رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mr.mousa

بررسی اسپیکر بلوتوث JBL Charge 3

پست های پیشنهاد شده

بیشتر از هزار اسپیکر بلوتوث در بازار وجود دارد اما اسپیکر قابل حمل JBL Charge 3 همواره در قله ایستاده و در امکانات و ویژگی ها از رقبا پیشی گر??ته است.

 

اسپیکر JBL Charge 3 همانند نسل قبلی اسپیکر جی بی ال کاملا ضد آب است. بنابر این شما می توانید بدون نگرانی در شرایط آب و هوایی مرطوب یا استخر و ساحل است??اده کنید.

 

کاربران نسل قبلی اسپیکر بلوتوث JBL از کی??یت صدا و ساخت و عمر باتری گلایه داشتند که در مدل جدید Charge 3 این نواقص برطر?? شده و به کمال رسیده است.

 

 

طراحی

 

اسپیکر بلوتوث JBL Charge 3 طراحی زیبا و ظری?? دارد اما ابعاد بزرگ 213 x 87 x 88.5 از نقاط ضع?? آن محسوب می شود و برای حمل و نقل زیاد در کی?? کوله پشتی مناسب نیست.

 

اما در این حال از عمر 20 ساعت باتری و ضد آب بودن آن نمی توان چشم پوشید.

 

به کمک باتری 6000 میلی‌آمپری خود می‌تواند نقش یک پاور بانک برای تل??ن‌های‌هوشمند داشته باشد. پورت USB A در کنار پورت شارژ USB و جک 3.5 میلیمتری هد??ون قرار گر??ته است.

 

در آزمایش ن??وذ آب که از سوی IPX7 انجام گر??ته است اسپیکر JBL Charge 3 می تواند در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه مقاومت کند و هیچ آبی به آن ن??وذ نکند.

 

در بالا دستگاه کلید های کنترل صدا,کنترل موزیک (توق??,جلو و عقب) و کلید پاور و ج??ت کردن با دستگاه های بلوتوث و کلید اختصاصی JBL قرار دارد.

 

کلید اختصاصی JBL این امکان را به شما می دهد برای تقویت هر جه بیشتر صدا چند دستگاه اسپیکر بلوتوث JBL به همدیگر متصل کنید و همه آن ها یک صدا را پخش می کنند.

 

 

عملکرد و ویژگی ها

 

همانطور که ذکر کردیم دارای ابعاد بزرگی است و قدرت صدای بالایی دارد و می تواند یک اتاق بزرگ را پوشش دهد و قدرت پخش صدا تا 20 ??وت دارد.

 

اسپیکر JBL Charge 3 در بین اسپیکر های بلوتوث عمیق ترین و قدرتمندترین باس را دارد که تا به حال شنیده ام.

 

در صدا و ??رکانس های بالا مانند ویولن ضعی?? عمل میکند و کی??یت صدا آن کاسته می شود و از نقاط ضع?? آن نسبت به رقبا است. اما کی??یت صدا کلی آن بسیار عالی و رضایت بخش است و در کنار قدرت صدا و عمر بالا باتری آن را در لیست بهترین ها قرار می دهد.

 

عملکرد دستگاه در حالت عمودی کمی ضعی?? می شود و بهتر است دستگاه در حالت ا??قی قرار دهیم.

 

اسپیکر JBL Charge 3 دارای میکرو??ون داخلی است و می توانید با آن تماس های تل??نی را پاسخ دهید.

 

 

جمع بندی

 

اسپیکر JBL Charge 3 با توجه به قیمت آن امکانات و کی??یت بسیار خوبی دارد و کی??یت صدا آن عالی است به خوبی در شرایط رطوبت و گل و لای دوام می آورد و اگر ابعاد آن برای شما محدودیت ایجاد نمی کند بهترین انتخاب است.

 

شما هم اکنون می توانید این اسپیکر بلوتوث JBL را از ??روشگاه هایتل خریداری نمایید.

منبع: هایتل

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...