رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mehrdadheidari

قبل از لیزر موهای زائد حتما بخوانید، چون حتما نیازتان می‌شود!

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

اگر شما متقاضیر??ع موهای زائد هستید حتما سوالات ??راوانی ذهن شما را درگیر کرده است، اما نگران نباشید در ادامه به تک تک سوالات شما پاسخ می دهیم

 

پیش از لیزر موهای زائد باید در مورد چه مسائلی تحقیق کنم؟

 

شما به عنوان متقاضی لیزر موهای زائد باید حتما در مورد دستگاه و کمپانی سازنده دستگاه تحقیق کنید، زیرا دستگاه های تولید کننده طول موج الکساندرایت بسیارند، این دستگاه ها از ۵-۶ هزار تا ۱۵۰ هزار دلار امریکا قیمت دارند و قطعا کارایی آنها با هم یکسان نیست. در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه جنتل مکس پرو ساخت کمپانی کندلا با قیمت ۱۵۰ هزار دلار آمریکا گران قیمت ترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیاست!

 

کلینیک اپیون واقع در بورلی هیلز آمریکا که اکثر مراجعین آن نیز بازیگران هالیوود می باشد از همین دستگاه است??اده می کند. کیم کارداشیان یکی از معرو??ترین چهره های هالیود به تازگی در مصاحبه با مجله Allureاعلام کرد که از خدمات لیزر موهای زائد کلینیک Epioneاست??اده کرده است.

 

 

بهترین دستگاه لیزر برای ر??ع موهای زائد چیست؟

 

دستگاه “جنتل مکس پورو??? ساخت کمپانی “کندلا??? آمریکا است و آخرین و پیشر??ته ترین دستگاه لیزر دنیا برای از بین بردن و لیزر موهای زائد است. یکی از مزیت های مهم این دستگاه مجهز بودن آن به قویترین و اختصاصی ترین كولینگ یا سیستم خنک کننده (اسپری) جهت كاهش حس درد و التهاب و سوزش می باشد.

 

یکی از خصوصیات منحصر ب??رد دستگاه جنتل مکس پرو كندلا، قابل تنظیم بودن عرض پالس (Pulse Duration) و میزان انرژی (Fluence) برای از بین بردن هر نوع مو با هر ضخامت و همچنین با هر رنگ پوستی است كه قابلیت را در درمان حتی پوستهای تیره تر نیز ا??زایش داده است.

 

کا??یست برای خواندن ادامه مقاله به روی لیزر موهای زائد کلیک کنید تا جواب همه ی سوالاتتان در این حوزه را پیدا کنید.

ویرایش شده توسط mehrdadheidari

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...