رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
news.share

میکرودرم ابریژن

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

بی شک می توان گ??ت که داشتن پوستی زیبا یکی از مهمترین موارد در زیبایی شخص می باشد , به طوری که یکی از مهمترین ??اکتورهای زیبایی برای خانوم ها داشتن پوستی ش??ا?? و زیبا می باشد , البته ناگ??ته نماند که پوست صورت نیز همانند سایر اجزای بدن مراقبت های خاص خود را دارد به طوری که اکثر خانومها برای داشتن پوستی زیبا از انواع کرم ها و محصولات آرایشی و بهداستی است??اده می کنند . البته این مراحل به صورت قطعی پاسخ نمی دهد ,از همین رو روش های جدیدتری برای از بین بردن مشکلات و عارضه های پوستی وجود دارد به عبارت دیگر این روش ها به صورت تهاجمی می باشد و سریع ترین جواب می دهد .میکرونیدلینگ ,میکرودرم ابریژن ,میکروبلیدینگ و .... همگی روش های پاکسازی پوست و زیبایی پوست می باشد در مقالات قبلی درباره سایر روش ها توضیحات مختصر و م??یدی ارائه شد در این متن نیز درباره روش میکرودرم ابریژن توضیح می دهیم .

 

 

 

روش میکرودرم ابریژن نیز همانند سایر روش ها دارای مزایا و معایبی می باشد اما مزایای این روش بسیار بالا می باشد , این روش در حذ?? آکنه های پوستی و جای جوش بسیار موثر است , میکرودرم ابریژن یکی از روش های غیر جراحی در درمان پوست می باشد .روش میکرودرم ابریژن با تحریک نمودن و تولید کلاژن در پوست برای پوست م??ید است , بی شک می توان گ??ت ثابت شده است که میکرودرم ابریژن در کاهش یا حذ?? اسکارها و نشانه های کشش پوست درسراسر بدن بسیار مو??ق بوده است, روش میکرودرم ابریژن دارای چند نوع می باشد به طوری که روش کریستال ,الماس و روش خانگی شامل می شود.

 

درباره میکرودرم ابریژن

 

 

 

 

روش میکرودرم ابریژن روشی مناسب و کاربردی برای بازسازی پوست می باشد , به طوری که سلول های مرده پوست را از بین می برد, به طور واضح تر سلولهای مرده پوست شما مرتبا می ریزد و ??ضا را برای رشد و از بین بردن سموم باز می کند. به هر حال بعضی از سلول ها روی سطح پوست باقی می مانند و می توانند موجب تیرگی چهره یا زبری پوست شوند. میکرودرم ابریژن با خراشیدن یا ان??جار این سلول ها موجب پاکسازی و احیای پوست می شود, در واقع یک لایه زائد بر روی پوست شما وجود دارد, این لایه که لایه شاخی نامیده می شود همانجایی است که چروک ها و خطوط ریز قبل از عمیق تر شدن و رسیدن به لایه های زیرین در آن شکل می گیرد.

ÙÛکرÙدر٠ابرÛÚÙ – تات٠ÙرکزÛ

ویرایش شده توسط news.share

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...