رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
zibazist

تاثیر ماسک های کلاژن

پست های پیشنهاد شده

 

تاثیر ماسک های کلاژن

تاثیر ماسک های کلاژن

ماسک صورت کلاژن چیست؟

این ماسک ها در رده محصولات زیبایی ضدپیری جای میگیرند. آنها حاوی پروتئینی به نام کلاژن هستند، پروتئینی که ۳۰ درصد کل پروتئین بدن را تشکیل می دهد. بعد از ۲۵ سالگی این ماده کم کم انسجام خود را در بدن ??رد از دست می دهد، و پوست را مستعد چروک و پیری می کند. این ماسک ها به دنبال کندکردن این روند هستند.

۲

مکانیسم: با چسباندن ماسک، کرم و پد به پوست جذب شده و به دو روش چروک ها را از بین می برند. در برخی موارد، ماسک باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود. برخی دیگر مستقیما به پوست کلاژن وارد می کنند. این امر به هیچ روی آنی نیست. درمان باید منظم باشد و ماسک در مدت معینی روی پوست قرار گیرد. این مدت زمان از هر برند به برند دیگر مت??اوت است، بنابراین برای اطلاع دقیق تر باید برچسب روی محصول را مطالعه کنید.

۳

ظاهر: شکل ماسک در هر برند مت??اوت است، اما عمدتا به شکل پد یا کرم تولید می شود. کرم را روی پوست صورت به جز چشم و دهان می مالید، اما پدها کمی مت??اوت هستند. کمی حس ژلاتینی دارند و با سوراخ های دهان و چشم بیشتر شبیه ماسک وحشت هالووین هستند.

۴

اثرگذاری: اگر ماسک های کلاژن را امتحان کرده اید و هیچ تاثیری نداشته اند، به معنی بی مصر?? بودن این ماسک ها نیست. جذب کلاژن ماسک در سطح ملکولی رخ می دهد. گاهی ملکول های کلاژن یک برند بزرگ تر از آن هستند که جذب پوست شما شوند. از آنچا که صدها -اگر نگوییم هزاران برند- ماسک کلاژن در بازار وجود دارد، در این مورد با متخصص پوست خود مشورت نمایید.

 

مجله اینترنتی زیبازیست

ÙجÙ٠اÛÙترÙØªÛ Ø²ÛبازÛست | Ùرجع سÙاÙت ٠زÛباÛÛ

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...