رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanatech

کارهایی که برای سئو نباید انجام دهیم

پست های پیشنهاد شده

برخی اقدامات و ??عالیت ها را برای بهینه سازی سایت نباید انجام داد. چرا که برخی از آنها تاثیر من??ی دارند و باعث کاهش رتبه سایت در موتورهای جستجو می شوند. اینها بیشتر مربوط به سئوی کلاه سیاه (black hat) هستند و است??اده از این روش ها ممکن است باعث پنالتی شدن سایت در گوگل شود.

 

برخی ??عالیت ها نیز تاثیر من??ی ندارند. اما تاثیر مثبتی نیز نخواهند داشت و انجام دادنشان بیهوده و موجب اتلا?? وقت است.

 

به طور کلی کارهایی که برای سئو نباید انجام دهیم شامل موارد زیر می باشند.

 

 

خرید بکلینک

 

الگوریتم پاندای گوگل پیوسته در حال بهبود است و سایت ها و وبلاگ هایی که اقدام به خرید بک لینک می کنند را شناسایی و پنالتی می کند. به هیچ عنوان بک لینک پولی نخرید و ??رآیند بک لینک سازی را به صورت دستی انجام دهید.

 

محتوای تکراری یا اغراق شده

 

است??اده از محتوای کپی شده هیچ سودی برای شما ندارد و در مواردی ممکن است باعث پنالتی شدن سایت شود. همچنین محتوایی که در آن به صورت ا??راطی و خارج از عر?? کلمات کلیدی تکرار شده از نظر گوگل به عنوان محتوای غیر م??ید در نظر گر??ته می شود.

 

است??اده از متاتگ Keyword

 

امروزه موتورهای جستجو اهمیتی به متا تگ keyword نمید هند. بعضی کاربران وقت زیادی برای وارد کردن این متاتگ برای تک تک ص??حات می گذارند در حالیکه این کار ??قط اتلا?? وقت است. ??رض کنید سایتی که 200 مطلب دارد اگر به ازای هر مطلب 5 دقیقه برای متاتگ کیورد زمان بگذارد مجموعا 1000 دقیقه زمان خود را بیهوده تل?? کرده است.

 

محتوای بی ارزش و کوتاه

 

عده ای از اپراتورها در تولید محتوا کی??یت را ??دای کمیت می کنند و تعداد ص??حات زیاد با متن کوتاه و ارزش ??نی پایین تولید می کنند. الگوریتم های جدید موتور جستجو تلاش می کنند ارزش و اعتبار متن را تشخیص دهند و بر این اساس به ص??حه امتیاز می دهند. تولید یک محتوای با ارزش با متن زیاد ارزش بیشتری از تولید 10 محتوای کم ارزش دارد.

 

تبادل لینک Link exchange

 

در گذشته این روش کارساز بود اما امروزه به عنوان سئو کلاه سیاه شناخته می شود و ممکن است باعث پنالتی شدن سایت شود. هرگز اقدام به تبادل لینک نکنید و از بک لینک های یک طر??ه و با ارزش است??اده کنید.

 

تصاویر

 

در مراحل اولیه طراحی نکاتی مانند نام تصویر خصوصیت alt تصویر و ... رعایت می شوند اما در مرور زمان ممکن است به علت سرعت کار و یا کم حوصلگی این موارد ??راموش شوند. اما بهتر است بدانید در سئو کردن یک سایت باید از "وقت" تان هزینه کنید. اگر بهینه سازی تصاویردر سئو را انجام نداده اید دراولین ??رصت شروع کنید

 

??ایلهای css

 

سرعت لود یک ص??حه یکی از پارامترهای مهم در بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)است.

 

در مراحل طراحی طراحان سایت یا از قالب های آماده است??اده می کنند و یا از قالب های شخصی. در هر دو روش برای راحتی کار در ??ایلهای css و جاوااسکریپت توضیحاتی یا همان کامنت ها نوشته می شود. این کار در زمان طراحی سایت خوب است و به طراح بسیار کمک می کند. اما بعد از اتمام کار بهتر است ??شرده سازی ??ایل های CSS و Js را شروع کنید. یعنی کامنت ها و کاراکترهای اضا??ه حذ?? شوند و همچنین در نهایت یک ??ایل css و یک ??ایل Js داشته باشید. این کار سرعت لود وب سایت را بالا می برد. لازم نیست این کار را به صورت دستی انجام دهید. ابزارهای آنلاین بسیاری وجود دارند که این کار رابرای شما انجام می دهند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...