رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mr.mousa

اسپیکر بلوتوث انکر

پست های پیشنهاد شده

 

اسپیکر بلوتوث انکر Anker SoundCore Boost

انکر برند معتبر در زمینه تولید لوازم جانبی ابتدا با به عنوان تولید کننده باتری شروع به کار کرده است و هم اکنون تنوع محصولات خود را گسترش داده و در زمینه انواع لوازم جانبی مانند پاور بانک, اسپیکر بلوتوث و… ??عالیت دارد. اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost یک دستگاه قدرتمند با قیمت مناسب و در این رده قیمت جز بهترین ها است.

طراحی

طراحی اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost مستطیل شکل با ابعاد استاندارد 22.35×8.89×4.57 سانتی‌متر است. قسمت بالا اسپیکر دکمه های تنظیم صدا, پاور, پخش و توق?? و تقویت باس که با علامت UP نشانه گذاری شده قرار دارد. با دوبار ??شار متوالی دکمه UP آهنگ بعدی اجرا می‌شود و اگر این دکمه را 15 ثانیه ??شار دهید دستیار صوتی Siri یا Google Assistant ??عال می‌شود.

در سمت چپ اسپیکر یک پورت Micro USB برای شارژ دستگاه, درگاه 3.5 میلی‌متری برای اتصال کابل AUX و یک درگاه USB برای شارژ موبایل قرار دارد.

کارایی

قدرت باس و ش??ا??یت صدا در اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost بسیار خوب است. حجم صدا به حدی است که یک اتاق بزرگ را به خوبی پوشش دهد.

ضد رطوبت

اسپیکر SoundCore Boost دارای استاندارد IPX5 است به این معنی که در برابر رطوب و ریختن آب روی آن مقاوم است و آسیبی به آن وارد نمی‌شود. اما نمی‌توان آن را بصورت کامل در آب قرار و در استخر از آن است??اده کرد.

باتری

با هر بار شارژ کامل اسپیکر SoundCore Boost می‌توانید 12 ساعت بصورت مداوم از آن است??اده کنید و شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

میکر??ون داخلی

با است??اده از میکرو??ون داخلی این اسپیکر می‌توانید به تماس تل??نی پاسخ دهید و کن??رانس برگزار کنید.

برای خرید این اسپیکر بلوتوث روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost

اتصال بی‌سیم

اسپیکر SoundCore Boost با ??ناوری بلوتوث و NFC با سرعت بالا به هر نوع دستگاه متصل می‌شود و سیگنال قوی با 20 متر برد دارد و ‌می‌تواند دستگاه های مختل?? را شناسایی کند. نسخه بلوتوث این اسپیکر 4.2 است. این ورژن بلوتوث مصر?? انرژی کمی دارد. علاوه بر بلوتوث و کابل از طریق NFC نیز به دستگاه های دارای این تکنولوژی متصل می‌شود.

جمع بندی

اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost در این رنج قیمت انتخاب مناسبی برای ا??رادی است که به قدرت باس بالا و کی??یت صدا عالی اهمیت می‌دهند مناسب است. با توجه به حجم کم دستگاه می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. با توجه به استاندارد IPX5 و ضد رطوبت بودن آن باید توجه داشت برای ا??رادی که به اسپیکر کاملا ضد آب نیاز دارند مناسب نیست.

منبع: بررسی اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...