رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
panizan

ورق یو پی وی سی پلی یوپان (upvc (ssmg

پست های پیشنهاد شده

پوشش تقویت شده پلی یوپان، SSMG-Stiffened Sheet of U.PVC ، دارای 10 سال ضمانت کتبی ساخته شده از:

pvc پلی*وینیل کلراید استابلایزر

Berlocher آلمان تیتانیوم دی اکسید ( TiO2) دوپند آمریکا

و ...

کاربرد استابلایزر Berlocher آلمان جهت پایداری حرارتی(Thermal stabilizer) برای مح??اظت پلی*وینیل کلراید PVC در حین ??رآیند تولید و پایداری امواج ماوراءبن??ش (UV) برای مح??اظت پوشش در برابر تشعشعات بیش از اندازه خورشیدی که معمولا باعث تغییر رنگ و تخریب زود هنگام می شود مورد است??اده قرار می گیرد.

ویژگی ها و مزایای ورق های UPVC :

- پایداری رنگ:ورق های U.pvcدر ??ضای باز علاوه بر دوام در برابر پرتو ??را بن??ش، رطوبت، گرما، سرما و اوضاع جوی نامناسب همه ویژگی های رنگ خود را نگه می دارد. - مقاومت عالی در برابر بار:
از مقاومت بالایی برخوردار است در شرایط تست دقیق 660 میلی متر بر?? و در زیر 150 کیلوگرم بار دچار آسیب یا ترک خوردگی نمی شود.

- عایق صوتی با کی??یت بالا:تست دقیق در باد و باران شدید ، طو??ان و عدم ن??وذ صداهای مزاحم از بیرون گویای قابلیت بالای جذب صدا است.

- ضربه گیری و مقاومت خوب در برابر سرما:توان همامنگ شدن با محیط بیرون را داراست و در آن ایجاد ترک خوردگی نمی کند. 4 5 - مقاومت عالی در برابر خوردگی:ورق های U.pvc می تواند در بلند مدت در برابر اسید، باز، نمک و دیگر مواد خورنده شیمیایی مقاومت کند .

- مقاومت در برابر آتش:ورق های U.pvcدارای ماده ای با شعله پذیری پایین است و درجه شعله پذیری آن >B می باشد.

- خود پاک شویندگی بالا:ورق های U.pvcاساساً گرد و خاک به خود نمی گیرد و در پی بارندگی شسته و کاملاً جلا یا??ته و پاکیزه می شود.

- پایداری ابعادی:این ورق ها نوسانات انبساطی – انقباضی درون خود جذب می کند و بنابر این ابعاد هندسی بدون تغییر می ماند.

- مقاومت عالی در برابر آب :داشتن نقاط اتصال محکم و با داشتن قابلیت آب بند بودن نسبت به پوشش های دیگر نسبت ضد آب بودن را بالاتر می برد.

- عایق بودن الکتریکی عالی: ورق upvcعایق الکتریکی است و
در برابر تخلیه ناگهانی بار الکتریکی هیچ آسیبی نخواهد دید . - خاصیت عایق حرارتی عالی:زمانیکه قصد عایق کاری نداریم ، این ورق ها از نظر نگه داری و عایق بودن در برابر گرما بهترین پاسخ را به ما می دهد .

- نصب سریع:این ورق ها با عرض م??ید 20 سانتی متر وبدون محدودیت در طول و با وزن 4/400 کیلو گرم در هر متر مربع با قابلیت همپوشانی بالا، وزن سبک، نصب و جدا کردن آسان و ??راهم بودن اتصالات نصب آسان و سریع را ??راهم می کند بنابراین جایگزین بسیار مناسبی برای ورق های گالوانیزه، ایرانیت و ??ایبر گلاس می باشد. - سازگاری با محیط زیست سبز:این ورق ها آز بست و مواد رادیو اکتیو ندارد، بازیا??ت شدنی است و کاملاً سازگار با چارچوب های ح??اظت محیط زیست سبز است.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...