رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
radmehrr

تور گردشگری در تهران

پست های پیشنهاد شده

[h=2]توچال[/h]

دامنه جنوبی البرز که به کوه توچال شهرت دارد. میعادگاه اصلی کوه نوردان و ورزشکاران تهران است.که تمامی این گردشگران از اجاره ماشین در تهران است??اده میکنند مشهورترین و پربازدید ترین پناهگاه‌های توچال از شرق به غرب عبارت است از : کلک چال، شروین، شیرپلا، توچال، اسپید کمر و پلنگ چال که همگی آنها مشر?? به تهران‌اند.شما میتوانید با اجاره خودرو در تهران با ماشین های مدل بالا و راحت از این مکان ها دیدن ??رمایید.و با اجاره ماشین در تهران به این جا های دیدنی به اسانی س??ر کنید علاوه بر تله‌سی‌یز کوچکی که منطقه دربند دارد تله‌کابین توچال دارای بالابرو صندلی است و پیست توچال نیز تنها مکان قابل اسکی روی بر?? این منطقه است که با اجاره خودرو در تهران ای مناطق را به شما معر??ی می کند..

 

 

 

[h=2]پارک جنگلی لویزانیکی از مناطق گردشگری مناسب برای مشتریان اجاره ماشین[/h]

این پارک با وسعتی 1/100 هکتار که بیشتر کاربرد ت??ریحی است.که شرکت اجاره ماشین در تهران ای مکان را به از شمال به قوچک، از جنوب به شمس‌آباد، از غرب به ده لویزان و از شرق به پادگان خاتم‌الانبیاء محدود می‌شود. پارک لویزان نیز از گردشگاه‌های بزرگ استان، به ویژه شهر تهران است.

 

[h=2]پارک جنگلی چیتگر[/h]

1/450 هکتار زمین پر درخت و وجود یک پیست ویژه دوچرخه سواری از شمال به زمین‌های چیتگر از جنوب به بزرگراه کرج، از غرب به پیکان‌شهر و از شرق به منطقه خرگوش‌دره محدود می‌شود. پارک چیتگر از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی استان است که در بیشتر ??صل‌های سال از آن است??اده می‌شود.

 

[h=2]دره اوین ، درکه[/h]

این دره در شمال شهر تهران واقع است. ابتدای مسیر دره اوین ، درکه روستای درکه قرار دارد که یکی از خوش آب و هواترین مناطق روستایی تهران است. در طول دره اوین رودخانه‌ای پر آب جریان دارد که در بخشی از مسیر خود، به صورت پلکانی در می‌آید که به ه??ت‌حوض معرو?? است و به صورت یک استخر طبیعی عمل می‌کند. دره اوین – درکه به علت قرار گر??تن در مسیر راه کوهنوردان، یکی از پرر??ت و آمدترین دره‌های شهر تهران است

 

[h=2]دره کن ، سولقان[/h]

این دره در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد و رودخانه که از بلندی‌های شمال البرز سرچشمه می‌گیرد در مسیر آن جریان دارد. در طول دره‌ها قهوه‌خانه‌هایی وجود دارد که در روزهای ه??ته به ویژه در روزهای تعطیل تابستان از مسا??ران پذیرایی می‌کنند.

 

[h=2]دره اوشان ، ??شم[/h]

این دو ناحیه به ترتیب در 30 و 35 کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارند. ??شم از مسیر از جاده لشکرک دارای باغ‌های میوه بسیار است و هوای آن در بهار و تابستان معتدل است. روستاهای آهار، شکرآب، زایگون، گرماب دره و میگون نیز در همان حوالی، از مناطق ت??ریحی‌اند که برای س??رهای یک روزه بسیار مناسب هستند.

 

[h=2]دره جاده چالوس[/h]

این دره که در مسیر جاده کرج به چالوس قرار دارد. یکی از زیباترین دره‌های ایران و شاید جهان به شمار می‌آید و چشم‌اندازهای بی‌مانند دارد. در این دره‌ها رستوران و هتل‌های پرشماری وجود دارد که می‌توان شب را در آنجا سپری کرد.

 

دره چالوس به دلیل زیبایی‌های ??راوانی که دارد در همه ایام سال حتی در زمستان که برودت هوا در آنجا به چندین درجه زیرص??ر می‌رسد و بر?? و سراسر آن را می‌پوشاند پذیرای گردشگران است و به‌طور کلی از مناطق دیدنی استان است.کنار جاده کرج – چالوس در 70 کیلومتری تهران و در انتهای یک جاده ??رعی مکانی به نام تکیه سپه سالار وجود دارد که چشم‌انداز آن قله ه??ت خوان‌هاست در این مکان ساختمانی بزرگ با سالنی مجهز به امکانات ر??اهی برای مسا??ران وجود دارد.

 

http://www.saadatrent.com

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مطلب بسیار زیبایی بود در تهران جاذبه های زیادی وجود داره که شاید خیلی ها هنوز آنها را نمی شناسند.

 

 

س??ربین مرجع تخصصی س??ر و گردشگری داخلی و خارجی ،تور استانبول ،تور تایلند،تور دبی،تورارمنستان،تورمالزی،توراروپا،تورایتالیا،تورونیز،تورشیراز،تور کربلا ، تورمشهد،تورکیش ، تور ارزان داخلی .

 

 

جاذبه های کمتر شناخته شده استانبول

 

 

با س??ربین به همه جای دنیا س??رکنید.

تماس : 09101670805

 

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...