رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
nik952148

مشاوره فنی و مهندسی  انواع بلبرینگ

پست های پیشنهاد شده

 

این مجموعه اماده ارائه انواع بلبرینگهای مورد است??اده در تمامی صنایع مختل?? و دیگر ملزومات آن به شما صنعتگران می باشد در همین راستا جهت مشاوره ??نی و مهندسی و همچنین استعلام قیمت انواع بلبرینگ علاوه بر شماره های تماس ، ??کس و ایمیل ، در صورت تمایل برای ارسال می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل ??رمایید.

[h=3]همچنین این مجموعه از کارد مهندسی متخصص برخوردار بوده و ضمن بهره گیری نیروی متخصص ، با هد?? تامین قطعات ، تجهیزات ، ارائه مشاوره ??نی و مهندسی و همچنین تامین بلبرینگهای موردنیاز پروژه ها در خدمت جامعه مهندسین و صنعتگران کشور باشد.[/h] می توانید جهت اطلاع از کاربرد های انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و برینگ و همچنین کارایی این قطعات با کارشناسان ما تماس حاصل ??رمایید.

سازندگان و مصر?? کنندگان بلبرینگ به خاطر مسائلی نظیر قیمت، کی??یت و سهولت تعویض به سری خاصی از ابعاد توجه دارند. در این شرکت تمامی قطعات دارای استاندارد iso می باشند.

لازم به ذکر است این شرکت با تکیه بر تجارب علمی و عملی آماده ارائه مشاوره در زمینه نحوه مصار?? بلبرینگ ، کاسه نمد ، رولیک ، یاتاقان ، تسمه پروانه ، نوار نقاله ، کوپلینگ ، بیرینگ ، رولبرینگ و همچنین وارد کننده و نماینده بلبرینگ skf می باشد تا سهمی هرچند اندک در ح??ظ سرمایه های ملی و پیشبرد و ا??زایش توانمندی و بهبود کی??ی صنایع را داشته باشد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...