگیری از حرکت دندان های دیگر و همچنین پر کردن ??ضای خالی که با از دست ر??تن دندان های ایجاد شده نیز از
به عنوان بهترین روش درمان می توان است??اده کرد.

 

باید گ??ت که تعداد ایمپلنت ها مشکلی ایجاد نمی کند و برای کسانی که همه دندان های خود را از دست داده اند نیز می توان از ایمپلنت دندان است??اده کرد و از ایمپلنت برای جایگزین کردن همه دندان های از دست ر??ته است??اده کرد که در این مواقع لازم است بسته به اندازه ??ک از ۸ یا ۶ ایمپلنت برای هر ??ک است??اده کرد که ۱۴ دندان می تواند در هر ??ک و روی ۸ ایمپلنت قرار بگیرد.منبع:

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...