رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hadiahmadi

جزیره میمون پاتایا

پست های پیشنهاد شده

جزیره میمون (Ko Klet Kaeo)، یکی از برترین جاذبه های تور پاتایا برای بازدید از جاذبه های متنوع است. این جزیره 24 هکتاری، درست کمی آن‌طر??‌تر از ساحل Sattahip قرار گر??ته و خانه صدها میمونی است که به خاطر حضور هر روز و مداوم مسا??ران تور تایلند که از این جزیره دیدن می‌کنند، با انسان‌ها خو گر??ته‌اند. ساحل سنگی بخش شرقی جزیره، یکی از محبوب‌ترین نقاط در مسیر بسیاری از تورهای جزیره‌گردی در اطرا?? پاتایا است. در اینجا مسا??ران تور پاتایا می‌توانند از غذا دادن به میمون‌ها و عکس گر??تن از این ساکنین بامزه‌ی جزیره مراجعه کنند.

جزیره میمون پاتایا زمانی خانه جمعیت بسیار بزرگی از گیبون‌های دست‌س??ید بود که توسط دانشمندان ارتش ایالات متحده در سال 1967 به اینجا آورده شده بودند. آنها بخشی از تحقیق در مورد امکان‌پذیری است??اده از جمعیت‌های ایزوله شده به عنوان ذخیره‌ای آماده از نمونه‌های آزمایشی برای تست واکسن‌های جدید مالاریا بودند. با این حال موسسه‌ی پشت این برنامه چند سال بعد، است??اده از آنها را در تحقیقات آن متوق?? کرد و آنها در طبیعت وحشی در محلی نزدیک به Kanchanaburi رها نمایند. در تور پاتایا می توانید به بازدید جاذبه هایی بروید که بسیار زیبا و زنده هستند.

اگر می‌خواهید در تور پاتایا، خودتان به میمون‌ها غذا دهید می‌توانید موز و گردو همراه ببرید، اما خوراکی مورد علاقه آنها هندوانه می باشد. خیلی مهم است که به یاد داشته باشید با این که ساکنین جزیره میمون پاتایا عموما ر??تاری دوستانه دارند و اگر شما غذا داشته باشید حتی ممکن است از سر و کول شما بالا بروند، با این حال آنها حیواناتی وحشی هستند و ممکن است بدون هیچ بهانه‌ای حرکتی خشن انجام دهند.

تور پاتایا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...