رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahdiyeh71

سنگهاى شفابخش ، خرافات يا واقعيت

پست های پیشنهاد شده

سنگهاى ش??ابخش براى کودکان به راستى سنگهاى هداياى از جانب زمين هستند . به نظر مى رسد که کودکان نوعى جاذبه و گرايش طبيعى نسبت به سنگها دارند و دلشان مى خواهد هر نوع سنگ يا کريستالى را از زمين برداشته و آن را به طور کامل کش?? کنند . در اين گونه مواقع ، آنها تمام حواس خود را بکار مى گيرند و دوست دارند ب??همند هر کريستالى به چه چيزى شباهت دارد ، آن را با سرانگشتان خود لمس مى کنند ، يا حتى کريستال را به ساير نقاط بدن خود مى مالند . آنها کنجکاوند که بدانند وقتى که يک کريستال به زمين يا درون آب مى ا??تد چه صدايى مى دهد ، و يا چه بو و مزه اى دارد .بعضى کودکان از حواس ??راوانى خود است??اده مى کنند تا بگويند که کريستالها به آنها چه مى گويند . حتى بدون اينکه آموزشى به آنها داده شده باشد به گونه اى اسرارآميز ، از سنگها براى درمان خود است??اده مى کنند . بچه ها خيلى سريع مى توانند نسبت به نيروى درمانى سنگها واکنش نشان دهند .??رزندان خود را به ??روشگاههاى سنگ و جواهر آلات و سنگهاى معدنى ، نمايشگاهها و موزه هاى سنگهاى قيمتى ، يا مناطقى مثل غارها و معادن ببريد و بگذاريد سنگ کريستالى را که دوست دارند بردارند . آنها اغلب اوقات کريستالهايى را که براى بهبود و درمان آنها م??يد است انتخاب مى کنند .

 

كانى ها و سنگ هاى با ارزش به علت ساختار اتمى كامل و انرژى بسيارى كه دارند و نورهاى ناب رنگى و درخشان كه از خود مى تابانند در كنار دانش پزشكى، بدون خطرآ??رينى مى توانند اثرهاى مثبتى بر جاى بگذارند. ولى اين حر?? دليل بر اين نيست كه سنگ ها به تنهايى معجزه مى كنند، بلكه اين سنگ ها همراه و در كنار درمان هاى پزشكى تأثيرات م??يدى را بر بيمارى ها دارند. ارتعاشات متغير در حوزه بدن تعادل جسم و جان را به هم مى ريزد و اين ناهماهنگى است كه باعث بيمارى مى شود. در اين زمان است كه مى توان با كمك گر??تن از ارتعاشات كانى ها و سنگ هاى باارزش، اين ناهنجارى هاى به وجود آمده را كنترل كرد و هماهنگى لازم را در جسم و جان دوباره ايجاد كرد.

 

درمان با سنگ هاى ش??ابخش و باارزش براى زن و مرد و كودك نيز در هر سنى مناسب است و هيچ خطرى ندارد. در صورتى كه اين كار با آگاهى و دانش لازم انجام شود . خاصيت اين سنگ ها عمدتأ به خاطر اين است که مى تواند هر نوع احساس من??ى را از وجود شخص بيرون بکشد و ضمير او را پاک و ش??ا?? کند . در مورد کودکان مى تواند اضطراب و آش??تگى ناشى از بلوغ ، يا هر نوع غم و ا??سردگى مربوط به شکست تحصيلى ، يا شنيدن اخبار ناخوشايند مثل طلاق يا مرگ ، و غيره را در آنها از بين ببرد . ياقوت ارغوانى در اين گونه موارد تمام احساسات من??ى را به طر?? خود جذب مى کند و به کودک آرامش مى بخشد . براى بچه هايى که ناتوانى هاى گوناگون دارند و يا دچار مشکلات جسمى و روحى هستند چند تکه سنگ ياقوت ارغوانى در اتاق آنها باعث مى شود اين نيروهاى من??ى از وجود آنها تخليه شود و اتاق آنها به يک وضعيت آرام و متعادل برگردد . براى درمان دردهاى موضعى ، سنگ ياقوت ارغوانى را به طور مستقيم به مدت 20 دقيقه در روى محل درد يا اطرا?? آن بگذاريد تا تسکين يابد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حجر سيلان

 

حجر سيلان يا « سنگ نيروي جنسي » تقويت كننده نيروي جنسي و قواي جسماني است. هنگامي كه در جريان زندگي روزمره دچار خستگي و محروميت و بي مهري قرار مي گيريد حجر سيلان مي تواند قواي تحليل ر??ته را به شما بازگرداند و به شما روحيه و نشاط ببخشد. حجر سيلان همچنين تقويت كننده قواي ج ن س ي است

 

چشم ببر

 

سنگ « چشم ببر » با لايه هاي نازك قرمز رنگي كه در آن وجود دارد هنگامي كه به سمت جلو و عقب تكان داده مي شود نور را در مسير معيني منعكس مي كند و به نظر مي رسد چشم يك ببر به شما خيره شده است! اجازه دهيد كودكتان نيروي اين سنگ را كش?? كند . اين سنگ براي بچه هايي كه از نظر روحي سركوب شده اند بسيار خوب است و قواي روحي – رواني آنها را تقويت مي كند.

 

اشك سرخپوست

 

اشك سرخپوست يا « سنگ غم » خيلي تيره است ولي در عين حال نور را از خود عبور مي دهد. اگر شما تكه كوچكي از آن را جلوي نور نگه داريد مي توانيد همچون شيشه، طر?? ديگر را ببينيد. به هرحال ، اگر شما از سنگ اشك سرخپوست براي جذب احساسات من??ي است??اده كنيد، خواهيد ديد كه قسمتي از ??ضاي دروني آن تيره و كدر مي شود و گاهي اوقات بعد از برطر?? شدن غم و اندوه ، دوباره ش??ا?? مي گردد.اشك سرخپوست كمك مي كند كه اشكهاي زنان از چشمانش جاري شود و همه موانعي را كه ??رد را از تجربه غم و اندوه سنگين باز مي دارد از ميان بر مي دارد. اين سنگ همه عقده هاي ??روخ??ته را بيدار مي كند و باعث سبك شدن روح شخص مي شود. اين سنگ سپس غم و اندوه شخص را از او مي گيرد و تغيير رنگ مي دهد و تيره مي شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سنگ ش??ا?? ( حجرالبرق)

 

حجرالبرق يا « سنگ رهبري »* يك سنگ تقويت كننده و نيرودهنده است كه انرژي قلب را احيا مي كند و ميان انرژيهاي زنانه و مردانه در بدن تعادل ايجاد مي كند. اين سنگ سبز رنگ است و بسيار دوست داشتني و محا??ظ قلب است. بسياري از بچه هايي كه خجالتي ، ترسو و مطيع و سربه زير هستند، براي بازيابي اعتماد به ن??س نياز به چنين سنگي دارند.

 

اين سنگ به شخص كمك مي كند تا ??عال باشد و كارش را آنطور كه خودش مي خواهد شروع كند و خلاصه ابتكار عمل را در دست مي گيرد و بچه هايي كه دچار تنگي ن??س هستند، به سوي اين سنگ جذب مي شوند زيرا اين سنگ ريه ها را باز مي كند و باعث مي شود احساس سبكي و آرامش كنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کوارتز صورتي

 

كوارتز سرخ يا « سنگ عشق و دوستي» يكي ديگر از سنگهاي چند منظوره ش??ابخش است به ويژه براي كودكاني كه احساسات آزاردهنده و يا تمايلات پرخاشگرانه دارند. كوارتز سرخ مي تواند زخمهاي يك قلب شكسته را كه در اثر رو در رويي با واقعيتي تلخ و خشن ، آسيب ديده است التيام بخشد.

 

كوارتز سرخ براي بچه هايي كه بيقرار و بسيار ??عال هستند و مبتلا به تشويش و نگراني، ترس، اضطراب، دلواپسي و بسياري از اختلالات روحي ديگر هستند آرامش را به ارمغان مي آورد.

 

برخي ??وايد عصب شناسي نيز دارد. يعني اگر اين سنگ را در بالاي مراكز عصبي مربوطه نگه داريم، گر??تگي عضله را از بين مي برد و عضله شل مي شود. در مورد قلب هاي جوان، كوارتز سرخ مي تواند كمك كند تا چاكراهاي قلب باز نگه داشته شود، و به قلب حيات مي بخشد و آن را ح??ظ مي كند.

اين سنگ انرژي هاي خوب را وارد قلب كرده و از ورود انرژي هاي بد جلوگيري مي كند.

 

برطر?? كننده احساسات من??ي و تقويت كننده عشق و انعطا?? پذيري در مردان است .

اين سنگ داراي انرژي ترکيبي عظيمي است که برحي اثرات ش??ابخش آن ذکر مي گردد:

- کسب انرژي هاي مثبت و تامين انرژي هاي از دست داده شده

- بهبود لک هاي صورت و يا بدن همچنين جهت درمان بيماريهاي معده ( بجز زخم معده)

- تقويت امواج مثبت و انرژي زا

 

کسب انرژي هاي مثبت و تامين انرژي هاي از دست داده شده

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ کوارتز صورتي را داخل يک ليوان آب سرد انداخته و پس از ده دقيقه سنگ را خارج نوده و آب را بنوشيد و سنگ را به مدت بيست دقيقه بر روي چشم سوم خويش قرار دهيد.

 

بهبود لک هاي صورت و يا بدن همچنين جهت درمان بيماريهاي معده ( بجز زخم معده)

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ کوارتز را به مدت ده دقيقه در آ??تاب داغ ظهر گذاشته و سپس آن را داخل مقداري شير گرم شده ( نه به حالت جوشيده) به مدت ده دقيقه قرار دهيد،( چنانچه شير گوس??ند و يا بز باشد بهتر است ). سپس سنگ را خارج نموده و سه قاشق غذاخوري قبل از هر وعده غذاي روزانه ميل نموده و به مدت يک ساعت پس از آن چيز ديگري نخوريد. اين روش را تا پنج روز تکرار کنيد.

 

تقويت امواج مثبت و انرژي زا

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ کوارتز صورتي را داخل يک تکه پارچه کتان آبي و يا س??يد رنگ گذاشته و بر روي چشم سوم خويش به مدت بيست دقيقه قرار دهيد. بهتر است در مکاني آرام دراز بکشيد.

 

توصيه:

نيروي مغناطيسي موجود در اين سنگ جهت ا??راد مبتلا به سرطان ريه بسيار مضر بوده و بيماري آنها را تشديد و تثبيت مي نمايد.

همانگونه که مي دانيد چنانچه يک بيماري در انسان تثبيت شود، امکان درمان آن بسيار ناچيز و گاه غيرممکن مي گردد. بنابراين به ا??راد مبتلا به سرطان ريه تاکيد مي شود اين سنگ را هرگز لمس ننموده و درهاله ي خويش نيز قرار ندهند. همچنين سنگ کوارتز نبايد در کنار وسايل شخصي و مواد خوراکي مورد مصر?? اين ا??راد قرار گيرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هماتيت

 

هماتيت يا « سنگ استرس » نوعي كريستال است كه براي تقويت منطق ، توانائيهاي رياضي ، ت??كر منطقي و دانش عميق بكار مي رود. اين سنگ همچنين خلاقيت ??رد را ا??زايش مي دهد و باعث ا??زايش تمركز مي شود. هماتيت هرگونه امواج من??ي را به سوي صاحب آن باز مي گرداند و مانع از استرس و ??شار روحي شما مي شود. اين كريستال مثل تكه اي آهنربا ، درد پا يا درد كمر را جذب مي كند و براي ر??ع دردهاي عضلاني يا م??اصل نيز م??يد است. هماتيت براي ر??ع بيخوابي نيز مورد است??اده قرار مي گيرد.

 

 

ياقوت ارغواني

 

ياقوت ارغواني يكي از بهترين سنگهاي ش??ابخش است. خاصيت اين سنگ عمدتاً به خاطر اين است كه مي تواند هرنوع احساس من??ي را از وجود شخص بيرون بكشد و ضمير او را پاك و ش??ا?? كند.

در مورد كودكان مي تواند اضطراب و آش??تگي ناشي از بلوغ، يا هرنوع غم و ا??سردگي مربوط به شكست تحصيلي، يا شنيدن اخبار ناخوشايند مثل طلاق يا مرگ ، و غيره را در آنها از بين ببرد.

ياقوت ارغواني در اين گونه موارد تمام احساسات من??ي را به طر?? خود جذب ميكند و به كودك آرامش مي بخشد. براي بچه هايي كه ناتواني هاي گوناگون دارند و يا دچار مشكلات جسمي و روحي هستند چند تكه سنگ ياقوت ارغواني در اتاق آنها باعث مي شود اين نيروهاي من??ي از وجود آنها تخليه شود و اتاق آنها به يك وضعيت آرام و متعادل برگردد. براي درمان دردهاي موضعي، سنگ ياقوت ارغواني را به طور مستقيم به مدت 20 دقيقه در روي محل درد يا اطرا?? آن بگذاريد تا تسكين يابد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زمرد

 

سنگ زمرد با وجود مدارات و ذرات و انرژ??ي هاي درماني جهت درمانهاي زير م??يد مي باشد:

- درمان بيماري هاي عصبي ، اختلالات رواني ، ا??سردگي ، اضطراب

- تثبيت انرژي درمانگر بر روي بيمار

- درمان بي خوابي و کم خوابي و آرامش بخشيدن به ا??راد

- درمان انواع دردهاي معده

 

درمان بيماري هاي عصبي ، اختلالات رواني ، ا??سردگي ، اضطراب

طريقه است??اده :

يک قطعه سنگ زمرد را به مدت بيست و چهار ساعت داخل هاله ي بيمار ( بر روي بدن ) درون يک تکه پارچه ي نخي س??يد رنگ قراردهيد . اين عمل با توجه به ظر??يت هاله ي اطرا?? بدن ا??راد ، به مدت پنج الي ده روز اثر گذار خواهد بود . جهت درمان قطعي ، مي بايستي سنگ بمدت دو ماه دائما نزد بيمار باشد تا درمان به طور کامل انجام شود .

 

تثبيت انرژي درمانگر بر روي بيمار

طريقه است??اده :

يک قطعه سنگ زمرد را بر روي چشم سوم بيمار قرار داده و ??رد درمانگر به انرژي دادن بپردازد . سپس سنگ را بر روي محل درد و يا بيماري گذاشته و دوباره درمانگر انرژي درماني کند .

 

درمان بي خوابي و کم خوابي و آرامش بخشيدن به ا??راد

طريقه است??اده :

يک قطعه سنگ زمرد را به مدت ده دقيقه بر روي چشم سوم خويش قرار دهيد . سپس آن را با آب سرد بشوييد تا انرژي هاي من??ي جذب شده به سنگ خارج گردد . چنانچه بي خوابي شما مربوط به سيستم مغزي باشد ، اين روش م??يد مي باشد و در صورتي که بيماري بر اثر ??کر و خيال و ... باشد ، قابل است??اده نيست .

 

درمان انواع دردهاي معده

طريقه است??اده :

هنگام درد ، يک قطعه سنگ زمرد را داخل مقداري آب جوشيده به مدت پنج دقيقه حرارت دهيد و پس از سرد شدن ، يک ليوان از آب را بنوشيد . چنانچه دچار زخم معده و يا ورم معده نباشيد ، اين روش به سرعت اثر مي کند . همچنين قبل از است??اده از سنگ آن را کاملا ضد ع??وني و شستشو نماييد تا عاري از ميکروب گردد . اين نوع آب درمانگر را هميشه به صورت تازه تهيه کنيد تا موثر باشد .

 

توصيه:

توصيه مي شود ا??راد مبتلا به ديابت و چربي خون ، از تماس با سنگ زمرد اجتناب کنند ؛ چرا که براي آنها مضر است و باعث تشديد و تثبيت بيماري مي شود . اين سنگ حتي نبايد با هاله ي چنين ا??رادي تماس داشته باشد . همان طور که مي دانيد ، چنانچه يک بيماري تثبيت شود ، ديگر درمان نخواهد شد.( توضيحات بيشتر را مي توانيد در کتاب « انرژي درماني و بيماري ها » از همين نويسنده مطالعه کنيد).

 

نکته:

نيروي مخصوص درمان ا??راد عصبي و رواني ( شديد ) :

آزاد نمودن اين انرژي مضر بوده و به سختي انجام مي شود .

 

هاله ي آتشين و کاملا قرمز رنگ زمرد :

اين هاله تحت تا ثير نيروي قبل قرار مي گيرد و داراي 20 سانتيمتر ارت??اع است . چنانچه به اين سنگ مدتي تمرکز کنيد ، آن را به رنگ قرمز به همراه کمي رنگ آبي و يا سرمه اي و يا بن??ش در قبل از هاله مشاهده خواهيد کرد . البته رنگ هاله هميشه قرمز بوده و گاه درجه ي روشني و يا تيره بودن آن تغيير مي کند .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

يشم سبز

 

 

يشم سبز يا «*سنگ تسكين دهنده احساسات » را به راحتي مي توان براي بچه ها تهيه كرد و مثل جواهرآلات معمولي مورد است??اده قرار داد. بچه هاي حساس و هيجاني ، اغلب به يك وسيله محا??ظت كننده احتياج دارند كه همراهشان باشد و از اين طريق مطمئن شوند كه احساساتشان بر آنها غلبه نمي كند و آنها را تحت تأثير قرار نمي دهد. اين سنگ اعتماد به ن??س، و اتكا به خويشتن را در بچه تقويت مي كند.يشم سبز به ??رد ايمان مي بخشد تا در زندگي به تك تك آرزوهاي خود برسد.

 

يشم سبز يا « كريستال آرامش بخش »* كه « سنگ ورزش » نيز ناميده مي شود، تقويت كننده چالاكي و چابكي ??رد است. اكثر مردان شرق دور ، با ??وايد اين سنگ آشنا هستند. كساني كه از اين سنگ است??اده كرده اند مي گويند پا به پاي ا??زايش سلامتي ??رد ، رنگ اين سنگ تيره تر مي شود و هر چقدر از سلامتي ??اصله بگيريد رنگ آن روشنتر مي شود. يشم سبز به احساسات و عواط?? ??رد آرامش مي دهد و باعث تقويت قواي جسماني او بعد از جراحيهاي كوچك ، طلاق ، ضايعه دردناك مرگ نزديكان ، يا از دست دادن شغل مي شود. بعضي ها نيز مي گويند اين سنگ خوش شانسي مي آورد.

 

انرژي هاي نه??ته در اين سنگ داراي ??وايد زير ميباشد:

- درمان بيماريهاي کبد و روده اي و همچنين امراض پوستي منشاء گر??ته از اختلالات آنها

- درمان سردرهاي مزمن، ميگرن و همچنين جهت کنترل نمودن نيروهاي درون و پيشبرد آنها در مسير صحيح

- آرامش بخشيدن به ا??راد مبتلا به استرس

 

درمان بيماريهاي کبد و روده اي و همچنين امراض پوستي منشاء گر??ته از اختلالات آنها

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ يشم سبز را به مدت بيست دقيقه داخل مقداري محلول آب ميوه هاي مختل?? ( بجز گلابي و کيوي) قرار داده و پس از برداشتن سنگ( سنگ را بلا??اصله درون مقداري آب بگذاريد تا انرژي هاي از دست ر??ته آن شارژ گشته و جهت د??عات بعد قابل است??اده باشد)، روزي دو الي سه بار و هر د??عه دو قاشق از اين آب ميوه انرژي دار ميل کنيد. توجه داشته باشيد که اولين مصر?? اين دارو در هر روز بصورن ناشتا و قبل از ساعت 9 باشد و تا سي دقيقه پس از ميل نمودن آن هيچ چيز نخوريد.

همچنين بهتر است وعده دوم مصر?? دارو قبل از غروب خورشيد بوده و هر روز بصورت تازه تهيه شود چرا که امواج ش??ابخش آن ??قط براي يک روز باقي مي ماند. گاه نيز با توجه به نوع يشم ، ??قط به مدت 10 الي 12 ساعت قبال است??اده مي باشد.

 

 

 

درمان سردرهاي مزمن، ميگرن و همچنين جهت کنترل نمودن نيروهاي درون و پيشبرد آنها در مسير صحيح.

طريقه است??اده:

جهت درمان سردرد و ميگرن: يک قطعه سنگ يشم سبز را به مدت سه دقيقه در آ??تاب گذاشته و سپس آن را به مدت پانزده دقيقه بر روي چشم سوم ( چاکراي ششم) خويش قرار داده و دراز بکشيد و آرام باشيد. پس از برداشتن سنگ نيز به مدت پنج دقيقه در همان حالت باقي مانده و يا حتي بخوابيد. بهتر است اين روش را قبل از خواب نيمروز و يا شبانه بکار ببريد.

جهت کنترل نيروهاي درون: يک قطعه سنگ يشم سبز را خيس نموده و ??قط به مدت ده دقيقه بر روي چشم سوم خويش قرار دهيد. بهتر است محل چشم سوم را نيز خيس نماييد.

 

آرامش بخشيدن به ا??راد مبتلا به استرس

طريقه است??اده:

مقدار مدارات اين انرژي در سنگ يشم بسيار زياد بوده و حرکت ملايم آن باعث آرامش زياد در ا??راد مي شود. اگر اين سنگ را بر روي چاکراهاي 4 و 5 قرار دهيد، باعث آرامش بخشيدن به ا??راد مبتلا به استرس،اضطراب و اختلالات عصبي مي شود.

 

توصيه ها:

- امواج اين سنگ براي بيماران مبتلا به تالاسمي و هپاتيت مضر بوده و قرار گر??تن اين سنگ در حوزه مغناطيسي بدن آنها، موجب جذب امواج من??ي سنگ و تثبيت بيماري مي گردد.

- يشم سبز داراي هاله ي بلند و ساده و بدون نيروي موجي مي باشد که جهت آرامش مدارات مغناطيسي بدن انسانها مناسب نمي باشد چرا که رنگ آن باعث اختلال در مدارات بدن آنها مي شود.

- چنانچه اين سنگ در کنار سنگ عين الشمس ( مخصوصا'' در آ??تاب) به مدت يک الي دو ساعت قرار بگيرد، هاله آن به شدت قوي گشته و جهت ا??رادي که مدارات مغناطيسي ضعي?? و سبک دارند بسيار خطرناک است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ياقوت کبود

 

اين سنگ جهت کسب انرژي مثبت م??يد مي باشد

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ ياقوت کبود را به مدت ده دقيقه داخل مقداري آب قرار داده و بلا??اصله آن را بر روي چاکراي سوم ( کمي بالاتر از نا??) بگذاريد تا انرژي هاي مثبت آن جذب بدن شما گردد. شما اين امواج مثبت را همچون يک نسيم سرد احساس خواهيد کرد.

 

توصيه ها :

ا??راد مبتلا به بيماريهاي کليوي، معده و سر??ه هاي شديد، از لمس نمودن و يا قرار دادن اين سنگ در هاله خويش اجتناب نمايند.

از قرار دادن اين سنگ در کنار مواد خوراکي، اکيدا'' اجتناب نماييد چرا که انرژي هاي مواد خوراکي را دچار اختلال کرده و گاه نيز انرژي خطرناک و من??ي به وسيله مصر?? مواد خوراکي وارد مدارات الکترو مغناطيسي اطرا?? بدن انسان ها مي شوند. براي مثال: چنانچه يک عدد سيب را در کنار يک قطعه سنگ ياقوت کبود قرار دهيد، انرژي آزاد شده از سنگ، داخل ميوه خواهد شد.

توصيه مي شود ا??راد مبتلا به بيماريهاي کبدي و معده و حتي ريوي ،از قرار دادن اين سنگ بر روي چشم سوم خويش جهت کسب انرژي است??اده نکنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ياقوت

 

 

ياقوت داراي انرژي ??وق العاده و ش??ابخش بسياري است که به برخي موارد آن اشاره مي کنيم:

- درمان بيماريهاي معده و کبد( بجز رسوب سنگ

- آرامش بخشيدن به ا??راد و آرام نمودن بيماران عصبي و رواني

- درمان انواع سردرد

 

درمان بيماريهاي معده و کبد( بجز رسوب سنگ)

طريقه است??اده:

يک قطعه ياقوت قرمز و سبز را داخل يک عدد ظر?? بلورين حاوي مقداري محلول آب ، شيرگوس??ند و يا بز، برگ درخت آلو و کمي عسل قرار داده و به مدت ده دقيقه در آ??تاب ظهر بگذاريد. سپس بيماران کبدي، روزي سه قاشق غذا خوري از اين مواد قبل از صبحانه، ناهار و شام ميل نموده و تا 15 دقيقه چيزي نخورند. همچنين بيماران معدي نيز روزي شش قاشق از اين مواد به روش ??وق مصر?? نمايند. يعني هربا دو قاشق غذاخوري قبل از هر وعده غذاي روزانه است??اده شود.

توصيه مي شود بيماران مبتلا به امراض پوستي شديد، از مواد ??وق مصر?? نکنند.

 

آرامش بخشيدن به ا??راد و آرام نمودن بيماران عصبي و رواني

طريقه است??اده:

جهت آرامش يا??تن:يک قطعه سنگ ياقوت را بر روي چشم سوم خويش قرار داده و در مکاني آرام دراز بکشيد.

 

جهت درمان اختلالات رواني و عصبي:??رد درمانگر مي بايستي بيمار را به حالت هيپنوز رسانده و سپس يک قطعه سنگ ياقوت سبز را بر روي چشم سوم او قرار داده و علاوه بر انرژي دادن، تلقينات مثبت و ??رامين بهبودي نيز بيان شود.( البته انجام اين روش به زمان زياد نياز دارد و هرگز نبايد جهت بيمار رواني و عصبي شديد و قلبي بکار رود.)

به طور کلي در حالت هيپنوز، جسم اثيري ??رد در حالت آزادتري قرار داشته و باعث آزاد نمودن نيروي ش??ابخش به شکل موثرتر مي شود.

 

درمان انواع سردرد

طريقه است??اده:

يک قطعه ياقوت را به مدت يک ساعت درون مقداري آب ولرم قرار داده و سپس آن را به مدت بيست دقيقه در آ??تاب و پس از آن به مدت ده قيقه بر روي چشم سوم خويش بگذاريد. همچنين ??رد بايد در اين مدت در مکاني آرام دراز بکشد تا امواج و انرژي هاي ش??ابخش وارد مدارات مغناطيسي اطرا?? بدن گردند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لعل بن??ش

 

لعل بن??ش يا « سنگ ش??ابخش اساسي » يكي از مهمترين سنگهاي ش??ابخشي است كه قدرت پاك كنندگي و تص??يه ن??س را دارد و همه انرژي هاي من??ي را از وجود مرد بيرون مي راند. براي دور كردن نيروهاي من??ي از وجود خويش ، مي توانيد چند تكه سنگ لعل بن??ش را در خانه يا د??تر كار خود نگهداري كنيد. اگر از نگراني و اضطراب رنج مي بريد يا مشكل تن??سي داريد چند تكه كوچك از اين سنگ را در جيب پيراهن خود بگذاريد تا نزديك سينه تان باشد. لعل بن??ش همچنين براي درمان ميگرن و دردهاي م??اصل م??يد است.لعل بن??ش بدبيني و من??ي گرايي را از وجود ??رد دور مي كند و به زنان ص??ا و پاكي مي بخشد. اين سنگ احساس حقارت و خودكم بيني را در ??رد از بين مي برد و به او يك چشم انداز معنوي مي بخشد. آرامش و صبر را در شخص ا??زايش مي دهد و قلب را سبك مي كند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عقيق قرمز

 

سنگ عقيق يا « سنگ عزت ن??س » براي تقويت حس احترام به ن??س و ارزش قائل شدن براي خويشتن به كار مي رود. رنگ هاي نارنجي تيره اين سنگ به خوبي بيانگر نيروي تقويت كننده چاكراهاي اول و دوم و سوم در اين سنگ است و باعث حس امنيت و عشق به خويشتن مي شود.رگه هاي صورتي رنگ موجود در اين سنگ، عشق و علاقه را در بين والدين و ??رزند تقويت مي كند. اين سنگ همچنين براي بيماريهاي پوستي از جمله آكنه بكار مي رود. براي اين كار بايد سنگ را در بالاي پوست نگه داشته و براي مدت چند دقيقه بصورت دايره وار حركت دهيد.انرژيهاي موجود در سنگ عقيق قرمز داراي اثرات ش??ابخش زير ميباشد:

درمان بيماري هاي کمر درد ، پا درد ، استخوان درد و همچنين دردهاي ماهيچه اي

درمان استرس ، اضطراب ، ميگرن ، انواع سر درد و بيماري هاي عصبي

درمان بيماري هاي کمر درد ، پا درد ، استخوان درد و همچنين دردهاي ماهيچه اي

 

به طور کلي سنگ عقيق جهت درمان بيماري هاي کمر درد ، پا درد ، استخوان درد و همچنين دردهاي ماهيچه اي مناسب و م??يد است . چرا که حرکت ??وق العاده ي آن باعث گرديده است که مدارات و ذرات ش??ابخش را به سوي خويش جذب نموده و تشکيل يک انرژي ش??ابخش قوي دهد . شما مي توانيد با کمي تمرکز ، امواج ساطع شده از اين سنگ را به رنگ سبز مشاهده کنيد . اين انرژي در عقيق قرمز هميشه به رنگ سبز است .

 

طريقه است??اده :

يک قطعه سنگ عقيق قرمز را به مدت ده دقيقه داخل مقداري آب نمک قرار داده و پس از آن عقيق را خارج نموده و به مدت پنج دقيقه در آ??تاب بگذاريد. سپس آن را به مدت ده الي پانزده دقيقه بر روي محل درد قرار دهيد . اين عمل را روزي يک الي دو بار تکرار کنيد . چنانچه سه بار محل درد داغ شد، نشانه ي بهبودي مي باشد و ديگر نياز به انجام اين روش نيست . بهتر است در اين مدت استراحت نموده و محل درد تکان نخورد ؛ چرا که منجر به خارج شدن انرژي هاي درماني مي شود .( داغ شدن محل درد گوياي انجام عمل ش??ا درماني مي باشد .)

درمان استرس ، اضطراب ، ميگرن ، انواع سر درد و بيماري هاي عصبي

 

 

سنگ عقيق قرمز داراي انرژي مغناطيسي است. اين انرژي چنانچه سنگ عقيق قرمز تراش خورده باشد ، ضعي?? است و ??قط در صورتي که سنگ تراش نخورده باشد ، جهت درمان استرس ، اضطراب ، ميگرن ، انواع سر درد و بيماري هاي عصبي م??يد است . در اين روش وجود انرژي درمان و تلقينات مثبت نيز موثر است . اين روش به علت طولاني بودن زمان درمان، بيان نمي شود .

 

نکته:

عقيق قرمز داراي نوعي نيروي قوي و پر تحرک مي باشدکه قابل است??اده نبوده ولي در صورت آزاد شدن ، مدارات الکترو مغناطيسي اطرا?? بدن انسان ها را دچار اختلال نموده و آنها را به اختلالات عصبي و رواني مبتلا مي سازد .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کهربا

 

كهربا يا « سنگ آرامش دهنده » نوعي كريستال است كه به اعصاب زنان آرامش مي بخشد. انرژي هاي من??ي را از ??رد دور مي كند و او را تشويق مي كند كه زندگي را زياد سخت نگيرد. اين سنگ همچنين در طي مراقبتهاي بعد از عمل جراحي مي تواند آرامش دهنده هيجانات و عواط?? باشد.

 

اثرات ش??ابخش کهربا شامل:

- مهارنمودن انرژي هاي اضا??ي و خارج کردن انرژي هاي من??ي

- کسب انرژي هاي مثبت و ايجاد آرامش

 

مهارنمودن انرژي هاي اضا??ي و خارج کردن انرژي هاي من??ي

طريقه است??اده:

دو قطعه سنگ کهربا( نوعي صمغ) را بر روي مچ دستهاي ??رد ( بر روي چاکراهاي ??رعي) به مدت بيست دقيقه قرار دهيد تا انرژي هاي اضا??ي و من??ي خارج گردند. اين روش باعث درمان دردهاي شديد اين نواحي نيز مي شود.

 

کسب انرژي هاي مثبت و ايجاد آرامش

اين سنگ داراي نيرويي بسيار ملايم و آرام بخش بوده و جهت کسب انرژي هاي مثبت و ايجاد آرامش کا??يست اين سنگ رابه مدت بيست دقيقه بر روي چشم سوم خويش قرار دهيد. همچنين نيروي اين سنگ جهت درمان تنگي ن??س نوزادان بسيار موثر است.

 

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ کهربا را به مدت بيست دقيقه در آ??تاب گذاشته و سپس آن را بر روي چشم سوم نوزاد ( 3 روزه الي 3 ماهه) قرار داده و ??رد درمانگر ( يا يک ??رد معمولي) به مدت ده دقيقه از طريق ک?? دست راست بر روي سنگ انرژي دهد و پس از انجام اين عمل، به نوزاد تن??س مصنوعي بدهد. (چنين ??ردي بايد کاملا'' سالم بوده و هيچگونه اعتياد ( مخصوصا'' به سيگار) نداشته باشد و همچنين دهان خود را قبل از تن??س دادن ، ضدع??وني نمايد.)

روش ??وق بايستي هردو الي سه روز يک بار تکرار گردد و ادامه آن نيز بستگي به بهبود بيماري دارد.همچنين اعمال ??وق جهت نوزاد دختر مي بايستي توسط يک خانم و جهت نوزاد پسر بايد توسط يک آقا انجام شود چرا که امواج زن و مرد مت??اوت بوده و تاثيرات آنها نيز مت??اوت است.

 

به طور کلي در ک?? دست هاي انسان هاي زميني ( مخصوصا'' ک?? دست راست) چاکرايي به نام « مرکز خورشدي » وجود دارد که با قرار گر??تن در هاله ي ا??راد ديگر شروع به ??عاليت نموده و انرژي هاي مثبت و ش??ادهنده ارسال مي نمايد. چنانچه اين سنگ نيز هنگام انرژي دادن حضور داشته باشد، انرژي هاي مثبت قوي تري ساطع مي نمايد.

 

بطور کلي قراردادن سنگ کهربا بر روي چشم سوم موجب آزاد گشتن انرژي هاي آن و باعث آرامش و دريا??ت انرژي هاي مثبت مي گردد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سنگ ??لورايت

 

 

انرژي هاي سنگ ??لورايت داراي اثرات ش??ا بخشي زير است:

- درمان آقايان مبتلا به بيماريهاي رماتيسم، کليوي و سردردهاي شديد و مزمن

- درمان انواع بيماري ها

- خارج نمودن انرژي هاي من??ي و جايگزين نمودن انرژي هاي مثبت

 

درمان آقايان مبتلا به بيماريهاي رماتيسم، کليوي و سردردهاي شديد و مزمن

نبايد خانم ها از اين سنگ است??اده نمايند چرا که انرژي هاي اين سنگ ، سيستم مدارات و حرکت آنها را در بدن خانم ها دچار اختلال مي نمايد.

 

طريقه است??اده:

مقداري خاک نرم باغغچه را با کمي شير گوس??ند و يا بز مخلوط نموده تا به صورت خمير درآيد. سپس يک قطعه سنگ ??لورايت را به مدت ده دقيقه داخل اين خمير بگذاريد و پس از آن سنگ را خارج نموده و خمير را بر روي محل درد قرار دهيد. سنگ را نيز با آب سرد شسته و بر روي يکي از چاکراهاي 5،4 و يا 6 بگذاريد، پس از گذشت بيست دقيقه خمير را دور ريخته و سنگ ??لورايت را درون مقداري مخلوط آب و نمک و شن ( خاک) بگذاريد تا نيروي درمانگر آن براي است??اده در د??عات بعد ح??ظ گردد.

توصيه مي شود از اين روش ??قط به هنگام درد است??اده نمايد.

 

درمان انواع بيماري ها

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ ??لورايت را به مدت ده دقيقه در آ??تاب بر روي خاک قرار داده و سپس آن را بر روي چشم سوم بيمار بگذاريد و پس از گذشت دو دقيقه، ??رد درمانگر مي بايستي به مدت ده دقيقه به بيمار انرژي بدهد.

در اين مدت ??رد ديگري مي بايستي مقداري آرد سبوس دار گندم و پودر ليمو ترش و چند قطره آب ليمو شيرين را مخلوط نموده و با کمي آب بصورت خمير در آورد و يک قطعه سنگ ??لورايت را به مدت پنج دقيقه داخل خمير گذاشته و بلا??اصله پس از اتمام انرژي دادن ??رد درمانگر، سنگ را خارج نموده و خمير را بر روي محل درد قرار دهد.

اين روش جهت درمان انواع بيماريها م??يد است به شرط آنکه ارتعاشات انرژي هاي ??رد درمانگر با ارتعاشات امواج بدن بيمار هم ??از باشد و همچنين درمانگر داراي انرژي هاي قوي و به رنگ « آبي متمايل به سبز» باشد. مدت درمان نيز بايد حداقل پنج روز متوالي بوده و اين روش روزي يک بار هنگام ظهر تکرار گردد.

 

خارج نمودن انرژي هاي من??ي و جايگزين نمودن انرژي هاي مثبت

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ طبيعي ??لورايت را داخل يک ليوان آب سرد انداخته و آن را در آ??تاب تقريبا'' داغ ظهر به مدت پنج دقيقه قرار دهيد. سپس سنگ را خارج نموده و آب را بر روي صورت، ک?? دست ها و ک?? پاهاي خويش بريزيد.

 

توصيه:

ا??راد مبتلا به بيماريهاي قلبي، ديابت و تن??سي، از لمس نمودن و نزديک کردن اين سنگ به حوزه ي امواج مغناطيسي بدن خويش اجتناب نمايند چرا که باعث تشديد بيماري آنها مي شود.

 

نکته:

اين سنگ داراي نيرويي است که از قدرت برهم زدن انرژي هاي مغناطيسي اجسام ( مخصوصا'' ميوه و سبزيجات) برخوردار است.

جهت محا??ظت مواد خوراکي از آلودگي به انرژي هاي مضر ، بايد سنگ ??لورايت( خصوصا'' زرد ) را از آنها دور کنيد.

بهتر است اين سنگ هميشه درون مقداري آب نمک و شن (خاک) قرار داشته باشد تا هم انرژي هاي درمانگر سالم باقي بمانند و هم انرژي هاي من??ي را به محيط اطرا?? منتقل نکنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الماس بي رنگ

 

الماس يا « سلطان سنگها » باعث تقويت انرژيهاي دروني ??رد مي شود و ترديد و دو دلي و بي ثباتي درمردان را از بين مي برد. هرچه كي??يت اين الماس بهتر باشد اثر آن بيشتر است. الماس باعث تحرك و شادابي شخص مي شود و عزت ن??س او را ا??زايش مي دهد.

 

است??اده هاي م??يد از انرژي هاي موجود در اين سنگ شامل:

- آرامش بخشيدن

- کنترل سيستم هاي الکتروني بدن انسان هاي زميني و رساندن انرژي هاي مثبت به آنها

- تقويت انرژي هاي مثبت

 

آرامش بخشيدن

اين نوع انرژي ??قط در الماس هاي تراش داده شده وجود دارد که بسيار ضعي?? است

طريقه است??اده :

يک قطعه الماس تراش خورده را به مدت سي دقيقه در آ??تاب گذاشته و سپس آن را بر روي چشم سوم خويش قرار دهيد . است??اده از اين روش در برخي از ا??راد منجر به خواب خواهد شد . همچنين است??اده از اين روش توسط خانم هاي بار دار ، باعث آرامش مادر و چنين مي شود .

 

کنترل سيستم هاي الکتروني بدن انسان هاي زميني و رساندن انرژي هاي مثبت به آنها

طريقه است??اده :

يک قطعه سنگ الماس تراش داده شده را به مدت سه دقيقه داخل آب جوش قرار داده تا بجوشد . بدين ترتيب انرژي هاي اين نيرو آزاد گشته و به آب انتقال داده مي شود . سپس ظر?? را از روي حرارت برداشته و سنگ را نيز خارج نموده و بگذاريد آب سرد شود و سپس روزي يک استکان از اين آب پر انرژي بنوشيد .

 

تقويت انرژي هاي مثبت

طريقه است??اده:

چنانچه يک قطعه سنگ الماس تراش داده شده را به مدت ده دقيقه در ??اصله ي ده سانتي متري چشم سوم خويش قرار دهيد ، باعث تقويت انرژي هاي مثبت در بدن شما مي شود.

 

توصيه:

الماس بي رنگ نتراشيده داراي نوعي انرژي است که جهت انسان ها مضر بوده و چنانچه انسان ها در کنار سنگ الماس نتراشيده و در آ??تاب قرار گيرند ، دچار سر درد خواهند شد .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اوپال نتراشيده

 

اين سنگ از قابليت بسيار بسيار زياد جهت است??اده ازانرژي هاي دست نيا??ته ي کيهان برخوردار مي باشد. ??وائد آن براي انسان شامل موارد زير است:

- ايجاد حالت آرامش در ??رد و تقويت انرژي بدن

- درمان بيماريهاي نيروي خورشيدي و يا همان معده درد

 

ايجاد حالت آرامش در ??رد و تقويت انرژي بدن

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ اوپال نتراشيده را به مدت بيست دقيقه در آ??تاب گذاشته و سپس آن را بر روي چشم سوم خويش قرار داده و به مدت پنج دقيقه آن را در جهت حرکت ساعت به نرمي حرکت دهيد و به مدت پنج دقيقه نيز سنگ را ثابت نگهداريد. اين روش را سه بار به طور متوالي تکرار کنيد. اين روش را که در حدود سي دقيقه طول مي کشد، ??قط در روزهاي ??رد انجام دهيد.همچنين اين سنگ را پس از هربار است??اده، مدتي درون آب سرد و سپس در آ??تاب قرار داده تا انرژي هاي از دست داده شده جبران گردد.

 

درمان بيماريهاي نيروي خورشيدي و يا همان معده درد

طريقه است??اده:

يک قطعه سنگ اوپال نتراشيده را درون يک عدد ظر?? محتوي مقداري آب و يا کمي شير و مقداري عسل به مدت پانزده دقيقه جوشانده و پس از کمي سرد شدن ( ولرم باشد) و خارج نمودن سنگ، دوقاشق غذاخوري ناشتا در هنگام صبح ميل نموده و يک ساعت قبل و بعد از مصر?? آن، هيچ چيز مصر?? نکنيد. اين روش را يک روز درميان قبل از ساعت 9 صبح تکرار نمائيد.

همچنين قبل و بعد از هربار است??اده از سنگ، آن را به مدت پنج دقيقه درون مقداري آبجوش بگذاريد و سپس سنگ را خارج نموده و داخل آب سرد و در آ??تاب به مدت پانزده دقيقه قرار دهيد.

 

توصيه :

با اينكه نيروي اين سنگ براي بالا بودن مقدار چربي خون م??يد است و کمي در کاهش مقدار چربي موثر است، در عوض باعث ابتلا بيمار به ديابت مي گردد. بنابراين روش آزاد نمودن آن بيان نمي شود زيرا مضرات آن بيشتر از ??وايدش مي باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سنگ مرمر

 

 

اين نوع سنگ داراي انرژي هاي بسيار قوي است که جهت درمانهاي زير م??يد است:

- درمان بيماري هاي کليوي و کبدي و از بين بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )

- آرامش بخشيدن و درمان استرس ، اضطراب و بيماري هاي عصبي و روحي و رواني

- تحريک نمـودن نيروهاي دروني ، پيشر??ت ??رد و باز شدن برخي چا کرا ها

- آرامش بخشيدن

 

درمان بيماري هاي کليوي و کبدي و از بين بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )

طريقه است??اده :

يک تکه سنگ مرمر طبيعي (برش نخورده) کوچک را درون ظر??ي که قبلا مقداري آب و تعدادي برگ درخت توت داخل آن ريخته ايد ، گذاشته و به مدت ده دقيقه زير نور خورشيد قرار دهيد . سپس سنگ را بر روي کبد و يا کليه و دو عدد از برگ ها را نيز برروي چشم سوم خويش به مدت پانزده دقيقه قرار داده و پس از آن سنگ را درون يک ليوان آب سرد بگذاريد . اين روش را روزي يک بار تکرار کنيد . چنانچه آب درون ليوان گرم و يا ولرم گشت ، معلوم مي شود که انرژي ها ي من??ي را جذب نموده و اگر سرد باقي ماند ، دليل بر عدم جذب انرژي من??ي مي باشد . اين سنگ بسيار حساس است و خيلي سريع انرژي هاي من??ي اطرا?? را جذب مي کند بنا بر اين بايد آن را هميشه درون آب و در آ??تاب بگذاريد تا انرژي هاي من??ي خارج گشته و از انرژي هاي مثبت شارژ شود و جهت درمان در د??عات بعد مورد است??اده قرار گيرد .

چنانچه دو بار آب ليوان هنگام قرار گر??تن سنگ درون آن گرم شود ، عمل انرژي درماني بخوبي انجام شده است . عمل انرژي درماني پس از اين مرحله مي بايستي قطع گردد .

 

آرامش بخشيدن و درمان استرس ، اضطراب و بيماري هاي عصبي و روحي و رواني

طريقه است??اده :

ابتدا ??رد انرژي درمان مي بايست يک قطعه سنگ مرمر را بر روي چشم سوم بيمار قرار داده و به او انرژي دهد . سپس سنگ را درون يک ليوان آب سرد به مدت ده دقيقه بگذارد و پس از آن آب را دور ريخته و سنگ را دوباره بر روي چشم سوم بيمار قرار دهد و از طريق پا هاي او انرژي دهد . مدت انرژي دوم نبايد بيشتر از پنج دقيقه باشد . چرا که پس از اين مدت انرژي هاي من??ي درون سنگ آزاد شده و وارد بدن بيمار مي شود . ( توجه داشته باشيد که سنگ مرمر مورد است??اده حتما بايد هميشه درون آب و در آ??تاب باشد تا انرژي هاي م??يد ساطع کند .

 

تحريک نمـودن نيروهاي دروني ، پيشر??ت ??رد و باز شدن برخي چا کرا ها

طريقه است??اده :

در اتاقي نيمه تاريک و آرام به حالت لوتوس ( چهار زانو ) بمدت ده دقيقه بنشينيد و در اين مدت يک قطعه سنگ مرمر کوچک را که در آب بوده ، بر روي چشم سوم خويش قرار دهيد . هنگامي که احساس تکان خوردن و چرخش کرديد ، بدانيد که نيروهاي دروني شما شروع به حرکت نموده و چاکراهاي شما نيز در حال باز شدن هستند . اين روش را ??قط روزي يک بار تکـرار نموده و بيش از پنج بار انجام ندهـيد ؛ چـرا که انجام بيشتر آن صـلاح نمي باشد .

 

آرامش بخشيدن

طريقه است??اده:

باقراردادن يک قطعه سنگ مرمر کوچک بر روي چشم سوم ،نيروي موجود در آن آزادگشته و جهت آرامش بخشيدن م??يد است . (توجه داشته باشيد که سنگ بايد حتما قبلا در آب قرار داشته وبلا??اصله مورد است??اده قرار گيرد.)

 

توصيه ها:

- ا??راد مبتلا به ميگرن ، تيک هاي عصبي و اختلالات مغزي بايد از تماس با سنگ مرمر اجتناب نمايند ؛ چرا که بيماري آنها تشديد و گاه نيز تثبيت مي گردد . هنگامي که يک بيماري در ??رد تثبيت شود ، بيماري به سختي بهبود مي يابد و گاه نيز هرگز بهبودي حاصل نمي شود.

- کودکان زير 5 سال از تماس با سنگ مرمر (مخصوصا خيس ) اجتناب کنند.

 

نکته:

هنگامي که سنگ مرمر از درون آب بيرون آورده مي شود ، نوعي انرژ??ي ترکيبي در آن بوجود مي آيد که هر چه مدت زمان بيرون ماندن سنگ بيشتر شود ، اين انرژي شديد تر گرديده و است??اده از آن باعث از هم گسيختگي انرژي ها و نيروهاي دروني ا??راد مي شود . بنابر اين از نيرو هاي مثبت سنگ بايد بلا ??اصله پس از خارج نمو دن از آب است??اده شود .

 

هاله سنگ مرمر : اين هاله به صورت آتشين است و دائما اشعه هايي ساطع مي کند . اين نوع هاله موجي و کوتاه ، اغلب به رنگ هاي گرم : مانند قرمز ، نارنجي ، صورتي ، زرد و گاه کرمي مي باشد .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سنگ ??يروزه ي نيشابوري

 

انرژي هاي موجود در اين سنگ جهت موارد زير م??يد ميباشد:

- تحريک وراه اندازي نيروها و چاکراهاي انسان ها

- آرامش دادن ، بيدار شدن نيروهاي دروني ا??راد

- درمان انواع بيماري هاي معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…

- حرکت چا کراي ??رد

- تثبيت انرژي درمانگر و درمان انواع سر درد ، ميگرن ، دردهاي عضلاني و استخواني

- جهت درمان يبوست

- بيداري چشم سوم

 

تحريک وراه اندازي نيروها و چاکراهاي انسان ها

طريقه است??اده :

يک قطعه سنگ ??يروزه را به مدت ده دقيقه داخل يک ليوان آب انداخته و سپس آب را نوشيده و سنگ را بر روي چشم سوم ويا چاکراي پنجم به مدت بيست دقيقه ??رار دهيد .

 

آرامش دادن ، بيدار شدن نيروهاي دروني ا??راد

انرژي هاي موجود در اين سنگ علاوه بر آرامش دادن ، باعث بيدار شدن نيروهاي دروني ا??راد نيز مي گردد . اين انرژي با دارا بودن انرژي هاي بيدار کننده ، مقداري از انرژي هاي دروني ??رد راتقويت نموده و به سوي مدارات الکترومغناطيس اطرا?? بدن ارسال مي کند . تبادل اين نوع انرژي هاباعث ازبين ر??تن انرژي هاي من??ي بدن ??رد و جايگزيني باانرژيهاي بيدار کننده و بيدار شدن نيروهاي دروني مي شود (البته به شرط آن که ??ردنيزدر بالا بردن سطح آگاهي خويش و انجام تمرينات کمک نمايد.)

طريقه است??اده :

در اتاقي آرام دراز کشيده و يا به حالت چها رزانو نشسته و يک قطعه ??يروزه ي نيشابوري را به مدت بيست دقيقه بر روي چشم سوم خويش قراردهيد.

 

 

 

درمان انواع بيماري هاي معده همچون : زخم ، ورم ، درد و…

طريقه است??اده :

مقداري ماسه ي خيس ساحل دريا را به مدت ده دقيقه درآ??تاب قرارداده و سپس يک قطعه ??يروزه رابر روي ماسه ها بگذاريد و پس از پنج دقيقه بلا??اصله بر روي چشم سوم و يا بر روي معده ي بيمار قرار دهيد . چنانچه آن را بر روي چشم سوم خويش قرار داديد ، مي بايستي در ذهن خويش تصور ارسال امواج به معده و بهبودي را انجام دهيد. همچنين انرژي هاي ??رد درمانگر نيز بسيار موثر خواهد بود .

 

حرکت چا کراي ??رد:

البته اين حرکت به آگاهي دروني و آمادگي ??رد نيز بستگي دارد

طريقه است??اده :

يک قطعه سنگ ??يروزه را به مدت بيست دقيقه بر روي چاکراي ه??تم خويش قرار دهيد . اين روش را روزانه يک بار تکرار کنيد . پس از مدتي ابتدا چاکراي اول حرکت مي نمايد . ( توجه داشته باشيد که منظور از حرکت چاکرا ، باز شدن کامل آن نيست و ممکن است حتي حرکت آن نيز ماهها به طول بکشد .)

 

تثبيت انرژي درمانگر و درمان انواع سر درد ، ميگرن ، دردهاي عضلاني و استخواني

طريقه است??اده :

يک قطعه سنگ ??ـيروزه را به مدت ده دقـيقه بر روي چـشم سـوم و يـا چا کراي ه??تم خويش قرار دهيد . همچنين هنگام انرژي درماني توسط ??رد درمانگر ، علاوه بر قرار دادن يک قطعه سنگ ??يروزه بر روي چشم سوم ، دو قطعه سنگ ??يروزه نيز بايد بر روي مچ دست هاي بيمار قرار گيرد . توجه داشته باشيد که سنگ ها پس از است??اده مي بايستي با آب سرد شسته شده و يا براي مدتي در يک ليوان آب سرد قرار گيرد و سپس مدتي نيز در آ??تاب باشد تا بتوان جهت ا??راد ديگر است??اده کرد .

 

درمان يبوست

طريقه است??اده :

يک قطعه ي سنگ ??يروزه را درون ظر?? حاوي آب هندوانه ، آب سيب و آب انار ( آلو زرد ) قرار داده و آن را به مدت ده دقيقه در آ??تاب بگذاريد . سپس از مايع درون ظر?? روزانه سه قاشق غذا خوري هنگام صبح ( نا شتا ) ميل کنيد و تا دو ساعت چيزي نخوريد و پس از اين مدت صبحانه ي کامل خورده و از مصر?? موادي که باعث سردي مزاج مي شود نيز اجتناب نما ييد . ( چنانچه مقداري خشخاش درون مواد ??وق بريزيد ، اثر بهتري دارد ؛ اما قبل از مصر?? بايد آن را صا?? کنيد .)

 

نقطه ي درمان و يا بيداري چشم سوم

طريقه است??اده :

يک قطعه ??يروزه را به مدت ده دقيقه بر روي خاک باغچه در آ??تاب گذاشته و سپس بمدت بيست دقيقه آن را بر روي چشم سوم خويش قرار دهيد . اين روش مي بايستي هر روز به طور متوالي تکرار گردد . چنانچه حتي يک روز ??اصله بي??تد ، اثر پنج روز از بين مي رود .

انجام طولاني مدت روش ??وق باعث باز شدن نيروي چشم سوم و رويت موجودات ابعاد ديگر و وقايع جهان هاي مختل?? مادي و معنوي خواهد شد . البته انتظار مي رود که ا??راد کمي از اين روش طولاني مدت است??اده نمايند .

 

توصيه ها:

نيروهاي اين سنگ جهت ا??رادي که داراي مدارات الکترومغناطيس و نيروي مانيه تيزم قوي بوده و حساس مي باشند ، مضر بوده و همچنين بر روي اغلب مديوم هاي ذهني تاثيرات من??ي بجاي مي گذارد . گاه نيز ممکن است منجر به بيماري هاي گوناگون گردد. بنا براين توصيه مي شود : چنين ا??رادي از تماس هر گونه ??يروزه با هاله ي خويش اجتناب نمايند . همچنين قرارداشتن ا??رادحساس در کنار ??يروزه به مدت بيش از يک ساعت،باعث عدم تعادل حرکت مدارات بدن شده و آنها را دچار مشکل مي سازند .

 

هاله ي سنگ ??يروزه ي نيشابوري : اين هاله از نيروها و انرژي هاي بسيار عظيمي تشکيل شده است. اين هاله اغلب به رنگ هاي : آبي ، زرد ، کرمي ، نارنجي و گاه شيري بوده و با توجه به محيط تغيير رنگ مي دهد .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بلور نمک

 

اين سنگ داراي انرژي هاي بسياري است که جهت درمان هاي زير م??يد است:

- درمان انواع درد ها همچون پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و يا کبودي هستند

- درمان بيماري هاي ريوي ، آسم و سر??ه

- انرژي زا و يا ش??ا بخش نمودن گياهان و سنگ ها

- ايجاد آرامش در ا??راد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبانيت م??يد

 

درمان انواع درد ها همچون پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و يا کبودي هستند

طريقه است??اده :

مقداري بلور نمک را بر روي تعدادي برگ آلو به مدت ده دقيقه قرار دهيد تا انرژي هاي مثبت و ش??ا بخش برگ ها نيز جذب شده وسپس بلور هاي نمک را بر روي محل درد به مدت بيست دقيقه بگذاريد . در اين مدت بايد زير نور آ??تاب درازبکشيد . اين روش را روزي يک بار در هنگام ظهر تکرار کنيد .

توجه داشته باشيد که بلور نمک بسيار حساس است و خيلي سريع انرژي هاي من??ي محيط اطرا?? خويش را جذب مي نمايد . بنابراين مي بايستي آنها را به دور از امواج من??ي نگهداري نماييد . بلور نمک امواج من??ي را از ??اصله ي 5 متري حتي با وجود مانع جذب مي کند . بهتر است هميشه قبل و بعد از است??اده از بلور هاي نمک ، آنها را مدتي زير نور آ??تاب قرار دهيد تا امواج من??ي خارج شوند .

 

درمان بيماري هاي ريوي ، آسم و سر??ه

طريقه است??اده :

مقدار بلور نمک را به مدت ده دقيقه زير نور آ??تاب داغ بگذاريد . همچنين مقداري اس??نج را نيز به مدت پنج دقيقه در آ??تاب قرار داده و سپس بلور نمک را بر روي اس??نج گذاشته و آنها را درون ظر??ي که تعدادي از برگ هاي درختان : انجير ، زردآلو ، شاه توت ، توت و مو قبلا در آن نهاده شده ، به مدت پنج دقيقه قرار دهيد . سپس بلور نمک را بر روي چاکراي پنجم ( گلو ) به مدت ده دقيقه بگذاريد . اکنون بلور نمک را دو باره داخل آن ظر?? گذاشته و آنها را به مدت ده دقيقه در آ??تاب قرار دهيد . سپس بلور نمک را به مدت سه دقيقه داخل يک ليوان آب گذاشته و پس از آن بلور نمک را بر داشته و آب را ميل کنيد . توجه داشته باشيد که تا دو ساعت نبايد هيچ چيزي ( حتي آب ) بخوريد اين روش را روزي يک بار تکرار نموده و هرگز از بلور نمک مخصوص ??رد ديگر است??اده نکنيد . چرا که مدارات مغناطيسي اطرا?? بدن انسان ها با يکديگر مت??اوت بوده و مقداري از انرژي هاي من??ي بيمار ممکن است به ??رد ديگر انتقال يابد . بنا بر اين هر ??ردي مي با يست يک تکه بلور نمک مخصوص به خود داشته باشد .

 

انرژي زا و يا ش??ا بخش نمودن گياهان و سنگ ها

طريقه است??اده :

چنانچه يک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقيقه در آ??تاب گذاشته و سپس به مدت يک ساعت در کنار گياه ، ميوه و يا يک قطعه سنگ قرار دهيد ، انرژي هاي مثبت و م??يد موجود در بلورنمک به آن منتقل مي گردد .

توجه داشته باشيد که قرار گر??تن بلور نمک در کنار ميوه هايي همچون : سيب ، موز و هندوانه ، مقدار انرژي موجي آنها را تقويت مي نمايد . چنانچه مقداري از آن ميوه را ميل کنيد ، علاوه بر کسب انرژي هاي مثبت و انرژي زا بودن ، با قرار دادن مقدار کمي از آن ميوه بر روي چشم سوم خويش ، انرژي آن را نيز کاملا احساس خواهيد نمود . اين انرژي که از بلور نمک دريا??ت مي شود ، ??قط به مدت يک ساعت در ميوه و يا جسم باقي مي ماند و سپس نابود مي شود .

 

ايجاد آرامش در ا??راد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبانيت

طريقه است??اده:

کا??يست يک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقيقه بر روي چشم سوم خو يش قرار دهيد .

 

هاله نمک: نمک داراي هاله اي به صورت موجي بوده و داراي حدود 30 سانتي متر ارت??اع است که به رنگ هاي سرد مانند : سبز ، آبي ، يشمي ، ??يروزه اي ، لا جوردي ، بن??ش ، نيلي و ... مي باشد .

 

تو صيه ها :

- بهتر است خانمهاي باردار قبل از سه ماهگي به هيچ وجه بلورنمک را لمس نکنند .

- بلور نمک بايد ??قط بر روي خاک قرار داشته و با اجسام ديگر و گياهان حداقل 5 متر ??اصله داشته باشد .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...