barbodbib 0 ارسال شده در بهمن 96 اطلاع رسانی راجع به محصولی جدید، پیشنهاد است??اده جدیدی از محصول، مطلع کردن بازار راجع به تغییری در قیمت شرح چگونگی کاربرد محصول توصی?? خدمات موجود، تصحیح برداشتهای غلط و ر??ع شایعات، کاهش نگرانی و ترس مصر?? کنندگان از جمله اطلاعاتی است که معمولاً در این گونه تبلیغات دیده می شود. هد?? در این نوع تبلیغات اطلاع رسانی به مشتری پیرامون محصول جدید و یا است??اده از محصول قدیمی است. ایجاد ترجیح برای یک برند مشخص، تشویق به خرید مارک شرکت به جای مارک خریداری شده، تغییر استنباطهای مشتریان از ویژگیهای محصول، ترغیب مشتریان به امروز خرید کردن به جای ??ردا خرید کردن است.این نوع آگهی زمانی ات??اق می ا??تد که رقابت ا??زایش پیدا کرده و هد?? ایجاد یک تقاضا در ??ضای انتخابی است و به طور غیر مستقیم مقایسه ای بین محصول یک شرکت با شرکت دیگر صورت می گیرد. هد?? در این تبلیغات، ایجاد نوعی برتری در محصول شرکت در مقایسه با محصول رقیب است. یادآوری این موضوع به مشتریان که محصول ممکن است در آینده ای نزدیک مورد نیازشان باشد در این گونه تبلیغات دیده می شود. این نوع تبلیغات زمانی که محصولی در منحنی عمر خود در مرحله بلوغ قرار می گیرد و هد?? این است که مصر?? کنندگان راجع به آن محصول به طور دائم ??کر کنند مورد است??اده قرار می گیرد. ÚØ±Ø§ ÙÙÛÙ Ø§ÙØ±Ùز Ø¨Ø§ÛØ¯ ب٠سراغ Ø§Ø¯ÙØ±Ø¯Ø² Ú¯Ùگ٠برÙÛÙØ - ÛÚ© پزشک به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر