رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
tanaz22

درب های ریلی چه کاربردی دارند؟

پست های پیشنهاد شده

 

 

از سری درب*های بدون لولا می توان به دو مورد کشویی داخلی و کشویی شیشه ای که اسلایدی هستند اشاره نمود که از مدل اول یعنی درب کشویی داخلی برای دستشویی و یا پوشاندن ??ضایی که در آن وسیله ای مانند آبگرمکن قرار دارد و یا به عنوان درب کمد دیواری ها یا ... وجود دارد است??اده می شود و از مدل دوم برای درهای خارجی به کار برده می شود.

ساختار کلی این مدل از درب ها به این گونه است که یک لنگه از این درب برای باز شدن به سمت چپ یا راست می رود و میتوان از آن گذشت که این درب ها برای باز و بسته شدن نیازمند وارد آوردن نیروی شدیدی نبوده و به راحتی می توان آنها را باز و بسته کرد و بر روی ریل خود جابجا کرد.

از مزیت های مهم و قابل توجه این مدل از درب ها می توان به وارد زیر اشاره نمود:

1. این درب ها ??ضای ناچیزی را اشغال می کنند

2. نصب و راه اندازی آنها آسان بوده و همچنین به راحتی می توان انها را تمیز کرد

3. اگر یک ورودی با ابعاد عرض گسترده دارید اما ??ضای کلی شما محدود است می توانید از ترکیب درب های کشویی و نیز اتوماتیک که دو طر??ه هم هستند بهره گیرید

4. امنیت بسیار بالا و مقاوم بودن این درب ها از ویژگی های منحصر به ??رد این مدل است

5. این مدل از درب ها دارای چشمی هایی جهت کنترل برای برخورد نکردن با موانع را نیز دارا می باشد

6. کم سر و صدا بودن درب ها به هنگام باز و بسته شدن

7. به راحتی می توان این درب های کشویی را به اتوماتیک تبدیل کرده که برای این کار نیاز به صر?? کردن هزینه زیاد و یا تعویض مجدد درب نخواهد بود

تا اینجا از مزایای این درب ها گ??تیم اما لازم به ذکر است که به یکی از معایب این درب هم اشاره کنیم و آن این است ک سرعت باز و بسته شدن آنها بسیار کم و پایین می باشد.

مورد قابل توجه دیگری که در مورد
قابل بحث است، تمیز کردن آنهاست.

برای تمیز کردن درب های کشویی که بیرونی هستند و به راحتی باز می شوند می توان از یک قلمو است??اده کرد اما اگر به راحتی قابلیت باز شدن نداشتند می توان شیارهای موجود در چهارچوب را با یک ??رچه پاکسازی کرد و ق??ل درب را می توان با به کار بردن روغن های روان کننده تمیز نمود اما اگر بعد از پاک کردن و زدودن آلودگی ها همچنان درب به زحمت باز و بسته میشد باید احتمال بروز مشکل از بالا یا پایین آن درب را داد.

در انواعی از این درب های کشویی که بیرونی هستند در بخش پایینی آن یک پیچ تنظیم کننده وجود دارد که بعضی اوقات با شل شدن و یا زیادی س??ت شدنش، در ر??ت و برگشت درب بر روی ریل خلل ایجاد می کند که می توان با تنظیم مجدد این پیچ، مشکل را ر??ع نمود.منبع:

  • Like 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...