رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
tablosazi

تابلوی راهنمای طبقه ها

پست های پیشنهاد شده

وقتی برای اولین بار وارد یک ساختمان و یا یک شرکت می شویم ، مهمترین چیزی که در بدو ورود بسیار با اهمیت است ، داشتن علائم و نشانه هایی در داخل آن مجموعه است که بتواند مسیر درست را ، بدون آنکه نیازی به پرسیدن از کسی داشته باشیم ، برای ما آشکار کنند با اینکار در واقع برای مراجعه کننده ارزش و احترام قائل شده اند.

 

امروزه ، این علائم و نشانه ها را به کمک تابلوهایی مخصوص ، که در هر طبقه و یا بالای درهر اتاق و برای معر??ی آن به مراجعه کنندگان است ، به مکان مورد نظر متصل می کنند . البته یکی از نکات مثبت این تابلوها ، قابلیت جابه جایی آن ها می باشد . به طوریکه امروزه این تابلوها به عنوان یکی از اجزای ضروری ساختمان هایی که مراجعین زیادی دارند از جمله ادارات ، بیمارستان ها و ... تبدیل شده است .

 

این تابلوها را در جنس های مختل??ی مانند : کامپوزیت ، پلکسی گلاس ، ??لکسی ??یس و ... می سازند و طراحی آنها به صورتی است که اگر نیاز به ویرایش داشته باشند ، می توان به آسانی برای محتویات مندرج شده رویشان ، ویرایش های مورد نیاز را انجام داد .

 

انتخاب نوع ، جنس و رنگ تابلوهای طبقاتی با سلیقه ، بودجه و درخواست مشتری انجام می شود ، اما همکاران ما در شرکت تابلو سازی نامی ، می توانند برای هر نوع ساختمان و با هر گونه معماری و رنگ منحصر به ??رد ، تابلویی را متناسب با آن برای شما آماده کنند .

 

تابلوی راهنمای طبقات ، همان تابلوی اسامی اتاق ها است و به مراجعین کمک می کند تا بتوانند در محیط نا آشنا و جدید ، اتاق مورد نظر خود را پیدا کنند . اهمیت و ارزش اطلاع رسانی برای همه سازمان ها بسیار پر اهمیت است و انجام آن را یکی از موارد احترام به ارباب رجوع در سازمان ها می دانند و همواره تاکید دارند که می بایست به ارباب رجوع احترام گذاشت و به او اطلاع رسانی کرد. این اطلاع رسانی در اداره ها و سازمان ، به چندین روش انجام می شود ، اما مهمترین و اساسی ترین آن ، نصب تابلوهای اطلاع رسانی است :

 

1. نصب تابلوهای اطلاع رسانی

 

بالای در ورودی ، همه اتاق های مهم در ساختمان می بایست تابلوهایی روی درب آن اتاق و همچنین درهر طبقه ، برای اطلاع رسانی و پیدا کردن مسیر درست نصب شود. شرکت تابلو سازی نامی ، برای طراحی ، اجرا و نصب تمامی این تابلوها ، می تواند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد.

 

2. تل??ن گویا

 

همه سازمان ها می بایست ، برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین علاوه بر داشتن تابلوهای راهنمای طبقات ، مجهز به تل??ن گویا باشند تا مراجعه کنندگان از زمان ملاقات ها و همچنین ساعات کاری و ... مطلع شوند .

 

3. اتاقک اطلاع رسانی

 

سازمان های بزرگ و دیگر ارگان ها و ... برای ح??ظ امنیت محیط و همچنین احترام به مراجعین ، می بایست در کنار درب ورودیشان ، اتاقک های نگهبانی و اطلاعات را تعبیه کنند تا اگر ا??راد سوالی داشتند ، ??ردی پاسخگو در آن مکان وجود داشته باشد .

 

شرکت تابلو نامی ، در زمینه ساخت ، طراحی و اجرای همه تابلوهای نامبرده شده در سایت خود ، آماده ارائه خدمت به کلیه هموطنان است. تیم تخصصی تابلو نامی ، همراه با کادری مجرب و با تجربه همواره سعی دارد ، جدیدترین کارها را با بالاترین کی??یت و سرعت به مشتریان خود ارائه دهد. جهت دریا??ت اطلاعات بیشتر ، با همکاران ما تماس حاصل ??رمایید .

 

تابلو سازی تابلو نامی

تابلو سازی | تابلوسازی - تابلو نامی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...